Халықаралық бизнес
Сипаттама: Халықаралық бизнес мемлекеттік шекарадан өту кезінде бірнеше елдің серіктестерінің іскерлік операцияларына негізделген. Бұл операциялар өнімді өндірудің, тасымалдаудың және маркетингтің бүкіл үрдісін, сондай-ақ басқа елдердегі қаржылық және басқа операцияларды жүргізуді қамтиды. Бұл пән студенттерге халықаралық бизнестің қағидаларын қолдануда терең білім мен тәжірибе беріп, халықаралық басқарудағы мансап үшін берік негіз бола алады.
Кредиттер саны: 3
Пререквизиты:
- Экономикалық теория
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Үкіметтік ұйымдарда, халықаралық компанияларда өздерінің табысты мансаптарын дамытуға және өз елінде немесе шетелде өз бизнесін құруға ықпал ететін тиімді басқару шешімдерін, ішкі корпоративтік және сыртқы бизнес-коммуникацияларды дамыту үшін қажетті студенттердің кәсіптік құзыреттерін қалыптастыру.
Міндет
- Пәннің негізгі бөлімдерін меңгеру, өз мамандығы бойынша болашақ мамандардың талаптарына сәйкес келетін дағдылар мен қабілеттерін терең білу
Негізгі әдебиет
- 1. Дафт Р. Менеджмент МВА: Учебник: пер. с англ. / Р. Дафт - 10-е изд. - СПб. Питер, 2014. - 656 с. 2. Международный бизнес: Учебное пособие /В.А. Михалкин.-М.: Магистр: НИЦ ИНФРА, 2012. - 320 с. 3. Международный бизнес: Учебное пособие /В.К. Поспелов, Н.Н. Котляров, Н.В. Лукьянович; под ред. В.К. Поспелова. - М.,: Вузовский учебник НИЦ ИНФРА - М., 2014.- 256 с. 4.Drucker Peter F. Enduring Wisdom for Young Leaders. Jossey-Bass. 2015. 5.Doyle P. Marketing Manadgement and Strategy. New York, 2016. - 464 p.