Тасымалдаудың сапалылығын басқару

Абеджанова Арай Сайлаубеккызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл пән қызмет сапасын басқару бойынша теориялық негіздерді және практикалық ұсыныстарды зерделеуді көздейді. Көлік қызметтерінің сапасын бағалау принциптері, сапа мәні, сапа элементтері, сапа көрсеткіштері қарастырылады. Сапаға арналған шығындарды жіктеу, сапаға арналған шығындарды талдау үшін ақпаратты жинау және өңдеу әдістері, шығындарды анықтау әдістері, сапаны басқарудың экономикалық тиімділігі зерттеледі.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Көлік жүйелерінің дамуын және бәсекеге қабіліттілігін бағалауды жоспарлау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың мақсаты сапаны басқару тәсілдерін білу, сапаны бақылаудың статистикалық әдістерін қолдану, Көліктік қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерін анықтау, көлік жұмысын ұйымдастыру және басқару сапасын арттыру шығындарын анықтау болып табылады.
Міндет
  • Көлік қызметтерінің сапасын бағалаудың жалпы принциптерімен танысу; жүк пен жолаушыларды жеткізу процесінің сапасын басқарудың негізгі нормативтік құжаттары;тасымалдауды ұйымдастыру және қозғалысты басқару саласындағы сапаны бақылау әдістері.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Жүктерді және жолаушыларды жеткізу процесінің сапасын басқарудың негізгі нормативтік құжаттарын білу,тасымалдауды ұйымдастыру және қозғалысты басқару саласында сапаны бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Көлік жүйелерінің тиімділігін бағалау үшін Көлік қызметтерінің сапасын басқарудың нормативтік құжаттарын қолдана білу; ИСО 9000 стандарттары бойынша халықаралық ұйым әзірлеген халықаралық стандарттарды қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Көлік қызметтерінің сапасын басқарудың теориялық негіздері туралы , сапаны басқарудың міндеттері, функциялары, принциптері туралы білім жиынтығын меңгеру; сапаны бағалаудың әртүрлі құралдарын, нысандары мен әдістерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Пәнді оқу нәтижесінде студент терең кәсіби дайындықты көлік қызметінің сапасын бағалау және арттыру бойынша жаңа ғылыми, өндірістік және ұйымдастырушылық шешімдерді қазіргі заманғы деңгейде қолдана және жүзеге асыра білумен ұштастыруы тиіс.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Көлік қызметінің сапасын арттырудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу.
Негізгі әдебиет
  • 1.Аристов О.В. Управление качеством: учебник для студентов, [бакалавров и магистрантов], обуч. по специальности "Менеджмент организации" / О. В. Аристов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : ИНФРА-М, 2013. - 224 с. - (Высшее образование : Бакалавриат). 2.Михеева Е.Н. Управление качеством: учебник для студентов вузов / Е. Н. Михеева, М. В. Сероштан. - 2-е изд.,испр. и доп. - М. : Дашков и К*, 2012. - 532 с. 3.Магер В.Е. Управление качеством: учебное пособие для студентов вузов / В. Е. Магер. - М.: ИНФРА-М, 2012. - 176 с. 4.Басовский Л.Е. Управление качеством: учебник для студентов вузов / Л. Е. Басовский, В. Б. Протасьев. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : ИНФРА-М, 2011. - 253 с. 5.Герасимов Б.Н. Управление качеством: учебное пособие для студентов вузов / Б. Н. Герасимов, Ю. В. Чуриков. - М. : Вузовский учебник : ИНФРА-М, 2011. - 304 с.