ЭлУМКД

Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама

Автор: Хван Василий Станиславович
Кестесi: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі
Курс инфографикасы Курс мазмұны, аралық бақылау 1 Курс мазмұны, аралық бақылау 2 Қорытынды бақылау Қосымша ресурстар
Апта - 1
Атауы Категория Сілтеме
Разработка электронных медиапродуктов и реклама жұмыс оқу бағдарламасы (силлабус) Файл
Апта - 2
Атауы Категория Сілтеме
Лекции по дисциплине Разработка электронных медиапродуктов и реклама дәрістер конспектісі Файл
Апта - 3
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 4
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 5
Атауы Категория Сілтеме
Разбор рекламных инструментов оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме
Апта - 6
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 7
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 8
Атауы Категория Сілтеме
Рейтинговое задание №1 аралық бақылауды ұйымдастыру үшін Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 9
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 10
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 11
Атауы Категория Сілтеме
Тренды рекламы 2024 год оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме
Апта - 12
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 13
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 14
Атауы Категория Сілтеме
Апта - 15
Атауы Категория Сілтеме
Рейтинговое задание №2 аралық бақылауды ұйымдастыру үшін Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 16
Атауы Категория Сілтеме
Экзамен қорытынды бақылауды ұйымдастыру үшін Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Атауы Категория Сілтеме
Разбор рекламных инструментов оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме
Тренды рекламы 2024 год оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме