Сәулет

Азангулова Айнур Орынбаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Құрылыс конструкцияларын таңдау және азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттардың құрылымдық элементтерінің тораптары мен бөлшектерін әзірлеу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, сәулет-құрылыс сызбаларын әзірлеу, қарапайым есептеулер жүргізу және ғимараттар мен құрылыстардың құрылыс конструкцияларын жобалау. Азаматтық ғимараттардың конструкциялары. Бір қабатты өнеркәсіптік ғимараттардың конструкциялары. Көп қабатты өнеркәсіптік ғимараттардың конструкциялары.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Инженерлік және компьютерлік графика

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Студенттерде азаматтық, өнеркәсіптік ғимараттарды, олардың құрылымдық элементтерін сәулет-құрылыс жобалау негіздерін; кеңістіктік-жоспарлау шешімдерімен байланыстыра отырып, жоспарлау ұйымының принциптерін; шағын аудандардың бас жоспарларын жобалау негіздерін игеру; зерттелген материалды пайдалана отырып, ғимараттарды жобалаудың практикалық міндеттерін шешу үшін заманауи инженерлік құралдардың әдістерімен және арсеналымен танысу.
Міндет
  • Пәнді оқу міндеттері: Сәулет-конструктивтік құрылым және заманауи азаматтық ғимараттарды, олардың элементтерін, тораптары мен бөлшектерін жобалаудың негізгі қағидаттары саласында құрылыстың индустриялылығын одан әрі арттыру және сәулет өнерінің функционалдық және көркемдік жақтарымен ажырамас байланыс талаптарын ескере отырып, жеткілікті икемді білім беру. Құрылысшы-бакалавр моделінің талаптарына сүйене отырып, пәнді оқытудың келесі міндеттері анықталды: -білім алушыларды көлемдік-жоспарлау шешімдеріне сәйкес тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың материалдары мен нысандарын таңдауға мүмкіндік беретін заманауи ғылыми және техникалық білім жүйесімен қаруландыру; - студенттерге көлемдік-жоспарлау және сындарлы шешімдер арасындағы байланысты түсінуге үйрету; -алған білімдерін сәулет-құрылыс жобалау барысында сындарлы-шығармашылық қызмет процесінде қолдануға үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - ғимараттың кеңістіктік-жоспарлау шешімдерін анықтайтын негізгі құрылымдық жүйені дұрыс таңдау мүмкіндігі;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - жүк көтергіш құрылымдардың жұмысын түсіну және сыртқы жүктемелерді негізге беру туралы нақты көріністер;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • құрылыстың экономикалық талаптарын орындау кезінде жоғары эстетикалық сападағы үймереттермен олардың кешендерін, ғимараттарды тұрғызуда және құрылымдарын құрастыруда шығармашылық есептерді шешуді қамтамасыз ету үшін, сәулеттің негіздерін, жобалық-құрылыс процесінде сәулеттің басты рольде екенін түсіне білу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - ғимараттарды, құрылыстарды, құрылыс индустриясы кәсіпорындарын салу және реконструкциялау бойынша құрылыс-монтаждау жұмыстарын жүзеге асыратын ұжымдарға табысты басшылық жасау;
  • - жобалау-конструкторлық қызмет түрі бойынша-ғимараттар мен құрылыстарды, инженерлік жүйелерді салу және реконструкциялау бойынша жобалау-конструкторлық жұмыстарды орындау;
  • -ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға қатысу және жалпы білім беру мекемелерінде ғылыми-педагогикалық қызмет жүргізу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - өзінің болашақ кәсібінің мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну, қалыптасқан кәсіби қызығушылықтары болуы, кәсіби қызмет саласындағы негізгі проблемалармен таныс болуы, өз еңбегінің нәтижелері үшін кәсіби жауапкершілік сезіміне ие болуы тиіс;
Оқыту әдістері

1. Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: инновациялық білім беру технологияларымен ұштастыра отырып дәрістер өткізудің дәстүрлі нысаны, оның ішінде интерактивті дәрістер (оқытудың мынадай белсенді нысандарын қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Бақылау жұмысы 0-100
Сыртқы қабырғаның жылу техникалық есебі
Жоспар, іргетас, түйіндер, жабын
МЕМСТ бойынша орындалған сызбаларды ресімдеу
2  рейтинг Бақылау жұмысы 0-100
Баспалдақтарды есептеу және жобалау
Қасбет, қима, шатыр, бас жоспар
МЕМСТ бойынша орындалған сызбаларды ресімдеу
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1 Азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттар туралы жалпы мәліметтер
  • Тақырып 2 Ғимараттардың жіктелуі және ғимараттардың құрылымдық бөліктері
  • Тақырып 3 Ғимараттардың құрылымдық сызбалары мен конструкцияларын стандарттау және типтеу; ЕМС
  • Тақырып 4 Азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттарды жобалаудың негізгі ережелері
  • Тақырып 5 Ғимараттардың құрылымдық түрлері, құрылыс және құрылымдық схемалары; Азаматтық ғимараттардың жоспарлау схемалары
  • Тақырып 6 Азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттардың конструкциялары; Негіздер мен іргетастар
  • Тақырып 7 Қабырғалар (кірпіш, панель, блок) және қаңқалар
  • Тақырып 8 Жабындар мен едендер; Төбелер мен шатырлар
  • Тақырып 9 Баспалдақтар; Терезелер мен есіктер; Балкондар, лоджиялар, эркерлер
  • Тақырып 10 Өнеркәсіптік ғимараттардың құрылымдық шешімінің ерекшеліктері
  • Тақырып 11 Өнеркәсіптік ғимараттардың жіктелуі, талаптары, байланыстырылуы; Іргетастар, іргетас арқалықтары
  • Тақырып 12 Қаңқалар, олардың түрлері мен элементтері
  • Тақырып 13 Қабырғалар, фахверк және оның құрылымдары
  • Тақырып 14 Жабындар, шамдар; Ғимараттардың өзге де конструктивтік элементтері: сатылар,қалқалар, едендер, жұмыс алаңдары
Негізгі әдебиет
  • 1. Ю.А. Дыховичный З.А. Казбек-Казиев, А.Б. Марцинчик и др. Архитектурные конструкции. Книга I. Архитектурные конструкции малоэтажных жилых зданий. М., изд. «Архитектура-С», 2016. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://books.totalarch.com/n/1099
  • 2. Л.А. Мунчак. Конструкции малоэтажного жилого дома (курсовое проектирование) М., изд. «Архитектура –С», 2012. [Электронный ресурс]. – Режим доступа:http://books.totalarch.com/constructions_of_low-rise_residential_building_course_design
  • 3. Е.В. Сысоева Архитектурные конструкции малоэтажных зданий. М., изд. «Архитектура-С», 2012 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://books.totalarch.com/constructions_of_low-rise_residential_building_course_design
  • 4. Шерешевский И.А. Конструирование гражданских зданий. – М.:Архитектура-С, 2014. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://books.totalarch.com/construction_of_civil_buildings_shereshevsky
  • 5. Будасов Б.В., Георгиевский О.В., Каминский В.П. Строительное черчение. Учеб.для вузов/Под общ. ред. О.В. Георгиевского – М.: Стройиздат, 2012 – 456с., ил [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://science.totalarch.com/book/0539.rar
Қосымша әдебиеттер
  • 6. Маклакова Т.Г., Нанасова С.М. Конструкции гражданских зданий. – М.: Ассоциация строительных вузов, 2012.
  • 7. Бендер М.П., Бендер О.А. Многофункциональные общественные здания. Методические указания по курсовому проектированию. ВКГТУ.- Усть-Каменогорск, 2010г.- 116с
  • 8. Бендер М.П., Бендер О.А. Конструкции зданий и их чертежи. Методические указания по оформлению чертежей зданий. Усть-Каменогорск, ВКГТУ, 2008. – 140с
  • 9. Ә.Ш. Тәтіғұлов., Ақбердин Т.Ж., Тәтіғұлов А.А. Архитектура мен жобалау негіздері. 5 томдық. Алматы, 2005 – Режим доступа: http://lib.ektu.kz/
  • 10. Разақов Н. «Ғимараттар мен имараттардың құрылымдары», Астана: Фолиант, 2010
  • 11. Разақов Н. «Азаматтық ғимараттарды жобалаудың оқу құралы», Астана: Арман ПВ, 2011
  • 12. Шерешевский И.А. Жилые здания. Конструктивные системы и элементы для индустриального строительства. – М.:Архитектура-С,2005
  • Нормативтік әдебиеттер
  • 13. 15. ҚР ЕЖ 2.04-107-2013. Құрылыстық жылу техникасы
  • 14. 16. ҚР ҚЖ 2.04-01-2017*. Құрылыс климатологиясы
  • 15. СП РК 3.02-101-2012 «Здания жилые многоквартирные»
  • 16. СП РК 3.02-107-2014 «Общественные здания и сооружения»
  • 17. СП РК 3.02-127-2013 «Производственные здания»
  • 18. СП РК 3.01-103- 2012 «Генеральные планы промышленных предприятий»
  • 19. СП РК 3.06-101-2012 «Проектирование зданий и сооружений с учетом доступности для маломобильных групп населения. Общие положения»