2-ші өндірістік практика

Семилуцкая Оксана Валерьевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Кәсіби өндірістік практика жоғары кәсіби білімі бар түлектерді даярлау сапасын арттыру, жеке тұлға мен қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін көп деңгейлі білім беру жүйесін жаңғыртуға бағытталған.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО
СӨЖ 150
Қорытынды бақылау нысаны
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Негізгі білім жүйесін практикалық бекіту «Ауыр түсті металдар металлургиясы», «Жеңіл металлургиясы» оқылатын пәндер металдар», «Металдарды өндіру мен өңдеудің металлургиялық технологиялары» және болашақ кәсіби іс-әрекет және оқу-тәрбие үрдісі саласындағы дағдыларды меңгеру.
Міндет
  • Өндірістік тәжірибенің негізгі міндеттері: -университет студенттерінің инновациялық іс-әрекетке жоғары сапалы практикалық дайындығын қамтамасыз ету; - тәжірибеден өту жағдайларын жақсарту үшін университет ішінде, өнеркәсіптік кәсіпорындарда, ұйымдарда, фирмаларда, мектеп филиалдарында бар тәжірибелік базаларды жетілдіру; - экономиканың барлық секторлары үшін жоғары білікті және бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау сапасын арттыру; - білім сапасын арттыру үшін экономика секторларынан ресурстарды тарту механизмдерін құру; - әлеуметтік серіктестікті дамыту, кәсіптік практиканы ұйымдастыруға жұмыс берушілерді тарту, студенттердің тағылымдамадан өтуі және оларды одан әрі жұмысқа орналастыру. - келесі практика – бакалавриат тәжірибесін одан әрі өту үшін практикалық дағдыларды меңгеру;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Практика нәтижесінде студент білуге міндетті: - жобаланған бұйымдарды технологиялық өңдеуде практикалық дағдыларды меңгеруі керек екенін және металлургиялық жабдықтар мен құрылғылардың құралдары; - өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңызын сезіну, меңгеру кәсіби қызметті орындауға жоғары мотивация; - стандартты емес жағдайда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу жағдайларына және олар үшін жауапкершілікті алуға үйрету.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - сапа, техникалық бойынша нормативтік құжаттарды пайдалану дағдыларын меңгеру бойынша металлургия объектілерін, элементтерді реттеу, стандарттау және сертификаттау тәжірибедегі экономикалық талдау; - әзірлеуде нақты техникалық шешімдерді қабылдауды негіздеуді үйрену технологиялық процестер; ескере отырып, техникалық құралдар мен технологияларды таңдау оларды пайдаланудың экологиялық салдары; - қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария ережелерін қолдануды үйрену; өрт қауіпсіздігі және еңбекті қорғау нормалары; параметрлерін өлшеу және бағалау өндірістік микроклимат, шаң мен газдың ластану деңгейі, шу мен діріл, жұмыс орындарын жарықтандыру; - кәсіптік мәселелерді шешуде әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың негізгі ережелері мен әдістерін қолдануды үйрену.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Практика нәтижесінде студент: - әзірлеуде нақты техникалық шешімдерді қабылдауды негіздеуді үйренуі керек. технологиялық процестер; ескере отырып, техникалық құралдар мен технологияларды таңдау оларды пайдаланудың экологиялық салдарын білу қажет
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруда, ұжымды басқаруда алған тәжірибелері мен дағдыларын тәжірибеде сауатты пайдалану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу; - тағылымдамадан өту үшін таңдалған өндірістік қызметтің құрылымымен танысу; - тәжірибе есебін толтыру үшін жұмыс орнында алған дағдылары мен білімдерін пайдалану
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - 1) Дәстүрлі оқу іс-әрекетінің технологиялары (дәрістер мен семинарлар). Инсталляциялық (кіріспе) және жалпылама дәрістер, проблемалық сипаттағы дәрістер, алдын ала жоспарланған қателері бар дәрістер. 2) Квазикәсіби қызметтің технологиялары. 3) Оқу және кәсіптік қызметтің технологиялары. 4) Проблемалық оқыту технологиясы. 5) Дамыта оқыту технологиялары. 6) Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы. 7) Іскерлік ойын технологиясы.

Негізгі әдебиет
  • 1 Большина, Е.П. Экология металлургического производства: курс лекций / Е.П. Большина. – Новотроицк: НФНИТУ «МИСиС», 2012. – 155 с. 2. Мазур, И.И. Курс инженерной экологии: учебник для вузов / И.И. Мазур, О.И. Молдованов. – М.: Высш. шк., 2001. – 510 с. 3. Экология: учебник для вузов / Большаков В.Н., Липунов И.Н., Лобанов В.И. и др.; под ред. Тягунова Г.В., Ярошенко Ю.Г. – М.: Интернет инжиниринг, 2000. – 330 с. 4 Юсфин, Ю.С. Промышленность и окружающая среда / Ю.С. Юсфин, Л.И. Леонтьев, П.И. Черноусов. – М.: ИКЦ «Академкнига», 2002. –469 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1 Нестеров, П.М. Экономика природопользования и рынок: учебник для вузов / П.М. Нестеров, А.П. Нестеров. – М.: Закон и право, ЮНИТИ, 1977. – 413 с. 2 Шульц, Л.А. Элементы безотходной технологии в металлургии: учеб. пособие для вузов / Л.А. Шульц. – М.: Металлургия, 1991. – 174 с. 3 Глухов, В.В. Экономические основы экологии: учебник / В.В. Глухов, Т.В. Лисочкина, Т.П. Некрасова. – СПб.: Специальная литература, 1997. – 304 с. 4 Лурье, Ю.Ю. Химический анализ производственных сточных вод / Ю.Ю. Лурье, А.И. Рыбникова. – М.: Химия, 1974. – 336 с. 5 Богдановский, Г.А. Химическая экология: учеб. пособие / Г.А. Богдановский. – М.: Изд-во МГУ, 1994. – 237 с.