Статистикалық модельдеу және болжау

Мухамедова Раушан Оразгалиевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бірнеше тәсілдердің үйлесімі ұсынылады: болжау объектісін таңдау және сапалы сипаттау үшін әрекеттік, есеп беру және квалиметриялық; оның формальды көрінісі үшін математикалық-статистикалық. Имитациялық модельдеу. Монте-Карло әдісі және оны қолдану. Сандық эксперименттердің нәтижелерін өңдеу, алынған нәтижелерді түсіндіру. Бірқатар физикалық, биологиялық және экономикалық процестерді моделдеу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ғылыми зерттеу негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді: қолданбалы математика және информатика саласындағы мамандарды іргелі және арнайы даярлау шеңберіндегі "статистикалық модельдеу және болжау" пәні кейбір объектінің ықтималдық моделінің жұмыс істеу компьютерлерін қолдана отырып көбею әдістерін зерттеуді қамтиды. Мұндай модельдеудің мақсаты-осы модельдердің орташа сипаттамаларын бағалау.
Міндет
  • Пәннің міндеті-әр түрлі мақсаттағы жүйелерді жобалаудың көптеген қолданбалы мәселелерін шешуді математикалық және жүйелік бағдарламалық қамтамасыздандыру саласында маман дайындау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • "Статистикалық модельдеу және болжау" курсының негізгі математикалық анықтамаларын, теоремаларын және т.б. теориялық мәліметтерін білу және түсіну, сондай-ақ белгілі бір математикалық әдістермен шешілетін есептер түрлерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қолданбалы практикалық есептерді математикалық әдістермен тұжырымдауда білім мен дағдыларды қолдану, сондай-ақ тұжырымдалған есептерді шешуде белгілі әдістерді қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • "Статистикалық модельдеу және болжау" пәнінің қолда бар білімі негізінде арнайы салада практикалық міндеттерді шешу және талдаудың мүмкін әдістері туралы қорытынды жасай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • математикалық әдістерді білу негізінде қойылған практикалық есептерді тиімді шешу үшін ұжымда жұмыс істей білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Өз бетінше немесе оқу білім беру бағдарламалары негізінде мамандықтың заманауи талаптарына сәйкес болу мақсатында математикалық білім саласында біліктілікті арттыру қабілеті.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - ақпараттық - коммуникациялық технология; - сыни ойлауды дамыту технологиясы; - Жобалау технологиясы; - интеграцияланған оқыту технологиясы; - деңгейлік саралау технологиялары; - топтық технологиялар; - дәстүрлі технологиялар(дәріс, практикалық сабақтар).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг № 1 зертханалық жұмыс. 0-100
№ 2 зертханалық жұмыс.
№ 3 зертханалық жұмыс.
Аралық бақылау
2  рейтинг № 4 зертханалық жұмыс. 0-100
№ 5 зертханалық жұмыс.
№ 6 зертханалық жұмыс.
№ 7 зертханалық жұмыс.
Аралық бақылау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • Тақырып 8
Негізгі әдебиет
  • 1. Долгова В. Н., Медведева Т. Ю. Теория статистики. Учебник и практикум для академического бакалавриата. М.: Юрайт, 2019. 246 с.
  • 2. Дудин М. Н., Лясников Н. В., Лезина М. Л. Социально-экономическая статистика. Учебник и практикум. М.: Юрайт, 2019. 234 с.
  • 3. Ивченко Г. И., Медведев Ю. И. Математическая статистика. Учебник. М.: Либроком, 2020. 352 с.
  • 4. Малых Н. И. Статистика в 2-х томах. Том 2. Социально-экономическая статистика. Учебник и практикум для академического бакалавриата. М.: Юрайт, 2017. 474 с.
  • 5. Нарбут В. В., Салин В. Н., Шпаковская Е. П. Экономическая статистика. Учебник / Economic statistics. Textbook. М.: КноРус, 2020. 234 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 6. Наркевич И. А., Зубов Н. Н., Кувакин В. И. Статистика в биомедицине, фармации и фармацевтике. Учебное пособие. М.: КноРус, 2019. 300 с.
  • 7. Сидняев Н. И. Теория вероятностей и математическая статистика. Учебник для академического бакалавриата. М.: Юрайт, 2019. 220 с.
  • 8. Трофимов А. Г. Математическая статистика. Учебное пособие для СПО. М.: Юрайт, 2019. 260 с.
  • 9. Хамидуллин Р. Я. Теория вероятностей и математическая статистика. М.: Издательский дом Университета "Синергия", 2020. 276 с.