Шетел тілі

Горбань Елена Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс көлемінде студент оқу, тыңдау, жазбаша және ауызша сөйлеу дағдылары мен іскерліктерін меңгереді; күнделікті қарым-қатынаста белсенді қолдануға қажетті шет тілінің практикалық білімдерін дамытады; базалық шет тілін оқыту процесінде коммуникативтік, лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктер қалыптасады.

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Шетел тілі. Мектеп курсы
  • Шетел тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Шетелдік тілмен қүнделікті өмірде белсенді қолдану
Міндет
  • Техникалық профилдің болашақ маманының білім гуманизацисы, студенттің тілдік білімін белгілі бір адамгершіліктік этномәдениет мінездің білім беру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ұлттық мәдени өзгешеліктің және елдің оқылытын тілдің білімінің жүйесінің құралымы; Белгілі көлемде лексикалық тілдік бірліктердің, синтаксистік құрылымның және грамматикалық, негізгі тілдік білім көрінісі: оқылатын негізгі ережелер және әріптің айтылуы, әліпби және сөздің тасқынында; емле : лексикалық-грамматикалық әріптердің жазуылуы және белгілі дыбыстарға сәйкестіктер; лексика : көп мәнді сөздердің сөз жасау үлгісі, контекстуальді мәндері, кәсіби оқылытын мамандықтарға лайықты терминдер және лексикалық конструкциялар; грамматика : табиғи-гуманитарлық және тілдік техникалық грамматикалық құбылыстар негізі. Типті пайда болатын әртүрлі тақырыптарға әдеби тілде істеп жасалынған айқын қатынастардың негізгі идеялардың түсіну жұмыс, оқу, бос уақыт және т.б.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Шетелдік тілде әдебиетпен ауызша және жазбаша коммуникацияда немесе күнделікті жағдайларға көпшілікте қарым-қатынаста алған білімдердің қолдану жұмыс, оқу, бос уақыт және т.б.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Шетелдік тілде білімдерге нақтылы облыста кризистік пікірлерге құрастыру : Диалогиялық сөз - елде оқылытын тілге болулар уақытты пайда болатын жағдайларға көпшілікте қарым-қатынас; диалогтарда алдын ала әзірлеусіз қатысуға қызықты тақырыпқа (мысалы, «жанұя», «хобби , «ұмыс», «саяхат», «ағымдағы») оқиғалар. Монологиялық сөздің - өзінің жеке әсерде, оқыиғаларда, өзінің жеке арманы, үміті және арманы; өзінің қөзқарасын және жеке ойын қысқаша түсіндіру; тарихтың немесе кітаптың немесе фильмнің арқауының мазмұндамасы және сөйлемше осы өзінің қатынасы. жазбаша сөз – тақырыпқа байланысты немесе қарапайым мәтінге қатысты; жеке мінез, өзінің жеке қобалжуы және әсерлерін хабарлайды.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Әңгімеге араласу зейіні; мен тым-тырыстың және описательных сөйлемшенің біреудің санымен түсіндір- ша мынадай тақырыптарға, сияқты отбасы, хобби, ынталар, жұмыс, сапар және ағымдағы уақиға. Зейін мұқият пайдалан- конструкцияның терімін таныс, әрдайым болып жат- жағдайлармен ассоциируемых. арылу зейін түсінікті, қарамастан ана, неден тым-тырыстар үшін грамматикалық және лексикалық ақы-пұлдың ізденісі үшін белгілі, айрықша ара маңызды созылымдықтың айтуларында. Бастау зейін, қолда- және тындыр- әңгіме бір на бір, сараптың тақырыптары таныс немесе жеке мәнді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Шетел тілін оқу мақсаты құрлымында және кезеңдік құралымдағы дағдылар; сөздің қызметінің (оқу, жазу, тындау, ауызша коммуникация) дағдылары; Тілдік материалдың байқауында дербес жұмыстың ұйымының дағдылары.
Оқыту әдістері

Оқыту ойындары, рөлдік ойындар, имитациялық ойындар. Пікірталас алаңы, баспасөз конференциясы, сұхбат. Интерактивті дөңгелек үстел, шағын топтарда пікірталас (3-5 адам). Проблемалық оқыту әдістері (кейс-стади). Өзіндік жұмыс, рефлексия. Жобалық әдіс. АКТ қолдану арқылы іздеу әдісі.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Оқылым 0-100
Тыңдалым
Айтылым
Жазылым
2  рейтинг Оқылым 0-100
Тыңдалым
Айтылым
Жазылым
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Мен және менің отбасым
  • Қазіргі жас отбасы
  • Түрлі ұрпақ өкілдері арасындағы қарым-қатынас
  • "Менің үйім-менің қорғаным"
  • Адам және оның денсаулығы
  • Адам өміріндегі спорт
  • Бос уақыт
Негізгі әдебиет
  • Liz and John Soars. New Headway Fourth Edition. 2015
  • English Grammar in Use. Murphy R. - Cambridge University Press: 2004
  • Семенова С.Д. Mastering English Grammar. Методические указания по английскому языку для студентов 1и 2 курсов всех специальностей ВКГТУ – Усть-Каменогорск, 2009 -122с.
  • Семенова С.Д. English Grammar Lectures and Seminars Методические указания по английскому языку для студентов 2 курса специальностей дневной формы обучения, ВКГТУ, Усть-Каменогорск, 2004 – 98 стр.
Қосымша әдебиеттер
  • Голицынский Ю., Н. Голицынская. Грамматика. Сборник упражнений. Седьмое издание исправленное и дополненное. С-Пб.: Каро,2011 – 576с.
  • Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden. English File Third Edition
  • English-Russian and Russian-English dictionary
  • Англо-казахский словарь = Kazakh-English dictionary С. Г. Ахметова, Ж. Б. Турсунбаева, Ж. И. Искакова, Е. Ф. Яровая. – Алматы: Мектеп. – 2006
  • Oxford University Press Resources
  • Cambridge University Press Resources