Дене шынықтыру

Сипаттама: Студенттердің кәсіби дайындығының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады , оның маңыздылығы рухани және дене күшін үйлестіру, денсаулық, дене және психикалық әл-ауқаты, дене бітімінің жетілуі сияқты жалпыадамзаттық қасиеттерді қалыптастыру арқылы көрінеді. Пән арнайы жүйеленген біліміне, қызығушылықтарына, ынталандыруын, мүмкіндік студенттердің қажеттіліктерін тұрақты физикалық жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеуге қалыптастырады.

Кредиттер саны: 8

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Физикалық жетілдіруді, денсаулықты нығайтуды, жоғары шығармашылық және кәсіби белсенділікке дайындықты қамтамасыз ететін білім жүйесін, практикалық іскерліктер мен дағдыларды меңгеру.
Міндет
  • Дене тәрбиесіне уәждемелік-құндылық қарым - қатынасты қалыптастыру, салауатты өмір салтын орнату, дене бітімін жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу, дене жаттығуларымен және спортпен тұрақты шұғылдануға қажеттілік; - денсаулықты сақтау мен нығайтуды, психикалық салауаттылықты, психофизикалық қабілеттілікті, жеке адамның қасиеттері мен қасиеттерін дамыту мен жетілдіруді, дене тәрбиесінде өзін-өзі айқындауды қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдылар жүйесін меңгеру; - дене тәрбиесінде өзін-өзі; - студенттердің болашақ мамандығына психофизикалық дайындығын анықтайтын жалпы және кәсіби-қолданбалы дене дайындығын қамтамасыз ету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқыту нәтижесі: дене шынықтыру және салауатты өмір салтының негіздерін білу; тұлғаның дамуындағы дене шынықтырудың әлеуметтік рөлін түсіну және оны кәсіби қызметке дайындау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Дене шынықтыру құралдарын қолдану, дене шынықтыру-спорттық қызметтің жеке және ұжымдық тәжірибесін алу үшін спорттық және кәсіби-қолданбалы дене дайындығын пайдалану; өзінің қозғалыс белсенділігін реттей білу, оқу кезеңінде дене және функционалдық дайындығының қажетті деңгейін ұстап тұру, белсенді демалысты ұйымдастыру, жалпы және кәсіби аурулардың алдын алу, жарақаттанудың алдын алу үшін дене шынықтыру құралдарын пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пікірлерді толық негіздее білу, анықтамалар беру, дәлелдер келтіре білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студенттердің коммуникативтік мәдениетін қалыптастыруға бағытталған психологиялық-педагогикалық цикл және педагогикалық практика пәндерін интеграциялау; дамытушы білім беру ортасын, психологиялық-педагогикалық диагностика жүйесін құру, сондай-ақ оқу процесінің танымдық тиімділігіне ықпал ететін арнайы курстар, тренингтер, арнайы семинарлар және іскерлік қарым-қатынастың басқа да түрлерін өткізу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жеке және кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін өзінің функционалдық және қозғалыс мүмкіндіктерін арттыру үшін дене шынықтыру-спорт қызметін пайдаланудың жеке тәжірибесін алу.
Негізгі әдебиет
  • 1. Портных Ю.И., Лосин Б.Е., и др., Игры в тренировке баскетболистов: учебно- методическое пособие/ СПб ГУФК им. П.Ф. Лесгафта, 2008 г. 2 Холодов Ж.К., Кузнецов В.С. Теория и методика физического воспитания и спорта. М.: Академия, 2009 г. – 480 с., 3. Физическая культура студента. Учебник для студентов вузов / Под общ. ред. В.И. Ильинича. – М.: Гардарики, 2008г. 4.Физическая культура (курс лекций): Учебное пособие / Под общ. ред. Л.М.Волковой, П.В. Половникова. – СПб.: СПбГТУ, 2008г.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Чернов А., Кузнецов В.С., Упражнения и игры с мячами в системе подготовки баскетболистов, методическое пособие для тренеров ДЮСШ по баскетболу, а также специалистов в области физической культуры и спорта, Москва 2003 г. 2. Легкая атлетика. Правила соревнований. Москва. Физкультура и спорт. 2006г. 3. Холодов Ж.К., Кузнецов В.С. Практикум по теории и методике физического воспитания и спорта. М.: Академия, 2005. – 144 с.