Диплом алдындағы практика

Асылжанова Айгерім Бақытқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Өндірістік диплом алдындағы практика – студенттердің ғылыми-практикалық дайындығына бағытталған оқу сабақтарының түрлерінің бірі. Өндірістік диплом алдындағы практика теориялық және практикалық материалды меңгерудегі сабақтастық пен жүйелілікті қамтамасыз етеді және бакалавриат бағдарламасын меңгерудің кешенді тәсілін қарастырады. Практика студенттердің теориялық білім қорын толықтырады және байытады, олардың алған білімдерін ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде бекітуге, тереңдетуге және пайдалануға мүмкіндік туғызады. Диплом алды өндірістік практикадан өту бітіру біліктілік жұмысын орындау үшін қажетті материалды жинақтауға және студентті магистрант ретінде ғылыми қызметін жалғастыруға дайындауға мүмкіндік береді. 6 Білім беру бағдарламасының бөлігі ретіндегі өндірістік диплом алдындағы практика оқытудың қорытынды кезеңі болып табылады және студенттер теориялық және практикалық оқыту бағдарламасын меңгергеннен кейін жүзеге асырылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО
СӨЖ 150
Қорытынды бақылау нысаны
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Диплом алды тәжірибенің мақсаты – студенттердің өздік жұмысқа практикалық дайындығын жалғастыру, университетте оқудың соңғы кезеңінде алған білімдерін бекіту, дипломдық жобаны немесе дипломдық ғылыми жұмысты орындау үшін материалдарды жинақтау. , дипломдық жұмыстың тақырыбын анықтау, кәсіпорыннан тақырыпқа тапсырыс беру және дипломдық жұмысты өндіріске енгізу. 1.2 Белгілі бір кәсіпорын жағдайында тәжірибенің негізгі мақсаттары:  тәжірибе учаскелерінде дипломдық жоба немесе дипломдық зерттеу жұмысы тақырыбы бойынша өндірісті техникалық және ғылыми қамтамасыз ету жағдайын зерттеу;  өндірістік процестерді автоматты басқару және басқару технологиясын, өнімнің сапасы мен сенімділігінің параметрлерін, өндірістің экономикалық тиімділігін жетілдірудің негізгі бағыттарын анықтау;  өндірісті басқаруды ұйымдастыруды зерттеу, еңбек өнімділігін арттыру және өнім сапасын арттыру резервтерін анықтау шаралары;  гигиена, экология және еңбекті қорғау саласындағы қолданыстағы ережелерді меңгеру, еңбек тәртібі мен қауіпсіздік шараларын ұйымдастыру;  кәсіпорынның тиісті бөлімшелерінің басшыларымен кейіннен өндіріске енгізу және орындау үшін жоба тақырыбы бойынша техникалық немесе ғылыми әзірлемелердің бағыттары мен көлемдерін келісу, дипломдық жобаны (жұмысты) әзірлеуге кәсіпорыннан тапсырыс беру;  жоспарланған әзірлемелердің шынайылығын қамтамасыз ететін жұмыс істеп тұрған өндіріс орындарында зерттеулерді (тәжірибелерді) жоспарлау және жүргізу;  дипломдық жобаның немесе диссертацияның ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбының бағыты бойынша патенттік-ақпараттық әдебиеттерге шолуды, оның ішінде рационализаторлық ұсыныстарды құрастыру;  дипломдық жоба мен жұмысты орындауға қажетті сызбалар мен басқа да құжаттарды көшіру.
Міндет
  • Түлектердің кәсіптік қызметтің негізгі түріне сәйкес кәсіптік мәселелерді өз бетінше шешуге дайындығын анықтау, фактілік материалдарды жинақтау, зерттеу объектісін егжей-тегжейлі сараптау және зерттеу, ДРК-ның техникалық дамуы; Өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік мәнін және кәсіптік қызмет саласын анықтайтын пәндердің негізгі мәселелерін түсіну, олардың өзара байланысын білімнің тұтас жүйесінде көру;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Кәсіпқой қызметіндегі әдіснамалық және философиялық көзқарастардың шешуші рөлін түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра білу және кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу (редакциялау) үшін компьютерлік әдістерді меңгеру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Кәсіби қызметтегі әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді ғылыми тұрғыдан талдай білу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды білу және оларды кәсіби қызметте есепке ала білу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіби шеберлікке және кәсіптің және ондағы тұлғаның шығармашылық дамуына бағдар болуы;
Оқыту әдістері

Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық формада жүргізілуі керек. Студенттерді білімді іздеу мен басқаруға, өз бетінше есеп шығару тәжірибесін меңгеруге ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың ішінде мыналарды бөліп көрсету керек: - проблемалық және жобалық оқыту технологиясы; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, миға шабуыл, білім беру дебаттары және басқа белсенді нысандар мен әдістер); - кейс әдісі (жағдайды талдау); - студенттер іскерлік, рөлдік, симуляциялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса алғанда) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Негізгі әдебиет
  • 1 Правила устройства электроустановок Республики Казахстан/ Министерство энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан. – Астана.: 2015. 2 Правила техники безопасности при обслуживании электроустановок потребителей. - Астана.:2008