Әлеуметтану

Линок Светлана Альбертовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Әлеуметтану қоғамды әлеуметтік қоғамдастықтардың жұмыс істеуінің ажырамас жүйесі деп санайды, осы қоғамдастықтар арасындағы қарым-қатынасты зерттейді, сонымен қатар қоғамдағы адамдардың мінез-құлқын зерттейді және түсіндіреді. Әлеуметтану әлеуметтік нормаларды, құндылықтарды, рөлдерді, мәртебелерді, артықшылықтарды, қоғамдық пікірді зерттейді - біз "әлеуметтік өмір"деп атайтынымыз.

Кредиттер саны: 2

Пререквизиты:

  • Адам. Қоғам. Құқық. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 15
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Студенттерде әлеуметтану ғылым ретінде, социологиялық теорияның дамуы, әлеуметтік зерттеулердің әдістері мен практикалық қолданылуы, негізгі салалық әлеуметтанулық теориялар және оларды қолдану туралы алғашқы жүйелендірілген түсінік қалыптастыру.
Міндет
  • Макро - және микросоциологиялық тәсілдер негізінде әлемдегі әлеуметтік өзгерістердің динамикасы туралы түсінікті қалыптастыру. - Заманауи ұйымда тиімді жұмыс істей білуді қалыптастыру. - Негізгі әлеуметтік ұғымдармен, тұжырымдамалармен, теориялармен танысу. - Қолданбалы әдістерді меңгеру және әлеуметтік зерттеуді ұйымдастыру. - Әлеуметтік ойлауға, алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Әлеуметтану саласында ойлау мәдениеті мен ой-өрісі кең жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді меңгереді
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Басқа адамдардың көзқарастарын бағалауға, құрметтеуге үйрену.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Күнделікті, кәсіби, қоғамдық қызметті жүзеге асырудың әлеуметтік-мәдени жағдайларын бағалай алады. Қазақстанның барлық халықтарының мәдени құндылықтары мен дәстүрлеріне төзімділік пен құрмет сезімін қалыптастыру, өз ұстанымын білдіру және негіздеу, өзіндік дәлелдер құру, қорытындыларды салыстыру, тұжырымдау, қалыптастыру қабілетіне ие.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Төзімділік пен құрметке негізделген тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникацияға қабілетті. Көпшілік алдында сөйлеу, аргументация, ғылыми дискуссияны жүргізу қабілетті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіби және жеке өсуге ұмтылу, күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәріс жазбалары 0-100
Семинар жұмысы
Коллоквиум және бақылау жұмысы
2  рейтинг Дәріс жазбалары 0-100
Семинар жұмысы
Коллоквиум және бақылау жұмысы
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Әлеуметтік әлемді түсінудегі әлеуметтану Әлеуметтануға кіріспе
  • Әлеуметтану теорияларына кіріспе Әлеуметтанулық теория
  • Әлеуметтанулық зерттеулер Әлеуметтанулық зерттеу дизайны
  • Әлеуметтік құрылым және қоғамның стратификациясы Қоғам, теңдік және теңсіздік
  • Әлеуметтену және бірегейлік Индивид пен қоғам арасындағы қарым-қатынас
  • Отбасы және қазіргі заман Отбасы кроссмәдени және тарихи перспективада
  • Девиация, қылмыскерлік және әлеуметтік бақылау Девиация мен әлеуметтік бақылау
  • Дін, мәдениет және қоғам Дін: негізгі түсініктер
  • Этнос және ұлт әлеуметтануы Әлеуметтік-этникалық қауымдастықтар
  • Білім және әлеуметтік теңсіздік Жаһандық перспективадағы білім беру
  • Масс-медиа, технологиялар және қоғам Әлеуметтік жүйедегі бұқаралық ақпарат пен бұқаралық коммуникациялар
  • Экономика, жаһандану және еңбек Тарихи перспективадағы экономикалық даму
  • Денсаулық және медицина Денсаулық және медицинаны зерттеудің әлеуметтанулық бағыты
  • Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар Жаңғыру және урбанизация
  • Әлеуметтік өзгерістер: жаңа әлеуметтанулық пікір-таластар Әлеуметтік өзгеріс
Негізгі әдебиет
  • 1. Кравченко Альберт Иванович Әлеуметтану: оқу құралы / А.И.Кравченко; Мәскеу мемлекеті. un-t im. М.В.Ломоносов Мәскеу: Проспект, 2021 ж. 2. Ядов Владимир Александрович Әлеуметтанулық зерттеу стратегиясы: әлеуметтік шындықты сипаттау, түсіндіру, түсіну: оқу құралы / В.А. Ядов Мәскеу: OMEGA-L, 2021 ж. 3. Дэвид Бринкерхофф, Роуз Уэйтс, Сюзан Ортега «Әлеуметтану негіздері». – Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2018. – 464 б. 4. Джордж Ритцер, Джеффри Степникидің әлеуметтанулық теориясы. – Алматы: Нат. аударма агенттігі, 2018. - 856 б. 5. Дэвид Г.Майерс, Жан М.Туенге «Әлеуметтік психология» (Әлеуметтік психология). 12-басылым. – Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2018. – 648 б. Роббинс Стивен, судья Тимати «Әлеуметтану негіздері», Алматы 2019, - 488б. 7. Клаус Шваб «4-ші өнеркәсіптік революция» (Төртінші өнеркәсіптік революция). – Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2018. – 200 б.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Элиот Аронсон «көпке ұмтылатын жалғыз адам. Әлеуметтік психологияға кіріспе» (Әлеуметтік жануар) Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2018. – 408 2. Светлана Тер-Минасова «Тіл және мәдениетаралық коммуникация» (Тіл және мәдениетаралық коммуникация).- Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2018.- 320 б. 3. Патрисия Уоллес «Интернет психологиясы», Алматы, 2019 ж., - 392 б. 4. Стивен Кови «Шығармашылық жандардың 7 әдеті», Алматы, 2019, - 432 б. 5. Стивен Пинкер «тіл-инстинкт», Алматы, 2019-576 б. 6. Тоқаев Қ. «Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі.» Мемлекет басшысының 2019 жылғы 2 қыркүйектегі Қазақстан халқына Жолдауы. 7. Биекенов Қ.У., Биекенова С.Қ., Кенжәкімова Г.А. Әлеуметтану: Оқу құралы. – Алматы: Эверо, 2016. – 584 б. 8. Әлеуметтану. Жалпы теория негіздері: Оқу құралы / Ред. Г.В.Осипов, Л.Н.Москвичев. - 2-ші басылым, түзетілген. және доп. – М.: Норма, 2015. – 912 б. 9. Macyonis J. Society: негіздері. Пирсон, 2016. 10. Гидденс, А., Саттон, Ph.D. Әлеуметтану. Академиялық Уайли, 2017 ж 11. Әбдірайымова Г.С., Бурханова Д.Қ. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және орта тап: оқу құралы / Алматы: Qazaq университеті, 2015. – 44 б. 12. Әбдірайымова Г.С., Бұрханов Д.Қ. Жастар социологиясы / Оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2016. – 98 ж.