Психология
Глушкова Лилия Николаевна
Сипаттама: Психология саласындағы білім жеке тұлғаның дамуына қоғам мен мәдениеттің әсері, адам мінез-құлқының қалыптасуы туралы терең түсінік береді, олардың адам өміріне әсерін кеңірек түсінуге ықпал етеді. Адам іс-әрекетінің әр түрлі аспектілерін зерттей отырып, студенттер әр түрлі жағдайларда адамдарды бағалай алады және олардың басқалармен қарым-қатынасын қалай жақсарту керектігін білетін болады.
Кредиттер саны: 2
Пререквизиты:
- Адам. Қоғам. Құқық. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 15 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | ауызша емтихан |
Компонент: Міндетті компонент
Цикл: Жалпы білімдік пәндер
Мақсат
- Жалпы психология курсын меңгеру және меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту, семинарлар мен семинарларда психологиялық құбылыстардың дағдылары мен жүйелерін талдауды қалыптастыру
Міндет
- Студенттердің психологиялық ерекшеліктерін, жоғарғы оқу орны оқытушысы іс-әркеттерінің жалпы психологиялық - педагогикалық заңдылықтарын зерттеу негізінде жоғарғы мектептегі оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық мәселелері бойынша магистранттардың білімдерін жүйелеу; -студенттерге оқыту мен тәрбиелеу процестеріндегі психологиялық – педагогикалық тәсілдердің тиімділігі туралы; студенттік коллективтік даму және қызмет етуінің әлеуметтік – психологиялық механизмдері жайлы ақпараттар беру; -жоғарғы мектепте сабақ берудің негізгі принциптерімен, бағыттарымен және қазіргі кездегі инновациялық әдістерімен таныстыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Жоғарғы мектеп психологиясының пәнін, мақсатын және міндеттерін білу; - жоғарғы мектеп психологиясының қалыптасу және даму тарихын білу; - қазіргі кездегі жоғарғы мектеп психологиясының өзекті мәселелерін, дамуындағы бағыттарын және концепцияларын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Болашақ кәсіби іс- әрекет үшін қажетті компетенттіліктерді дамыту; - оқу процесіндегі оқытушы мен студенттердің тиімді әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттестіктерінің және қарым-қатынастарының тәсілдерімен таныстыру; - кәсіби қарым – қатынас дағдыларын дамыту; - оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, сабақ өткізуге (дәрістер, семинарлар) психологиялық дайындау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Кәсіби қарым – қатынас дағдыларын дамыту, өз пікірін айта алу, өз пікірін қорғай алу және қарым-қатынастағы адамды түсінуге тырысу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - Болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті құзіреттіліктерді дамыту; - Оқу процесіндегі оқытушы мен студенттердің тиімді әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттестіктері және қарым-қатынастары тәсілдерімен таныстыру; - Кәсіби қарым – қатынас дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Педагогикалық шеберліктің теориялық және практикалық негіздерін білу; - жоғарғы мектепте сабақ берудің қазіргі кездегі әдістері мен тәсілдерін тиімді пайдалана білу; - сабақтарды (дәрістерді, семинарларды), емтихандарды және сынақтарды дайындау мен өткізудің қажетті психологиялық-әдістемелік ресурстарын пайдалана білу; - студент тұлғасын және студенттік топты зерттеудің адекватты психодиагностикалық әдістерін қолдана білу; - кәсіптік қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Оқыту әдістері
- Интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: ведущая (басқарылатын) дискуссия немесе әңгімелесу; модерация; - слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; -іздестіру - зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу есептерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 1-7 семинарға ауызша жауап | 0-100 |
1-7 СОӨЖ орындау | ||
2 рейтинг | 8-15 семинарға ауызша жауап | 0-100 |
8-15 СӨОЖ орындау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Психология ғылым ретінде
- Мотивация және өзін-өзі уәждемелеу
- Эмоциялар және эмоциялық интеллект
- Психологиядағы ерік түсінігі
- Жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктері
- Құндылықтар, мүдделер (қызығушылықтар), нормалар тұлғаның рухани негізі ретінде
- Өмір мәні психологиясы мен кәсіби өзін-өзі анықтау
- Тұлға денсаулығының психологиясы
- Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы
- Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы
- Қарым-қатынастың интерактивті жағы
- Қарым-қатынастың перцептивті жағы
- Әлеуметтік-психологиялық жанжал (қақтығыс) түсінігі және құрылымы
- Қақтығыстағы тұлғаның мінез-құлқының моделі
- Техника және тиімді коммуникацияның тәсілдері
Негізгі әдебиет
- 1. Анцупов А.Я., Шипилов А.И. «Конфликтология». – М.: Юрайт, 2017. 2. Арбузова Е.Н., Анисимов А.И., Шатрова О.В. «Практикум по психологии общения», 2018. 3. Баттерворт Дж., Харрис М. Принципы психологии развития. - М., 2018. 4. Виноградова С.М. «Психология массовой коммуникации»: учебник/ С.М.Виноградова, Г.С.Мельник.- М.: Юрайт, 2018. 5. Гарнер А., А.Пиз «Язык разговора». Издательство: «Эксмо - Пресс», 2017. 6. Маклаков А.Г. Общая психология: Учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2018. 7. Нартова-Бочавер С.К. Введение в психологию развития.- М.: Флинта, 2018.- 216 с. 8. Немов Р.С. Психология.- Кн. 2.- М., 2019. 9. Руденко А.М. «Психология в схемах и таблицах»: учебное пособие. – М.: Феникс, 2018. 10. Сапогова Е.Е. Психическое развитие человека. - М.: Аспект-Пресс, 2017. 11. Kenny A.«New History of Western Philosophy». Volume 1-4. –Oxford University Press, 2018 - 2010. (Кэнни Эй. «Нью хистори оф Вестерн философи». Волум 1-4 – Оксфорд юниверсити пресс, 2010-2018)
Қосымша әдебиеттер
- 1. Выготский Л. С. Даму психологиясы мәдени құбылыс ретінде. – М.: МПСИ, 2018. 2. Пряжников Н. С. Кәсіби және жеке өзін-өзі анықтау. – М.: МПСИ, 2017. 3. Мамандық таңдауды психологиялық сүйемелдеу / ред.Л. М. Митина. - М.: МПСИ: Флинта, 2018 4. Фельдштейн д. и. онтогенездегі тұлғаның даму психологиясы. - М., 5. Хамфриз П. "Оксфорд ғылым философиясының анықтамалығы". - Оксфорд университетінің баспасы, 2018.