Математика 3

Мухамедова Раушан Оразгалиевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән кешенді айнымалы функциялардың теориясын қамтиды, Кешенді жазықтықта берілген функцияларды зерттейді. Операциялық есептеу элементтері және оның тұрақты коэффициентті қарапайым сызықты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді интегралдауға қосымшалары.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • студенттердің математикалық модельдерді пайдаланатын пәндерді меңгеру үшін негізгі база болып табылатын жоғары математика курсының негізгі ұғымдары мен әдістерін игерту, қолданбалы есептерді қою және шешу кезінде математикалық әдістерді қолданудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру
Міндет
  • студент пәннің негізгі ұғымдарын білу, теорияны түсіну және дәлелдей білуі қажет, осы курстың математикалық аппаратын қолдану арқылы практикалық тапсырмаларды шешу дағдыларын меңгеруі керек.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Кешенді талдау мен операциялық есептеу теориясының негізгі ұғымдарының формулалары мен қасиеттерін, символикасын, сондай-ақ операциялық есептеу әдістерін қолдана отырып, технологиялық процестердің қолданбалы есептерін шешу әдістерін біледі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Пәнді оқу кезінде алынған білім қолданбалы есептерді шешуде, әртүрлі есептердің математикалық модельдерін құрастыруда сәтті қолданылады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Техника мен технологияның әртүрлі салаларынан қолданбалы есептерді шешудің математикалық модельдері мен әдістері туралы түсінікке ие; негіздеумен математикалық әдісті таңдауды дәлелдейді.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Командадағы техника саласындағы проблемаларды математикалық әдістермен шешуде, өз көзқарасын дұрыс қорғауда, жаңа шешімдерді ұсынуда қабілетті. Зерттеу үшін математикадан отандық және шетелдік тәжірибені талдауды, ғылыми-техникалық ақпаратты жүйелі түрде жинауды жүзеге асыра алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кешенді талдау теориясының элементтерін, операциялық есептеулерді қолдана отырып, білімді математикалық түрде дұрыс ұсына алады.
  • Қолданбалы есептердің математикалық моделін құру үшін математикалық ақпаратты ұсынудың аналитикалық тәсілдерін меңгерген.
Оқыту әдістері

Ақпараттық-коммуникациялық технология;

Сыни ойлауды дамыту технологиясы;

Интеграцияланған оқыту технологиясы;

Деңгейлік саралау технологиясы;

Дәстүрлі технологиялар(инновациялық, практикалық сабақтар)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг ЖҮТ 1 0-100
Өздік жұмыс 1
ЖҮТ 2
Аралық бақылау 1
2  рейтинг ЖҮТ 3 0-100
Өздік жұмыс 2
ЖҮТ 4
Аралық бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Комплекс сандар, оларға қолданылатын амалдар
  • Комплекс айнымалы функциялар
  • Комплекс айнымалысының негізгі қарапайым функциялары
  • Комплекс айнымалы функ-цияны дифференциалдау
  • Комплекс айнымалы функцияны интегралдау
  • Комплекс облыстағы қатарлар
  • Функция нөлдері
  • Функция шегермесі
  • Белгілі бір интегралдарды есептеуге арналған шегерімдер қосымшасы
  • Операциялық есептеулер
  • Лаплас түрлендіруінің қасиеттері
  • Кері Лаплас түрлендіруі
  • Сызықты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің операциялық әдісі
Негізгі әдебиет
  • Краснов М.Л. и др. Функции комплексного переменного. Операционное и счисление. Теория устойчивости. – М.: Наука, 2011.
  • Лунц Г.Л., Эльсгольц Л.Э. Функции комплексного переменного. – СПб.: Изд-во «Лань», 2012.
  • Пантелеев А.В., Якимова А.С. Теория функций комплексного переменного и операционное исчисление в примерах и задачах. – М.: Высшая школа, 2012.
  • Эйдерман В.Я. Основы теории функций комплексного переменного и операционного исчисления. – М.: Физматлит, 2002.
  • Ефимов А.В. и др. Сборник задач по математике для втузов. В 4-х частях. Ч.3. – М.: Физматлит, 2012.
  • Бейсебай П.Б. Комплекс айнымалы функциялар теориясы және операциялық есептеулер ШҚМТУ: 2011.
  • Айдос Е.Ж., Боровский Ю.В. Теория функций комплексного переменного и операционное исчисление. - Алматы: КазНТУ, 2013г.
  • Мухамедова Р.О., Тыныбекова С.Д. Специальные разделы математики. - У-Ка.: ВКГТУ, 2011 г.
Қосымша әдебиеттер
  • Белослюдова В.В., Дронсейка И.П. Специальные разделы математики. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2015.
  • Чудесенко В.Ф. Сборник задач по специальным курсам высшей математики (типовые расчеты). - М.: «Высшая школа», 2013г.