Бағалы металлдар, зергерлiк және сәндiк қаптайтын тастардың туған жерлерiнiң өнеркәсiптiк түрлерi

Черненко Зинаида Ивановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Учебная дисциплина рассматривает современные представления о промышленных типах, генетическом происхождении, металлогении и практическом значении месторождений полезных ископаемых. Особое внимание уделено типовым месторождениям благородных металлов, ювелирных и декоративных облицовочных камней Восточного Казахстана. Дана их краткая характеристика.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Геология ПҚК

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың негізгі мақсаты студенттердің пайда болу шарттары, орналасу заңдылықтары және пайдалы қазбалар кен орындарының негізгі өнеркәсіптік типтерінің геологиялық құрылымының ерекшеліктері бойынша білім алуы болып табылады.
Міндет
  • Пәндерді оқып-үйрену барысында алған білімі студенттерге пайдалы кен орындарының перспективалары үшін негізгі геологиялық алғышарттарды анықтауға, жобаны құруға және геологиялық барлау, барлау және бағалау жұмыстарын сауатты жүргізуге мүмкіндік беруі керек.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттерде кенді және кенсіз пайдалы қазбалар кенорындарының өнеркәсіптік типтерін қазіргі заманғы түсіну, минералды шикізаттың сапасына өнеркәсіп талаптары (пайдалы қазбаның құрамы, қорлары, өндіру және т.б.) қалыптасады. Қазақстан мен шет елдердің минералдық-шикізат базасын айқындайтын кен орындарының (қара, түсті, асыл, сирек металдар, кенсіз шикізат және т. б.) әрбір тобының мәні қарастырылады.Курсты оқу кезінде алынған білімдер курстық және дипломдық жобаларды құрастыруда қолданылады. Әр дәрістің соңында бақылау сұрақтары келтіріледі.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Кез келген оқу құралы, ең алдымен, студенттерге арналған және оқу бағдарламалары мен әр түрлі пәндерді оқытудың бірізділігіне сәйкес келеді. Бір жағынан, ол студенттерге қазіргі заманғы көлемде ғылым (пән) туралы толық түсінік беру үшін, екінші жағынан осы пәнді оқыту қандай курста жүргізіліп жатыр.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кез-келген ғылымдарда өзара жабу саласы бар екеніне қарамастан, материалды басқа оқу курстарынан қайталамауға және өтпеген пәндер бойынша материал бере отырып, алға жүгіруге болмайды. "Пайдалы қазбалар кенорындарының өнеркәсіптік типтері "оқу пәні жоғары оқу орындарының геологиялық мамандықтарының студенттері оқитын теориялық пән ретінде қарастырылған.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Пайдалы қазбалар кен орындарының генетикалық пайда болуын білмей, студентке кенді және кенді емес минералдардың жиналу себебін барабар қарастыру мүмкін емес, сондай-ақ пайдалы қазбалар кен орындарының өнеркәсіптік типтерін зерттеу процесінде қолданылатын қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды сауатты және экономикалық мақсатқа сай пайдалану мүмкін емес. Екінші өндірістік тәжірибеден өтіп, пәнді оқып, геолог-студенттер белгілі бір тақырыпқа курстық жобаны құрастырады,сондай-ақ дипломдық жобаны қорғау және мемлекеттік емтихан тапсыру кезінде зерделенген материалдарды пайдаланады.
Негізгі әдебиет
  • Черненко З.И. Промышленные типы месторождений полезных ископаемых благородных, ювелирных и поделочных камней. Учебное пособие (курс лекций), Усть-Каменогорск, ВКГТУ, 2007-92с. 15. Черненко З.И. Геммология и технологическая минералогия. Учебное пособие (курс лекций), Усть-Каменогорск, ВКГТУ, 2007-69с. 16. Д. Стоун. Драгоценные камни, Санкт-Петербург, СЗКЭО, Москва, ОНИКС, 2004-94с. 17. Большой Алтай: (геология и металлогения). Кн.3. Металлогения /Щерба Г.Н., Беспаев Х.А., Дьячков Б.А. и др. Алматы, РИО ВАК РК, 2000-400с. Киевленко Е. Я. Поиски и оценка месторождений драгоценных и поделочных камней.// M., Недра, - 2010.- 166 с.