Әрлеу және су оқшаулағыш материалдар

Ракижанова Жанар Каримовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән гидрооқшаулағыш және әрлеу материалдарының құрамын, құрылымы мен қасиеттерін, олардың жіктелуін, бастапқы шикізат материалдарын, өндіруге арналған жабдықтарды және әрлеу және гидрооқшаулағыш материалдарды дайындаудың технологиялық тәсілдерін зерттеуден тұрады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Құрылыс материалдары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Қазіргі заман талаптарына сай күрделі құрылыс және құрылыс нарығындағы әсеріне жауап беретін, әрлеу материалдарын және бұйымдарын қолдану облысын және өндіру технологиясын терең білетін мамандарды дайындау.
Міндет
  • - әрлеу материалдарын өндірудің негізгі әдістерін оқып үйрену; - әрлеу материалдарының жіктелуін, таңбалануын, құрылымын, қасиеттерін, қасиеттерін реттеу жолдарын және қолдану аймақтарын зерттеу; - ішкі және сыртқы безендіру үшін әрлеу материалдарын ұтымды таңдауда практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білу қажет: құрамның қатынасын, құрылыс материалдарының қасиеті мен құрылымын, максималды ресурс үнемдеу материалдар берілген құрылымы мен қасиеттерін қалыптастыру әдістері, сондай-ақ олардың орындалу сапасын бағалаудың әдістері, қажетті қасиеттері бар өнімдер шығару қалдықтарды қоса алғанда, әр түрлі шикізат, құрылымын қалыптастыру материалдарды әрлеу өңдеу әдістері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Меңгеру керек: өндірістерді, құрылыс материалдары ғылыми-зерттеу және проблемаларды шешу негізгі қазіргі заманғы әдістері; физикалық және механикалық қасиеттерін бақылау әдістері; сапа сертификаттар сәйкестігіне әрлеу материалдарын дағдылары тестілеу; әрлеу материалдары өндірісі үшін ерекшеліктердің әдістемесі дамыту.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Басқа халықтардың дәстүрлері мен мәдениетіне толерантты болу. Жаңа жағдайларды, тәжірибе дәрежесін бағалау, оның ерекшеліктерін талдау бейімделе алатын болу қажет. Толық жауапкершілікті алуға, тәуекел жағдайларда, оның ішінде бастамасын қабылдауға қабілетті болу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Олардың кәсіби қызметін, әлеуметтік жобаларды жобалау және іске асыру салдарын бағалау құқықтық және этикалық стандарттарды терең білім пайдалану. Топтың пікірімен өз пікірін қатысты мүмкіндігіне ие болу үшін, жаңа идеялар (шығармашылық) тудыру үшін, ғылыми командада дағдыларын көрсету.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Білу қажет: шикізат қоспа сәндік материалдардың жаңа буынын дайындау, теориялық есептеулер құралдары; технологиялық әдістері мен қазіргі заманғы жабдықта сәндік материалдарды өндіру әдістері; ғылыми-зерттеу әдістері мен аналитикалық жабдықтар; халықаралық сапа менеджменті жүйесін және қоршаған ортаны стандарттарға сәйкес құрылыс саласының жобалау және пайдалану негіздері.
Оқыту әдістері

проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы;

оқу-зерттеу қызметінің технологиялары;

коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары;

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Әрлеу материалдары технологиясының жалпы принциптері
  • Тау жыныстары сәндік материал ретінде
  • Ағаш негізіндегі әрлеу материалдары мен бұйымдары
  • Минералды балқымалардан жасалған әрлеу бұйымдары
  • Керамикалық Қаптау материалдары мен бұйымдары
  • Минералды байланыстырғыштар негізіндегі әрлеу материалдары мен бұйымдары
  • Цемент негізіндегі өнімдер
  • Лак-бояу материалдары
  • Полимерлер негізіндегі әрлеу материалдары
  • Арнайы функционалдық мақсаттағы әрлеу материалдары
  • Гидрооқшаулағыш, шатыр және герметикалық материалдар
  • Сұйық гидрооқшаулағыш материалдар
  • Серпімді және қатты гидрооқшаулағыш материалдар
Негізгі әдебиет
  • 1.Современные отделочные работы и материалы,Издательство Феникс, 2014г. 2.Мухнурова, И. Г. Современные материалы и изделия. Наружная отделка зданий : учебное пособие для вузов / И. Г. Мухнурова, Е. В. Гулимова, Е. Г. Галкина. – 2-е изд., доп. –Комсомольск-на-Амуре : Изд-во Комсомольскогона-Амуре гос. ун-та, 2019. – 161 с. 3.Основы материаловедения. Отделочные работы :учебник для студ. учреждений сред. проф.образования / И. В. Баландина, Б. А. Ефимов, Н. А. Сканави и др. – 7-е изд., стер. – Москва :Академия, 2018. – 304 с. 4.Технология стеновых, отделочных, кровельногидроизоляционно-герметизирующих строительных материалов и изделий : учебное пособие / А. А. Суслов, А. М. Усачев, В. Я. Мищенко, В. Н. Баринов. Москва : Изд-во АСВ, 2013. – 288 с. 5.Акимова, Э. К. Древесина как современный строительный материал / Э. К. Акимова // Современные научные исследования и разработки. – 2018.
Қосымша әдебиеттер
  • 6. Элизабет Уилхайд: Отделочные материалы. Справочник материалов для отделки интерьеров, Издательство: Кладезь, 2009 г. 7. Рыбьев И.А. Строительное материаловедение - Учебное пособие. - Высшая школа, 2004. 8. Рыбьев И.А., Владыгин А.С., Казеннова Е.П. и др. Технология гидроизоляционных материалов.- Учебник. - М.: Высшая школа 1991. 9. Комар, А.Г. Строительные материалы и изделия: учеб.для инженерно-экономических специальностей строительных вузов / А. Г. Комар. – М.: Высш. Шк., 1983. – 487 с. 5. Дворкин, Л. И. Строительные материалы из отходов промышленности: учебно-справочное пособие / Л. И. Дворкин, О. Л. Дворкин. – Ростов н/Д «Феникс», 2007 . – 368 с.