Физикалық химия

Саурбаева Бекзат Сагатбековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Химиялық реакцияларға байланысты физикалық өзгерістерді, сондай-ақ физикалық қасиеттері мен химиялық құрамы арасындағы байланысты зерттейтін курс; химиялық құбылыстар және Физиканың жалпы принциптері негізінде олардың заңдылықтарын белгілейді. Химиялық термодинамика, Химиялық кинетика, Катализ туралы ілім кіреді. Термодинамика физикалық жүйелердегі энергияның өзгеруін, химиялық кинетиканы зерттейді, реакция жылдамдығын зерттеумен айналысады. Физикалық химия молекулалық және атомдық құрылымдарды зерттейді.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • 1. Курстың негізгі мақсаты - негізгі физикалық заңдылықтардың физикалық мағынасын ашу, студенттерге осы заңдылықтарды қолдану салаларын көруге үйрету, нақты мәселелерді шешу кезінде олардың негізгі мүмкіндіктерін нақты түсіну
Міндет
  • пәнді оқыту міндеттері: - химиялық талдаудың ең жиі қолданылатын тәсілдері мен әдістері туралы; - зерттелетін химиялық процестің негізгі параметрлері туралы , - процестің өздігінен бағытының ықтималдығы; - жүру жылдамдығы; - жүйедегі тепе-теңдік жағдайы; - мүмкін болатын жылу және фазалық процестер туралы білу керек;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - негізгі параметрлерді есептеу үшін зерттелген процестерді қолдану процестерді жүзеге асыру үщін, оңтайлы процесс параметрлерін таңдау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын қолдану қабілеті мен дайындығы; - теориялық және Эксперименталды зерттеу әдістерін қолдану қабілеті; өндірістік-технологиялық қызмет: - регламентке сәйкес технологиялық процесті жүзеге асыру және технологиялық процестің негізгі параметрлерін, шикізат және өнім қасиеттерін өлшеу үшін техникалық құралдарды пайдалану қабілеті және дайындығы; ғылыми-зерттеу қызметі: физикалық және химиялық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, олардың нәтижелерін өңдеу және қателіктерді бағалау, физикалық және химиялық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеу, гипотезалар шығару және оларды қолдану шекарасын белгілеу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • негізгі заңдарды меңгеруі және нақты нысандарды зерттеуде оны қолдана білуі қажет. - физика-химиялық үрдістерді жүргізуде қолайлы шарттарды таңдай білуі, зерттеу жұмыстарын жүргізуге дағдылануы тиіс
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Пәнді оқу нәтижесінде студент: меңгерген теориялық білімдерін тереңдетіп, практика жүзінде эксперименттер жасап, студенттердің алған білімін ұзақ мерзім жадында сақтауына және олардың сарамандық жұмысқа икемділік пен дағдысын қалып тастырады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Физикалық-коллоидтық химия пәнін жете меңгерген студентке әрі қарай мамандығы бойынша оқытылатын арнайы сабақтардан қойылатын кез-келген мәселелермен талаптарды біліктілікпен шеше алады
Оқыту әдістері

1. Пән бойынша білім беру процесін жүзеге асыру кезінде ақпаратты басқару үшін (ақпаратты құру, сақтау, басқару, беру және іздеу) қажетті ресурстарды (компьютерлер, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілер) қамтитын ақпараттық технологиялар қолданылады.): - техникалық құралдар: компьютерлік техника және байланыс құралдары (ноутбук, проектор, экран, USB-жинақтаушы және т. б.).); - коммуникациялық құралдар (үй тапсырмаларын тексеру және электронды пошта, студенттің және оқытушының жеке кабинеті арқылы кеңес беру); - ұйымдастыру-әдістемелік қамтамасыз ету (электрондық оқу және оқу-әдістемелік материалдар, компьютерлік тестілеу, дәрістік және зертханалық сабақтарды өткізу кезінде электрондық мультимедиялық презентацияларды қолдану ) ); - бағдарламалық қамтамасыз ету (Microsoft Office (Excel, Power Point, Word және т. б.), Skype, іздеу жүйелері, электрондық пошта және т. б.); - ШҚМТУ оқу-білім порталы. Мекен-жайы: www.do.ektu.kz ескерту.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыстар 0-100
Жеке тапсырмалар (есептер шығару)
Коллоквиум
Ағымдық бақылау
2  рейтинг Зертханалық жұмыстар 0-100
Жеке тапсырмалар (есептер шығару)
Коллоквиум
Ағымдық бақылау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Негізгі химиялық ұғымдар Термодинамика
  • Сыртқы жағдайлардың химиялық тепе-теңдікке әсері
  • Күй диаграммалары бір компонентті және қосарланған жүйелер
  • Кинетиканың негізгі ұғымдары
  • Гомогенді катализ
  • Әлсіз электролиттер, Аррениус теориясы ,диссоциация дәрежесі және константасы, Аррениус теориясының салдары, оның кемшіліктері Белсенділік коэффициенті иондық күш
  • Ерітінділердегі тепе-теңдік, сутектік көрсеткіш, оның анықтамасы, буферлік жүйелер, қышқылдық - негізгі титрлеу, тұздарды гидролиздеу,
Негізгі әдебиет
  • 1. 1 Стромберг А.Г., Семченко Д.П. Физическая химия: Учебник для вузов. – М.: Высшая школа, 2003. - 527 c. 2 Физическая химия: Учебник: В 2 кн. / Под ред. К. С. Краснова. М.: Высшая школа, 2001. Кн. 1. Строение вещества. Термодинамика. 512 с., Кн. 2: Электрохимия. Химическая кинетика и катализ. 319 с. 3 Стромберг А.Г., Лельчук X.А., Картушинская А.И. Сборник примеров и задач по химической термодинамике. – М.: Высшая школа, 2009 - 192 с. 4 Кудряшов И. В., Каретников Г. С. Сборник примеров и задач по физической химии: Учебное пособие для вузов. М.: Альянс, 2008. - 527 с. 5. Бокштейн Б.С., Менделеев М.И., Краткий курс физической химии. - М., «ЧеРо» МИСИС, 2002. 6. Жуховицкий А.А, Шварцман Л.А. Физическая химия.- М., Металлургия, 1985. 7. Киреев В.А. Курс физической химии. - М., Химия, 1975. 8 Куккоз Ф.И., Кудрявцева И.Д., Гончаров В.И, Рыбянец К.А., Сборник задач по теоретической электрохимии. - М., Высшая школа, 1982.
Қосымша әдебиеттер
  • 9 Краткий справочник физико-химических величин / Под ред. А. А. Равделя; А. М. Пономаревой. М.: ТИД "Аз-book", 2009,- 239 с. 10 Колпакова Н.А., Анисимова Л.С., Белихмайер Я.А. Сборник примеров и задач по электрохимии. – М.: Высшая школа, 2003.- 143 с. 11 Жаглов В.С. Шерегеда З.В. Практикум по физической и коллоидной химии.- У.-К., ВКГТУ, 2006. 12 Жаглов В.С., Шерегеда З.В. Сборник задач по химической термодинамике.- У. – К., ВКГТУ, 2005. 13 Годнев И.Н., Краснов К.С., Воробьёва В.К. и др. Физическая химия. - М., Высшая щкола, 1982 18 Даниельс Ф., Ольберти Р., Физическая химия.- М., Мир, 1978. 14 В.Н Захарченко Сборник упражнений и задач по физической и коллоидной химии. - М., Просвещение, 1978.