Ғылыми зерттемелерде ЖҚМ және Ж құрылымдарын жобалау

Гурьянов Георгий Александрович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Ғылыми-зерттеу және жобалау-конструкторлық үдерістердің өзара байланысы тұрғысынан ҚЖМжҚ конструкциялары, ғылыми зерттеулерге арналған ҚЖМжЖ құрылымдарын әзірлеу мен жасаудың принциптері мен жалпы тәсілдері, инженерлік есептерді шешу, есептеу әдістері, жобалау және зерттеу модельдері мен тәжірибелік үлгілерін параметрлерді алу әдістерімен және зерттеу процесін аспаптық-аспаптық қамтамасыз етумен өзара байланыста құрастыру тәсілдері.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • ЖҚМ құрастырудың ғылыми негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Осы пәнді оқу мақсаты, студенттердің ұтымды және бастапқы зерттеулер тәуелсіз іздеу, ғылыми және инженерлік ойдың зерттеу, дамыту және жетілдіру мәселелерін шешуге, жол-құрылыс техникасын үлгілерін құру, ғылыми және кәсіби білім мен дағдыларды терең жүйесін кешенді дамыту болып табылады және жол-құрылыс техникасы үлгілерін техникалық шешімдер, жобалау, құру және жетілдіру, түсіну қалыптастыру мүмкін нақты техникалық және технологиялық зерттеу нәтижелері бойынша ғылыми жаратылыстану бейініндегі мәселелерді шешу үшін қажетті деңгейде табиғат пен меншік білім қазіргі ғылыми әдістерінің негізі.
Міндет
  • Пәннің жалпы мақсаты - үздік, техникалық, экономикалық және басқа да көрсеткіштерге жету үшін, жол-құрылыс техникасын тәуелсіз ғылыми және инженерлік зерттеулер, әзірлеу, құру, жетілдіру, іріктеу, ұтымды пайдалану және техникалық қызмет көрсету бойынша студенттерді оқыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Жоғарлатылған типтегі оқулықтар деңгейіне сәйкес келетін ғылыми зерттеулер үшін мәліметтерді білу және модельдерді жобалау бойынша материалдарды және СДМ және О үлгілерін жүйелі түсіну, сондай-ақ осы пән саласында алдыңғы қатарлы ұстанымдарды білу; СДМ және О тәжірибелі үлгілері мен модельдерін жобалау саласындағы зерттеулер контекстінде ойларды дамыту және қолдануда түпнұсқалығы үшін мүмкіндіктер немесе базисті қамтамасыз ету.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Ғылыми зерттеулер үшін СДМ және О тәжірибелі үлгілерін және моделдерді жобалау сұрақтарына кәсіби көзқарасты түсіну және өз білімдерін қолдану; ой қозғау және қорғау қабілетінде байқалатын қабілеттіліктер мен құзіреттіліктерге ие болу, СДМ және О тәжірибелі үлгілерін және моделдерді жобалау саласында тапсырламаларды шешу, сондай-ақ олардың білетіндерін түсіну, өз білімі мен түсініктерін жаңа әрі бецтаныс ортада кең (немесе пәнаралық) контексте қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ғылыми зерттеулер үшін СДМ және О тәжірибелі үлгілерін және моделдерді жобалау саласында ақпарат пен білімді жинау, біріктіру және түзету, әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті есепке ала отырып СДМ және О тәжірибелі үлгілерін және моделдерді жобалаумен байланысты қиындықтарды шеше алу, толық емес немесе шектеулі деректер негізінде пікір қалыптастыру және шығару қабілеті.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Зерттеу үшін СДМ және О тәжірибелі үлгілерін және моделдерді жобалау анық және дәйекті ақпарат, идеяларды, мәселелерді, шешімдер мен қорытындылар жеткізу, сондай-ақ базалық білім мен мамандар (диалог) және маман емес (монолог) аудиторлардың бақылауы.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Тәуелсіздік, автономия және өзін-өзі реттеу дәрежесі жоғары саласындағы одан әрі білім жүргізу үшін, ғылыми-зерттеу контекстінде идеяларды дамыту немесе қолдану ерекшелігін дамыту үшін қажетті дағдыларды дамытады.
Оқыту әдістері

Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
  • 1. Алгоритмы оптимизации проектных решений. Под ред. А.П. Половинкина. М., «Энергия», 2006. 2. Анискин Ю.П., Моисеева Н.К., Проскуряков А.В. Новая техника: повышение эффективности и освоения. – М.: Машиностроение, 2004. 3. Блюмберг В.А., Глущенко В.Ф. Какое решение лучше?: Метод расстановки приоритетов. – Л.: Лениздат, 2012. 4. Болдин А.П., Максимов В.А. Основы научных исследований и УНИРС: Учебное пособие. - МАДИ. – М., 2010. - 76 с. 5. Воинов Б. С. Принципы поискового конструирования: Учебн. Пособие. Горький: ГГУ, 2008. 6. Гурьянов Г.А. Расчеты строительных и дорожных машин: Учеб. пособие. - Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2010. – 274 с. 7. Джонс Дж. К. Методы проектирования / Пер. с англ. – М.: Мир, 2006. 8. Дидрих Я. Проектирование и конструирование. Системный подход. М.: Мир, 2001. 9. Заблонский К.И. Основы проектирования машин. Киев: Вища школа, 2001. – 311 с. 10. Завьялов А.Б. и др. Закономерности развития технических систем. Учебно-методическое пособие. - Красногорск, 2011. - 44 с. 11. Злотин Л. Б., Зусман А. В. Решение исследовательских задач. – Кишинев, 2011. 12. Моисеева И.К. Выбор технических решений. – М.: Машиностроение,2010. 13. Половинкин А.И. Теория проектирования новой техники. М.: Информэлектро. 2001. 14. Соболев Ю.М. Конструктор выбирает решение. – Пермь: Пермское книжное издательство, 2009. 15. Таленс Я.Ф. Работа конструктора. – Л.: Машиностроение. Ленингр. отделение, 2007. – 255 с.