Негіздер мен іргетастар

Айтказина Аяжан Калелхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Әр түрлі топырақ жағдайында негіздер мен іргетастарды жобалау және орнату мәселелері қарастырылады. Ғимараттар мен құрылыстарды іздестіру, жобалау, салу және пайдалану кезінде жол берілетін әртүрлі қателер мен кемшіліктердің салдарынан ғимараттардың авариясын практикада болдырмау мақсатында топырақтың көтеру қабілетін толық пайдалану және олардың деформациясын ескеру үшін іргетас жасау негіздері

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны ауызша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқыту мақсаты болашақ мамандарды қазіргі заманғы өндірістік және азаматтық ғимараттар мен құрылыстардың іргетасын дұрыс негізде құрылымдай алатын, іргетастарды және жерасты құрылыстарды жобалау мен жобалаудың қазіргі заманғы әдістерінің жалпы ережелерімен таныстыру болып табылады.
Міндет
  • Пәндерді зерттеу міндеті - бұл білімді құрылыста іргетасты құрылымдаудың практикалық мәселелерін шешу үшін қолдану. Пәнді білу машина жасау және геологиялық барлау, жобалау, салу және пайдалану кезіндегі әртүрлі қателіктердің салдарынан зауыттық апаттарды болдырмауға мүмкіндік береді.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ұсақ және терең төсеу негіздері мен құрылыстары; іргетастарды, жер асты және жер жұмыстарын нығайтудың негізгі принциптері мен әдістерін қамтиды
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Ұсақ және терең төсеу негіздері мен іргетастарын құрастыру, қадалы іргетастарды жобалау кезінде.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Топырақтың кенеулі-деформативтік күйлері; іргетастардың түрлері мен өлшемдері.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өндірістік жағдайларда өндіріс жағдайында ұйымдық, басқарушылық және инженерлік шешімдерді табу мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Алынған жаратылыстану-ғылыми және арнайы құрылыс білімдері негізінде негіздер мен іргетастарды есептеу және жобалау бойынша міндеттерді тұжырымдайды; кəсіби қызметте пәндердің негізгі заңдарын жылдам бейімдеу, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану, математикалық талдау мен модельдеу əдістері, зертханалық жəне эксперименттік зерттеулер, қорлар мен қорларды есепке алу жəне жобалау.
Оқыту әдістері

Сабақ беру үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістік материалды баяндау кезінде дәрістің басында және соңында уәждемелік сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентациялар мен практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио және бейнеақпараттар, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс. Негіздер мен іргетастарды жобалау тәртібі. Іргетастардың түрлері. 0-100
Практикалық жұмыс. Алаңның инженерлік-геологиялық жағдайларын талдау.
Практикалық жұмыс. Таяз орналасқан іргетастарды жобалау.
Дәрістер бойынша аралық бақылау жұмысы.
2  рейтинг Практикалық жұмыс. Іргетастың қада нұсқасына қатысты инженерлік-геологиялық жағдайларды талдау. 0-100
Практикалық жұмыс. Қада іргетастарды жобалау.
Практикалық жұмыс. Іргетастар нұсқаларын техникалық-экономикалық салыстыру.
Дәрістер бойынша аралық бақылау жұмысы.
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыс Жұмыс толық көлемде орындалды, ескертулер жоқ. Жұмыс толық көлемде орындалды, міндетті түрде жоюды қажет етпейтін ескертулер бар. Жұмыс толық орындалмады, ескертулер бар. Орындалған жұмыс талаптарға сәйкес келмейді, елеулі қателер мен ескертулер бар, дұрыстап орындау қажет.
Дәрістер бойынша бақылау Зерттелген тақырыптар туралы толық білім мен түсінікті көрсетеді. Талдай алады және қорытынды жасай алады. Зерттелген тақырыптар туралы білім мен түсінікті көрсетеді. Талдай және қорытынды жасай алады. Маңызды емес қателіктер жібереді. Зерттелген тақырыптар туралы білім мен түсінікті көрсетеді, бірақ талдай алмайды және дұрыс қорытынды жасай алмайды. Өткен тақырыптарды білмейді және түсінбейді.
Емтихан, курстық жұмыс Бағалау тапсырмаларында ұсынылған контексттерде өзінің білімі мен түсінігін көрсетеді, дағдыларды жоғары деңгейде игеруді көрсетеді. Бағалау тапсырмаларында ұсынылған контексттерде өзінің білімі мен түсінігін көрсетеді, дағдыларды жақсы деңгейде игеруді көрсетеді. Маңызды емес қателіктер жібереді. Бағалау тапсырмаларында ұсынылған контексттерде өзінің білімі мен түсінігін көрсетеді, дағдыларды игеруді көрсетеді. Қателіктер жібереді. Қойылған сұрақтардың мәнін білмейді және түсінбейді. Орындалған жұмыс талаптарға сәйкес келмейді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Ұсақ іргетастарды есептеу
  • Қазаншұңқырларды жобалау
  • Негіздердің (топырақтың) құрылыс қасиеттерін өзгертудің инженерлік әдістері
  • Тереңдіктің іргетастары
  • Қада іргетастары
  • Топырақта (орнында) жасалатын қадалар: бұрғылау, толтырылатын, бұрғы жабылатын қадалар
  • Көлденең жүктемелердің әрекеті кезінде қаданың салмақ көтеру қабілетін есептеу
  • Құрылымдық-тұрақсыз топырақтағы іргетастар
Негізгі әдебиет
  • 1 С.Б.Ухов, В.В. Семенов, В.В. Знаменский и др. Механика грунтов, основания и фундаменты / Учебное пособие: - М.: Издательство Ассоциации строительных вузов, 2015 г. 528 с. 2 Берлинов М.В. Основания и фундаменты: Учебное пособие для строительных специ-альностей вузов. – 3-е издание., стер. – М.: Высш. Школа., 2013. – 319 с.: ил. 3 Берлинов М.В., Ягупов Б.А. Расчет оснований и фундаментов. -М.: Стройиздат, 2011.-272 с. 4 СП РК 5.01-101-2013 Земляные сооружения, основания и фундаменты 5 СП РК 5.01-102-2013 Основания зданий и сооружений. - Астана, 2015 6 СП РК 5.01-103-2013 Свайные фундаменты. - Астана, 2015