Сәулеттік жобалау VI

Гурская Оксана Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Мектеп ғимаратының функционалдық-жоспарлау ұйымының және көлемдік-кеңістіктік құрамының ерекшеліктері, объектінің әлеуметтік бағытын ескере отырып, сәулеттік-көркемдік бейнені анықтау қарастырылады. Пән практикалық бағытқа ие және білім беру объектілерін жобалау саласындағы кәсіби міндеттердің кең ауқымын шешу үшін теориялық алғышарттар жасайды.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Графикалық Клаузура түріндегі шығармашылық емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Торлы құрылымы бар құрылыстарды жобалаудың теориялық алғышарттарымен, балалардың білім беру мекемелері үшін жобалау нормаларын қолданумен танысу, оқу ғимараттарын жобалау кезінде функционалдық және технологиялық сипаттағы объектілерді практикалық жобалаудың тиісті дағдыларын игеру және жобалық шешімді дәлелді қорғау.
Міндет
  • білім беру объектілерін жобалаудың нормативтік және технологиялық ерекшеліктерін зерделеу
  • оқу ғимаратын жобалаудың функционалды бағдарламасының тұжырымдамасын тұжырымдау
  • үй-жайлардың берілген құрамын, авторлық тұжырымдаманы, оқытуды ұйымдастыруды, нормативтік талаптарды (инсоляция, жарықтандыру, эвакуация)ескере отырып, мектептің көлемдік-жоспарлау құрылымын әзірлеу;
  • Білім беру мекемесінің типологиялық бейнесін жасау;
  • ғимаратты учаскеге орналастыру және қала құрылысы талаптарын ескере отырып, мектеп аумағын ұйымдастыру;
  • индустриялық конструкцияларды және ғимаратты салу технологиясын пайдалануды ескере отырып, конструктивтік жүйені әзірлеу;
  • жобаны нормативтік талаптарға сәйкес графикалық түрде рәсімдеңіз.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • оқу орындарының технологиялық процестерінің ерекшеліктерін түсіну
  • білім беру объектілерін жобалаудағы заманауи тәжірибені талдау
  • оқу ғимараттарының типологиялық ерекшеліктері мен қалыптасу ерекшеліктерін түсіндіру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • объектінің функционалдық-жоспарлау және көлемдік-кеңістіктік ұйымдастырылуына қойылатын талаптарды тұжырымдау
  • объектінің технологиясына сәйкес икемді жоспарлау нұсқаларын ұсыну
  • білім беру объектілерін жобалаудың құрылыс, конструктивтік және санитариялық-гигиеналық нормаларын қолдану
  • объектінің өзіндік архитектуралық және көркемдік бейнесін ұсыну
  • сәулет және құрылыс сызбаларын жобалау ережелеріне сәйкес эскиздік жобаны графикалық түрде жасаңыз.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • formulate requirements for the functional planning and spatial organization of the object
  • білім беру объектілерін жобалау проблемаларын тұжырымдау және талдау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • курстық жобалау процесінде студент өзінің жобалық шешімдерін негіздейді, бұл кәсіби қарым-қатынас әдістерін игеруге ықпал етеді. Кейбір жағдайларда авторлық ұжымның жобаны орындауына рұқсат етіледі, бұл оқу топтарында талқылауға, өз көзқарасын дәлелдеуге және қорғауға, сондай-ақ басқа адамның көзқарасын қабылдауға және құрметтеуге мүмкіндік береді.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • ақпаратты өз бетінше жинау қабілеті, қызығушылық мәселесі бойынша ақпаратты талдау және кеңейтілген іздеу, болжамды жобалық шешім қабылдау үшін алынған деректерді өңдеу.
Оқыту әдістері

Проблемалық және жобалық - бағдарланған оқыту технологиялары

Клаузура әдісі

Оқу-зерттеу қызметінің технологиялары

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Клаузура типологиялық бейнеге 0-100
Социально-функциональная программа
Аналогтарды талдау
Планы
2  рейтинг Бас жоспар 0-100
Қасбеттер, кесу
Орналасу
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыс - тапсырмаға сәйкес жұмысты 90-нан 100% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар тиісті нормативтік талаптарды ескере отырып, сауатты орындалды; - жұмыстарды орындау кезінде білім алушы теориялық материалды білетіндігін, талдай білетіндігін көрсетеді - жұмысты жоғары немесе жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім жаңашылдық элементтерімен шығармашылықпен қолданылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты 70-тен 89% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар тиісті нормативтік талаптарды ескере отырып, сауатты орындалды, бірақ түзету кезінде оңай жойылатын кішігірім қателіктер болуы мүмкін; - жұмысты орындау барысында білім алушы теориялық материалды білетіндігін көрсетіп, талдауға тырысады; - жұмысты жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты шешімдер қолданылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты мерзімінде және 50-ден 69% - ға дейінгі көлемде орындау; - - тапсырмалар тиісті нормативтік талаптарға сүйене отырып орындалды кейбір тапсырмалар дұрыс орындалмады (бірақ 50% - дан аспайды), түзету кезінде жойылатын қателер болуы мүмкін; - жұмыстарды орындау кезінде білім алушы теориялық материал туралы шектеулі білімді көрсетеді; - жұмысты қанағаттанарлық деңгейде ресімдеу эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты және типтік шешімдер қолданылады. - жұмысты мерзімсіз және 50-ден кем көлемде орындау%; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді; - тапсырманың 50% - дан астамы дұрыс орындалмады; - жұмысты қанағаттанарлықсыз деңгейде ресімдеу эстетикасы; - жұмыста плагиат элементтері бар; - бұрын алған дағдылар мен білім пайдаланылмайды.
Курстық жоба 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 90-нан 100% - ға дейін. 2. Жобаның барлық элементтері нормативтік талаптар мен ұсынымдарға сәйкес сауатты орындалған. Мектеп ғимаратын жобалау мәселелері кешенді, ұтымды және креативті шешілді. 3. Архитектуралық-композициялық және функционалдық-жоспарлау шешімі креативті, сауатты, мәнерлі түрде әзірленді және толық көлемде пысықталды. Мектеп ғимаратының жобасы балалардың білім беру объектілері архитектурасының типологиялық ерекшеліктерін көрсетеді. 4. Ғимараттардың көлемдік-кеңістіктік құрылымына сәйкес сауатты сындарлы шешім ұсынылды, жоба элементтерінде жақсы байқалады. 5. Учаскенің бас жоспары мектеп аумағының барлық аймақтарын және оларға қойылатын нормативтік талаптар мен ұсынымдарды, соның ішінде жол жүру және жаяу жүргіншілер байланыстарын ескере отырып орындалды. 6. Жобаның графикалық презентациясы бір стильде, жоғары немесе жақсы архитектуралық және көркемдік деңгейде орындалады. 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 70-тен 89% - ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға сәйкес орындалды. Жобаны шамалы түзету кезінде оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. 3. Мектеп ғимаратының архитектуралық-композициялық шешімі неғұрлым формальды, типтік тәсілмен сипатталуы мүмкін. Мектеп жобасы типологиялық ерекшеліктерді толық көрсетпейді. 4. Жобада типтік сындарлы шешім қолданылады. 5. Учаскенің бас жоспары нормативтік талаптарды ескере отырып орындалды. Бас жоспардың өлшемдері мен жалпы шешіміне әсер етпейтін кішігірім қателіктерге жол беріледі. 6. Жобаны жақсы архитектуралық-көркемдік деңгейде қабылдауды қиындатпайтын әртүрлі стильдік әдістерді пайдалана отырып, жобаны графикалық түрде беруге рұқсат етіледі. 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға толығымен сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 50-ден 69% - ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға сәйкес орындалды. Жобаны шамалы түзету кезінде оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. Мүмкін, Объектінің функционалды-жоспарлау құрылымы жеткілікті кешенді және ұтымды шешілмеген шығар. 3.Мектеп ғимаратының архитектуралық-композициялық шешімі ресми түрде. Жоба мектеп ғимаратының архитектурасының типологиялық ерекшеліктерін ішінара көрсетеді. 4. Жобада жобаның негізгі ниетінің өзгеруіне әсер етпейтін қателіктері бар типтік конструктивті шешім қолданылады. 5. Мектеп ғимараты нормативтік талаптарды орындай отырып учаскеде орналасқан, аумақтың функционалдық аймақтары көрсетілмеген, өткелдер бұзылып орындалған жаяу жүргіншілер байланысы жоқ. 6. Жобаны қанағаттанарлық сәулет-көркемдік деңгейде графикалық түрде беруге жол беріледі. 1.Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға сәйкес келмейді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 50% - дан кем. 2. Жоба түзету кезінде жойылмайтын және жобаны түбегейлі өзгертуді талап ететін нормативтік талаптарды Елеулі бұзушылықтармен орындалды. Объектінің функционалдық-жоспарлау құрылымы мәселелері ұтымсыз шешілді. 3.Архитектуралық-композициялық шешім мектеп ғимаратының архитектурасының типологиялық ерекшеліктерін көрсетпейді. 4. Конструктивті схема көлемдік-жоспарлау шешіміне сәйкес келмейді немесе жобада ұсынылмайды. 5. Бас жоспар нормативтік талаптарды ескерусіз орындалды немесе толық жоқ. 6. Жобаның графикалық берілуі қанағаттанарлықсыз сәулет-көркемдік деңгейде орындалды. 7. Жоба плагиат элементтерін толығымен немесе ішінара қамтиды.
Графикалық Клаузура түріндегі шығармашылық емтихан Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалды. Тапсырма тақырыбы терең және толық көлемде ашылады. Клаузура элементтері нормативтік талаптарға және функционалдық-технологиялық ерекшеліктерге сәйкес сауатты орындалған, композициялық логикалық және дәйекті түрде орналастырылған. Стандартты емес архитектуралық шешім мектеп ғимаратының типологиясын көрсетеді. Конструктивті шешім ғимараттардың көлемдік-кеңістіктік құрылымына сәйкес сауатты таңдалды, жоба элементтерінде жақсы байқалады. Графикалық техниканың стилистикалық бірлігі толығымен сақталды. Жұмысты жоғары деңгейде безендіру эстетикасы. Тапсырмаларды пысықтау дәрежесі 90-нан 100% - ға дейін. Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалды. Тапсырма тақырыбы толық көлемде ашылды. Клаузура элементтері сауатты орындалған. Шамалы түзету кезінде оңай жойылатын нормативтік және технологиялық талаптардың бұзылуына жол беріледі. Архитектуралық шешім мектеп ғимаратының типологиясын көрсетеді. Сындарлы шешім жоба элементтерінде байқалады. Клаузура элементтерінің масштабы мен композициялық тұтастығының шамалы бұзылуымен орналасуы. Графикалық әдістердің бірлігі аздап бұзылған. жақсы деңгейдегі жұмыс. Тапсырмаларды пысықтау дәрежесі 70-тен 89% - ға дейін. The work has been completed in accordance with the assignment. The topic of the assignment has been disclosed to a greater extent. The elements of the project are fulfilled in accordance with the basic technological requirements. Architectural image is presented as a typical solution. The structural solution is not fully traceable and corresponds to the elements of the project. Location of clause elements with violations of scale and compositional integrity, insufficient depth of elaboration. The unity of graphic techniques, image and explanatory text is significantly violated. The aesthetics of work design is at a satisfactory level. The degree of elaboration of tasks from 50 to 69%. Жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді. Элементтердің орналасуы композициялық тұрғыдан дұрыс емес, элементтердің масштабы жоқ, клаузураның мақсаты мен міндеттерін түсіну жоқ. Архитектуралық сурет мектеп ғимаратының типологиясына сәйкес келмейді. Сындарлы шешім жоқ. Жұмысты қанағаттанарлықсыз деңгейде жобалау эстетикасы. Тапсырмаларды пысықтау деңгейі 50% - дан аз немесе жұмыс плагиат болып табылады.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Оқу ортасына арналған көлемдік-графикалық клаузура
  • Кіріспе дәріс
  • Мектептің типологиялық бейнесіне арналған көлемді клаузура
  • Мектептің "оқу ортасына"арналған эскиз-идея
  • Мектептің жоспарлау шешімінің эскизі
  • Эскиз - идея – "Мектеп-шағын аудан орталығы"
  • Мектеп ғимараттарының конструктивті шешімдері
  • Біріктіру және модульдік үйлестіру
  • ГОСТ сәйкес сызбаларды жобалау
  • Жобалау материалдарын форматта құрастыру
  • Макеттегі мектептің көлемдік-жоспарлау шешімінің эскизі
  • Түс және визуалды байланыс
Негізгі әдебиет
  • 1. Гельфонд А.Л. Архитектурное проектирование общественных зданий и сооружений: Учеб. пособие. – М.: Архитектура-С, 2007.-280с.
  • 2. Нойферт Э. Строительное проектирование: пер.с нем. – М.: «Архитектура -С», 2020. – 612 с.
  • 3. СП РК 3.01-101-2013Градостроительство. Планировка и застройка городских и сельских населенных пунктов
  • 4. СП РК 3.02-111-2012 Общеобразовательные организации
Қосымша әдебиеттер
  • 5. СП РК 3.02-107-2014 Общественные здания и сооружения
  • 6. Проект России. Кампус. – 2011. - №61.
  • 7. Проект России. Детство. – 2012. - №64.
  • 8. Проект России. Образование. – 2016. - №82.