Білім беру бағдарламасы

Код – Мамандық 7M05305 - Жасыл химия және тұрақты даму
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Экологиялық қауіпсіз технологиялар мен үрдістерді әзірлеуге және енгізуге қабілетті химия өнеркәсібі мамандарын дайындау. Бағдарлама экологиялық мәселелерді және өндірістік үрдістердің тұрақтылығын арттыруға және химиялық факторлардың қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған оларды шешу әдістерін терең түсінуді қамтамасыз етеді.

Түлек моделі
Түлектің біліктілік сипаттамасы Мамандар лауазымдарының тізбесі:

экономиканың барлық салалары, индустрия, ауыл және коммуналдық шаруашылық, өндіріс және тұтыну салалары, қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік органдар, экологиялық қызметтер, ғылыми-зерттеу орталықтары, институттар, зертханалар
Кәсіби қызмет объектісі:

- академиялық және салалық ғылыми-зерттеу институттары;
- өндірістік кәсіпорындар, фирмалар және химия-аналитикалық зертханалар;
- ішкі істер органдары, криминалистикалық зертханалар.
- мемлекеттік, аймақтық және муниципалды басқару органдары,
- экологиялық білім беру орталықтары,
- экологиялық, химиялық-аналитикалық, кәсіпорындар мен мекемелердің бөлімшелері
Кәсіби қызмет түрлері:

- өндірістік-технологиялық;
- эксперименттік-зерттеу;
- білім беру (педагогикалық, оқу-тәрбие);
- өндірістік-басқарушылық;
- ұйымдастыру-технологиялық;
- ғылыми-зерттеу;
- жобалау.

Кәсіби қызметінің функциялары:

- қоршаған ортаның жай-күйіне мониторинг жүргізу,
- мемлекеттік бақылау желісінің жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және үйлестіру,
- қоршаған ортаның жай-күйі туралы есептер, ақпараттық материалдар дайындау,
- қоршаған орта сапасының жай-күйі туралы ақпарат беру,
- жоғары және өте жоғары ластану жағдайлары туралы ақпарат беру,
-бақылау желісінің химиялық-талдамалық қызметтерін әдістемелік қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру,
- қоршаған орта сапасының деректерін талдау және өңдеу,
- жедел-өндірістік өнімді дайындау және шығару
- сынақты ұйымдастыру және алынған зерттеу нәтижелерін енгізу,
- шығарылатын өнімді дайындау үшін есептеулерді орындау
Маманның құзыреттілік картасы
Қалыпталатын негізгі құзыреттер Оқыту нәтижелері
1. Белгілі бір жағдайға сәйкес келетін қарым-қатынастың әртүрлі стильдері мен формаларын қолдана отырып, өз ойларыңызды ауызша және жазбаша түрде тиімді жеткізе білу, қақтығыстарды сындарлы түрде шеше білу, келіспеушіліктерді шешудің және ұжымдағы стрессті азайтудың оңтайлы тәсілдерін іздеу, контекст пен аудиторияны ескере отырып, әртүрлі дереккөздерді қолдана отырып, ақпаратты талдау, құрылымдау және беру мүмкіндігі Педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін мамандық бейіні бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізу және оқу-әдістемелік әзірлемелерді енгізу дағдыларын көрсету, сондай-ақ білім беру үрдісін тиімді ұйымдастыру үшін басқару мен тұлғааралық өзара іс-қимылдың психологиялық принциптерін қолдану.
Кәсіби шет тілін меңгеру дағдысын ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қолдану, сынақтарды ұйымдастыру және зерттеу нәтижелерін енгізу, сондай-ақ әртүрлі деңгейдегі ғылыми журналдарда өзекті мақалаларды жариялау тәжірибесін жетілдіру.
2. Экологиялық проблемаларды әртүрлі деңгейлерде (жергілікті, аймақтық, жаһандық) анықтау және бағалау қабілеті, экологиялық процестерді, тұрақты даму принциптерін және табиғи ресурстарды сақтау принциптерін түсіну, әртүрлі әрекеттердің экожүйелер мен табиғи ресурстарға әсерін талдау және бағалау қабілеті, экожүйелердің жағдайын жақсартуға және табиғи ресурстарды тұрақты пайдалануға бағытталған жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау мүмкіндігі Қоршаған ортаға химиялық қызметтің әсерін ескере отырып, экологиялық қауіпсіз, ресурс үнемдейтін технологияларды талдау, жобалау және іске асыру үшін жасыл химия қағидаттарын қолдану
Қоршаған ортаға әсерді барынша азайтуды ескере отырып, қоршаған орта сапасы бойынша деректерді талдай және өңдей білу, табиғи ресурстарды тұрақты пайдалануға бағытталған ғылыми зерттеулер мен технологиялардың әдістерін, әдіснамаларын қолдана білу.
3. Химиялық процестер мен технологиялардың экологиялық тұрақтылығын олардың адам денсаулығына, экожүйеге және табиғи ресурстарға әсері тұрғысынан бағалау қабілеті, улы немесе жаңартылмайтын материалдарды баламалы экологиялық қауіпсіз ресурстармен алмастыру әдістерін білу және қолдану, тұрақты дамуға бағытталған химиялық процестер мен өнімдерді әзірлеу және таңдау кезінде экологиялық және экономикалық аспектілерді ескеру мүмкіндігі Жасыл химияның негізгі принциптерін білу, экологиялық және әлеуметтік аспектілерді, сондай-ақ қоршаған ортаға ықтимал қауіптерді ескере отырып, химиялық заттар мен өнімдердің өмірлік циклін талдай білу.
Экономикалық, әлеуметтік және экологиялық жүйелердің тұрақтылық деңгейін бағалау әдістерін қолдану, жасыл технологиялар контекстінде тұрақты даму деректерін талдау және түсіндіру.
4. Химиялық процестердің қоршаған ортаға әсерін бағалау үшін мониторинг барысында алынған деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру, қоршаған ортадағы (суда, ауада, топырақта) ластаушы заттар мен улы компоненттерге мониторинг жүргізу әдістері мен құралдарын білу, қоршаған ортаның сапасын бақылау және экологиялық қауіптерді анықтау үшін бақылау жүйелерін жобалау және енгізу мүмкіндігі Бақылау және болжау үшін қоршаған ортадағы химиялық заттар мен үрдістердің өзгеруін бағалау.
Қоршаған ортаның күйін бақылау жүйелерін әзірлеу және енгізу, экологиялық тәуекелдерді басқару стратегияларын әзірлеу үшін жүйелі тәсілді қолдана білу, Бақылау желісінің химиялық-талдамалық қызметтерін әдістемелік қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру дағдысына ие болу.
5. Тұрақты даму принциптерін іске асыруды, экологиялық стандарттарды сақтауды және ресурстарды ұтымды пайдалануды қамтамасыз ету, қоршаған ортаны басқару және аумақтарды қалпына келтіру саласында кешенді шешімдерді әзірлеу және ұсыну мүмкіндігі Бүлінген жерлерді қалпына келтірудің кешенді мәселелерін шешу, экологиялық мониторингті жүзеге асыру, қоршаған орта күйінің нормативтік талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету, қоршаған орта құрауыштарының шекті рұқсат етілген ластануын есептеу үшін материалдарды дайындау, тұрақты даму мақсатында қалдықтарды қайта өңдеу технологияларын енгізу.
Тұрақты даму қағидаттары мен ғылыми зерттеулердің нәтижелері негізінде қоршаған ортаны басқару саласындағы басқару шешімдерін әзірлеу және енгізу; көміртегі іздерін азайтуды, ресурстарды ұтымды пайдалануды және экологиялық басымдықтарды стратегиялық жоспарлауға біріктіруді қамтамасыз ету.
Модульдік оқу жоспары
Базалық пәндер Кәсіптік пәндер Қосымша оқу түрлері