ЭлУМКД

Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама

Автор: Мухамедгалиева Назерке Нұржанқызы
Кестесi: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі
Курс инфографикасы Курс мазмұны, аралық бақылау 1 Курс мазмұны, аралық бақылау 2 Қорытынды бақылау Қосымша ресурстар
Апта - 1
Атауы Категория Сілтеме
Виды медиапродуктов и характеристики, способы продвижения тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 2
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 3
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 4
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 5
Атауы Категория Сілтеме
Рекламная кампания тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 6
Атауы Категория Сілтеме
Анализ рекламы в медиа тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 7
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 8
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 9
Атауы Категория Сілтеме
составление контент-плана тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 10
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 11
Атауы Категория Сілтеме
Атауы Категория Сілтеме