CDIO халықаралық бастамасы (Conceive-Design-Implement-Operate/ойлап табу – әзірлеу – енгізу - басқару) - инженерлердің жаңа буынын даярлау үшін инновациялық білім беру ортасының негізгі қағидаты.
CDIO мақсаты: инженер - әлемді жақсы жаққа өзгерте алатын адам.
Қазіргі инженерлік университеттің міндеті-күрделі инженерлік объектілерді, процестер мен жүйелерді жоспарлауға, жобалауға, өндіруге және қолдануға қабілетті түлектерді дайындау.
CDIO тұжырымдамасын әзірлеу 1990 жылдардың аяғында АҚШ-та басталды, бұл жұмыс берушілердің университеттің инженерлік білімі тәжірибеден тым алшақтап кеткеніне наразылық ретіндегі жауабы болды. Ресми түрде CDIO қауымдастығы 2000 жылы Массачусетс технологиялық институты, Чалмерс технологиялық университеті, Линкёпинг университеті және Швеция Корольдік технологиялық институтының ынтымақтастығы арқылы пайда болды.
CDIO тұжырымдамасына сәйкес білім беру бағдарламалары мен оларды іске асыру технологиялары бүкіл өмірлік цикл бойы заманауи ортада кешенді инженерлік өнімдерді («жоспарлау (Conceive) - жобалау (Design) - өндіру (Implement) - қолдану (Operate)») процестер мен жүйелерді сүйемелдеуді қамтамасыз ете алатын инженерлерді даярлауға бағытталуы керек және өз әрекеттерінің экономикалық, экологиялық және технологиялық салдары үшін жауапкершілікті сезінуі керек. Шын мәнінде, CDIO тұжырымдамасы білім беру процесін ұйымдастыруға және инженерлік элитаның жаңа буынын дайындау үшін тиісті университеттік ортаны қалыптастыруға интеграцияланған интегративті тәсіл болып табылады.
Бүгінгі таңда CDIO 30 елдегі 140-тан астам университеттермен қамтылған, оның ішінде Лидс және Бристоль университеттері (Ұлыбритания), Калифорния және Стэнфорд университеттері (АҚШ), Сидней университеті (Австралия), Финляндия мен Қытайдағы көптеген университеттер.
CDIO ірі халықаралық жобасының мүшелері жобаға қатысушы жоғары оқу орындарында бакалавриат деңгейінде инженерлік білім беруді жетілдірудің прогрессивті және заманауи тұжырымдамасын әзірлейді және енгізеді. Бұл инженерлік білім берудегі теория мен практика арасындағы қайшылықтарды жоюға бағытталған халықаралық жоба. Жаңа тәсіл оқытудың практикалық бағытын күшейтуді, сондай-ақ проблемалық және жобалық оқыту жүйесін енгізуді көздейді.
CDIO бастамасында Орталық Азия мен Қазақстанның бірде - бір университеті ұсынылған жоқ, Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ бірінші университет болды.