НЕ грамотность

28.05.2014 Студент
Салеметсизбе кұрметті Ректор! Неге осы порталда грамматикалық қателер көп, мысалы www.do.ektu.kz порталына кіріп, негізгі дегенди басып, университет порталының қызметі жайлы жазылған ақпаратты оқысан улгерім, ақппарат деген сияқты елеулі грамматикалық қателер өте көп. Бұл дегеніміз біздің қазақ тілін құрметтемеу дегенди білдіреді. Үлкен бір университетте бірде бір тіл маманы табылмады ма сонда бұл қателікті тексеретін. Сонда қазақ тілі және іс жүргізу кафедрасы қайда қарап отыр, ертең кез келген тұлға біздің порталға кіріп университет жайлы ақпарат оқығысы келсе,ал осы ел мақтаған порталда бұндай грамматикалық қателер жиі кездесип тұрады, тағыда айта кететіні орыс тіліндегі нұсқадан бір де бір қате таба алмайсын, ал қазақша оқиын десең, осы грамматикалық қателерді көрсен оқығын келмей кетеді
03.06.2014
Сәлеметсіз бе, құрметті Студент! Сіз назар аударып отырғандай, мемлекеттік тілді дұрыс пайдалану – өте маңызды проблема. Университетте бұл мәселені шешуге және оны дұрыс жолға қоюға барынша көп көңіл бөлініп, үлкен жұмыс атқарылуда. Бірақ, бұл бір күнде істелінетін оңай шаруа емес, сондықтан да осы сұраққа қатысты проблемалар жетерлік. Мұны порталда жазылған өзіңіздің хатыңыздан да көруге болады, өйткені онда да грамматикалық қателер бар. Мысалы: сәлеметсизбе, дегенди (екі рет), оқысан, кездесип, тағыда, алмайсын, көрсен, оқығын. Ал енді тыныс белгілерінің дұрыс қойылмауы туралы айтпасақ та болады... Сіздің де, жоғары білім алып жатқан студент ретінде, мемлекеттік тілді жетік білуіңіз қажет, деп ойлаймын. ШҚМТУ порталына келетін болсақ, онымен неғұрлым мұқият жұмыс істеу үшін қойылып отырған мәселе бойынша қатесі бар тиісті тарауды, беттерді және т.с.с. анық көрсетіп, нақты ақпарат жөнінде мәлімет беруді сұраймыз. Өз ұсыныстарыңызды, бірінші кезекте, ШҚМТУ жоғары санаттағы аудармашысы Ғ.М. Сырымбаеваға, екінші кезекті, ШҚМТУ оқу және әдістемелік істер жөніндегі проректор Н.Н. Линокқа және тәрбие жұмысы мен әлеуметтік даму жөніндегі проректор Ж.Д. Нәзбиевке тікелей жолдауыңызға болады.