ЭлУМКД

Мерчендайзинг

Автор: Закимова Альфия Манарбековна
Кестесi: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі
Курс инфографикасы Курс мазмұны, аралық бақылау 1 Курс мазмұны, аралық бақылау 2 Қорытынды бақылау Қосымша ресурстар
Апта - 1
Атауы Категория Сілтеме
Обратите внимание что данный курс в полном объеме размещен на платформе Open edX. ссылка на курс: анықтамалық-әдістемелік материалдар Сілтеме
Апта - 2
Атауы Категория Сілтеме
Выбор места ОӨЖ үшін Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 3
Атауы Категория Сілтеме
Ссылка на курс жұмыс оқу бағдарламасы (силлабус) Сілтеме
Зонирование ОӨЖ үшін Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 4
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 5
Атауы Категория Сілтеме
Задание по сенсорному маркетингу тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 6
Атауы Категория Сілтеме
Зонирование тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 7
Атауы Категория Сілтеме
Финальный проект тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 8
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 9
Атауы Категория Сілтеме
Атауы Категория Сілтеме
Обратите внимание что данный курс в полном объеме размещен на платформе Open edX. ссылка на курс: анықтамалық-әдістемелік материалдар Сілтеме
Ссылка на курс жұмыс оқу бағдарламасы (силлабус) Сілтеме