ЭлУМКД

Marketing management

Author: Гранецкий Владимир Николаевич
Schedule: Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday
Сourse Infographics Course content, landmark control 1 Course content, landmark control 2 Total control Additional resources
Week - 1
Name Сategory Link
Лекция 1 Экономические предпосылки возникновения и развития маркетинга lecture notes File
Полезные источники guidance materials File
ВВЕДЕНИЕ в Управление МАРКЕТИНГОМ lecture notes File
Week - 2
Name Сategory Link
видеолекции по курсу "Маркетинг" educational and educational-methodical materials Hyperlink
СРОП1 for IWST controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 2 Маркетинговые исследования lecture notes File
Учебное пособие lecture notes File
Week - 3
Name Сategory Link
Практика 1 tasks for practical, seminar, laboratory lessons controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 3 Окружающая среда фирмы lecture notes File
Week - 4
Name Сategory Link
СРОП 2 for IWST controls (practical/laboratory) work, abstract
Практика 2 tasks for practical, seminar, laboratory lessons controls (practical/laboratory) work, abstract
СРОП 4 for IWST controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 4 Поведение покупателей на потребительском рынке lecture notes File
Лекция 7 Товарная политика в маркетинге lecture notes File
СРОП 3 for IWST controls (practical/laboratory) work, abstract
ПРАКТИКА 3 tasks for practical, seminar, laboratory lessons controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 5 Сегментирование и позиционирование lecture notes File
Лекция 6 Понятие, структура и классификация продукта lecture notes File
Week - 5
Name Сategory Link
ПРАКТИКА 4 tasks for practical, seminar, laboratory lessons controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 8 Процесс разработки ценовой политики lecture notes File
Week - 6
Name Сategory Link
Лекция 9 Сущность товародвижения lecture notes File
Экспертные оценки и SWOT-анализ methodical instructions for implementation of course works/projects File
Week - 7
Name Сategory Link
ПРАКТИКА 5 tasks for practical, seminar, laboratory lessons controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 10 Маркетинговые коммуникации lecture notes File
Экспертные оценки и SWOT-анализ methodical instructions for implementation of course works/projects File
Week - 8
Name Сategory Link
Практика 6 tasks for practical, seminar, laboratory lessons controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 15 МАРКЕТИНГ УСЛУГ И НЕКОММЕРЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ lecture notes File
ПРАКТИКА 7 tasks for practical, seminar, laboratory lessons controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 11 Реклама в системе маркетинга lecture notes File
Лекция 12 Сущность маркетингового планирования lecture notes File
Лекция 13 Стратегическое планирование lecture notes File
СРОП 7 for IWS controls (practical/laboratory) work, abstract
Лекция 14 МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ lecture notes File
Week - 9
Name Сategory Link
Name Сategory Link
Полезные источники guidance materials File
видеолекции по курсу "Маркетинг" educational and educational-methodical materials Hyperlink