Жоғары мектептің педагогикасы

Абдыгалиева Лаура Исупкановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән магистрдің кәсіби дайындығының маңызды элементі болып табылады. Психологиялық-педагогикалық мәдениет арнайы дайындық (жоғары оқу орнынан кейінгі) нәтижесінде қалыптасатыны белгілі. Жоғары мектеп педагогикасының қазіргі өзекті мәселелерінің бірі - жоғары оқу орны магистрантының оқу-танымдық қызметі жағдайында өзіндік тұлғалық сипатын қалыптастыру.

Кредиттер саны: 3

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Тыңдаушыларда ЖОО педагогикалық үрдісінің ғылыми-әдіснамалық көзқарас қалыптастыру және педагогикалық оқытушылық шеберліктің негіздері туралы білім беру
Міндет
  • Болашақ оқытушының өзінің кәсіби қызметіне, өзінің жұмыс объектісіне кешенді көзқарасын қалыптастыру - тұтас педагогикалық процесс. Тыңдаушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру, тыңдаушылардың тарихи және қазіргі заманғы қарым-қатынасы туралы базалық әдіснамалық ережелерді меңгеруі және түсінуі; 3 Магистранттардың педагогикалық іскерліктерін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім алушыларда ЖОО педагогикалық үрдісі туралы білім жүйесін қалыптасады
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • -ЖОО-да педагогикалық үрдісті ұйымдастыру тәсілдері туралы негізгі білім мен түсініктерді қолдана алады; - педагогикалық үрдістің тәрбиелік принциптері мен заңдылықтарына сәйкес оқу-тәрбие жұмысын, педагогикалық үрдістің тәрбиелік механизмдерін жүзеге асыра алады; - оқу-тәрбие процесінің негізгі сипаттамалары (өзгермелі) бойынша диагностикасын жүзеге асыра алады және оның одан әрі дамуын болжайды.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - Педагогикалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру формалары мен әдістерін меңгереді, - Оқу-тәрбие міндеттері туралы, осы міндеттерге сәйкес қызмет түрлерін, формалары мен әдістерін таңдай алады және қолданады; - Білім беру және тәрбиелеу үдерісіне өзіндік көзқарасы қалыптасады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Педагогикалық үрдістің барлық мүшелерімен тиімді өзараәрекет жасау қабілетілігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Педагогика ғылымының іргелі және жаңа жетістіктерін кәсіби қызметте қолдану қабілеті
Оқыту әдістері

Магистрлерді даярлау бойынша талаптарға және оқу процесінде құзыреттілік тәсілді жүзеге асыру қажеттілігіне сәйкес осы пәнді меңгеру оқу процесінде сабақтарды өткізудің белсенді және интерактивті түрлерін (ми шабуылы, іскерлік ойындар, эссе, авторлық жобалар, презентациялар, конкурстар,мамандардың мастер-кластары, мамандар өкілдерімен кездесулер) пайдалана отырып, дәстүрлі (дәрістер, семинарлар) және инновациялық білім беру технологияларын қолдануды көздейді. және т. б.) және жоғары мектеп оқытушыларының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту мақсатында магистрлердің аудиториядан тыс жұмысы.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
Негізгі әдебиет
  • 1 Абдыманапов С.А., Нефедова Л.В., Ахметкаримова Г.С., Соколова М.Г. Тесты: теория и практика.- Астана, 2001.- 194 с. 2 Гузеев В.В. Педагогическая техника в контексте образовательной технологии. М. :Народное образование,2001.128с. 3 Pedagogy and Student Services for Institutional Transformation is funded by the U.S. Department of Education, Office of Postsecondary Education. 4 Pedagogic Approaches to Using Technology for Learning 5 Literature Review Graham Attwell and Jenny Hughes (Pontydysgu) for Lifelong Learning UK September 2010 6 Pedagogy, Curriculum, Teaching Practices and Teacher Education in Developing Countries December 2013 7 Pedagogy & Psychology. Theory and practice International scientific journal, № 2 (4), 2016 8 Джусубалиева Д., Мынбаев А. Закономерности образовательного пространства и информационное общество// Высшая школа Казахстана, 2000, №1, с.52-59. 9 Каймулдина А. Гуманитаризация технического образования// Высшая школа Казахстана,2000, №1, с. 78-74. 10 Ксензова Г.Ю. Оценочная деятельность учителя.- М., 2000.- 121 с. 11 Психология воспитания: Пособие для методистов дошкольного и начального школьного образования, преподавателей, психологов/ Под ред. В.А.Петровского.- М.: Аспект Пресс, 2005.- 152 с. 12 Пустовит В.В. и др. Новые формы организации вузовской лекции. М., 2008. 52 с. (НИИВШ).