Сәулеттік жобалау VIII

Козлов Михаил Викторович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән тұрғын үй ауданын жобалау принциптерін меңгеруге, тұрғын үй аумағын сәулеттік-жоспарлау және функционалдық ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Жобалау шеңберінде қызмет көрсету жүйесін, көлік-жаяу жүргіншілер байланыстарын және көгалдандыруды ұйымдастыра отырып, тұрғын үй құрылымдарын функционалдық және сәулет-жоспарлау ұйымдастырудың практикалық дағдылары игеріледі.

Кредиттер саны: 7

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 75
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 105
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Тұрғын үй құрылыстарын қала құрылысын жобалау тақырыбы бойынша графикалық Клаузура түріндегі шығармашылық емтихан.

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайда қаланың тұрғын үй жоспарлау құрылымын жобалаудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру.
Міндет
  • Ландшафт-қала құрылысы факторларын ескере отырып, тұрғын ауданның (орамның) және тұрғын ауданның қоғамдық орталығының жоспарлау құрамын шешу.
  • Шағын ауданның (орамның) аумағын және тұрғын ауданның қоғамдық орталығын функционалдық-жоспарлау ұйымдастыру;
  • Тұрғын ауданның, шағын ауданның және тұрғын ауданның қоғамдық орталығының аумағындағы көлік-жаяу жүргіншілер байланыстарын шешу;
  • Тұрғын аудан мен шағын ауданның (орамның)мәдени-тұрмыстық қызмет көрсету және көгалдандыру жүйесін ұйымдастыру;
  • Тұрғын үй шағын ауданын (кварталын) және қоғамдық орталықты салудың көлемдік-кеңістіктік шешімі.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - тұрғын үй жоспарлау құрылымдарын жобалаудың нормативтік талаптары мен теориялық негіздерін білу мен түсінуді көрсету;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - елді мекендерді жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесін қазіргі тәжірибеде пайдалану;
  • - жобалау кезеңіне сәйкес сызбаларды әзірлеу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • -жобалау алдындағы зерттеулер жүргізу және әлеуметтік-функционалдық бағдарлама жасау үшін материалдарды іріктеуді жүзеге асыру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - зерттелген материалды сауатты баяндау, редакциялау және жариялауға дайындау;
  • - осы пәндік саладағы кәсіби ортада авторлық идеяларды, сондай-ақ проблемалар мен шешімдерді білдіру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - аумақты жобалау алдындағы тексерулерді жүргізу және алынған деректерді жобалау үшін пайдалану;
  • - қала құрылымында тұрғын үй жоспарлау құрылымдарын жобалау әдіснамасын меңгеру;
  • - факторлар кешенін ескере отырып, қалалық тұрғын үй құрылымдарын (сәулет-жоспарлау және функционалдық құрылымын, КБО және көлік-жаяу жүргіншілер байланыстары жүйесін) дербес жобалау;
  • - жобалау үшін қажетті ақпаратты табу, жүйелеу және бағалау.
Оқыту әдістері

оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - түрі бойынша дәстүрлі практикалық сабақтар: тапсырма беру-орындау; - инновациялық технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс: аумақты талдау 0-100
Практикалық жұмыс: Аналогтарды талдау
Практикалық жұмыс: Тұрғын ауданның функционалдық-жоспарлау ұйымы
Практикалық жұмыс: Шағын ауданның (орамның) жоспарлау эскизі
Практикалық жұмыс: Шағын ауданның бас жоспары
Практикалық жұмыс: Шағын аудандар мен тұрғын аудандардың схемалары
Практикалық жұмыс: Тұрғын үй білімінің орналасуы, перспективасы, орналасуы
2  рейтинг Практикалық жұмыс: Эскиз-қоғамдық орталықтың идеясы 0-100
Практикалық жұмыс: Қоғамдық орталықтың бас жоспары
Практикалық жұмыс: Аналогтарды талдау
Практикалық жұмыс: Қызмет көрсету объектісі бойынша сызбалар
Практикалық жұмыс: Қоғамдық орталық бойынша схемалар
Практикалық жұмыс: Сыпыру, орналасу
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Емтихан тұрғын үй құрылыстарын қала құрылысын жобалау тақырыбы бойынша шығармашылық графикалық Клаузура түрінде өткізіледі. 1. Құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. 2. Элементтердің пысықталу дәрежесі кемінде 90% құрайды. 3. Нормативтік талаптар мен ұсынымдарға сәйкес барлық элементтерді сауатты орындау. 4. Жобалық шешімнің креативтілігі. 5. Жұмыстың эстетикасы жоғары және жақсы деңгейде. 1. Құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. 2. Элементтердің жұмыс деңгейі 70-тен 89% - ға дейін. 3. Нормативтік талаптар мен ұсынымдарға сәйкес барлық элементтерді сауатты орындау. Объектінің түбегейлі шешімі мен функционалдығына әсер етпейтін кішігірім қателіктер жіберілуі мүмкін. 4. Стандартты жобалық шешімдер қолданылды. 5. Жұмыстың эстетикасы жақсы деңгейде. 1. Тақырып тапсырмаға толығымен сәйкес келеді. Әзірленген элементтердің құрамында перспектива немесе сканерлеу болмауы мүмкін. 2. Элементтердің жұмыс деңгейі 50-ден 69% - ға дейін. 3. Негізгі элементтер (бас жоспар және схемалар) нормативтік талаптарға сәйкес орындалады. Түзету кезінде объектінің түбегейлі жоспарлау және функционалдық шешімі сақталатын елеулі қателіктер жіберілуі мүмкін. 4. Стандартты жобалық шешімдер қолданылды. Жұмысты қанағаттанарлық деңгейде жобалау эстетикасы. 1. Тақырып тапсырмаға ішінара немесе толығымен сәйкес келмейді. Әзірленген элементтердің құрамында перспектива немесе сканерлеу болмауы мүмкін. 2. Элементтердің жұмыс деңгейі 50% - дан аз. 3. Негізгі элементтер (бас жоспар және схемалар) нормативтік талаптардың өрескел бұзылуына сәйкес орындалды., Жіберілген қателіктер жоспарлау мен функционалдық шешімді түбегейлі өзгертуді талап етеді... 4. Типтік жобалық шешімдер қолданылды. 5. Жұмысты қанағаттанарлықсыз деңгейде жобалау эстетикасы. 6. Жұмыста плагиат элементтері бар.
Практикалық жұмыстар - тапсырмаға сәйкес жұмысты 90-нан 100% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды; - жұмысты жоғары немесе жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алған дағдылар мен білім шығармашылықпен пайдаланылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты 70-тен 89% - ға дейінгі мерзімде және көлемде орындау; - барлық тапсырмалар сауатты орындалды, бірақ түзету кезінде оңай жойылатын кішігірім қателіктер болуы мүмкін; - жұмысты жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты шешімдер қолданылады. - тапсырмаға сәйкес жұмысты мерзімінде және 50-ден 69% - ға дейінгі көлемде орындау; - кейбір тапсырмалар дұрыс орындалмады (бірақ 50% - дан аспайды), түзету кезінде түзетілетін қателер болуы мүмкін; - жұмысты қанағаттанарлық деңгейде ресімдеу эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білім Шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, Стандартты және типтік шешімдер қолданылады. - жұмысты мерзімсіз және 50-ден кем көлемде орындау%; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді; - тапсырманың 50% - дан астамы дұрыс орындалмады; - жұмысты қанағаттанарлықсыз деңгейде ресімдеу эстетикасы; - жұмыста плагиат элементтері бар. - бұрын алған дағдылар мен білім пайдаланылмайды.
Курстық жоба 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 90-нан 100% - ға дейін. 2. Жобаның барлық элементтері нормативтік талаптар мен ұсынымдарға сәйкес сауатты орындалған. Қала құрылысын жобалау мәселелері кешенді, ұтымды және креативті шешілді 3. Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі табиғи ландшафтпен үйлесімді байланыста әзірленген. Тұрғын үй білімі мен қоғамдық орталықтың ортасы қалалық елді мекендер сәулетінің типологиялық ерекшеліктерін көрсетеді. 4. Жобаның графикалық презентациясы бір стильде, жоғары немесе жақсы архитектуралық және көркемдік деңгейде орындалады. 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 70-тен 89% - ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға сәйкес орындалды. Жобаны шамалы түзету кезінде оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. Мүмкін, Қала жоспарлаудың жекелеген мәселелері жеткілікті ұтымды шешілмеген шығар. 3.Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі неғұрлым формальды тәсілмен сипатталуы мүмкін. Тұрғын үй білімі мен қоғамдық орталықтың ортасы архитектуралық-типологиялық ерекшеліктерді толық көрсетпейді. 4. Жобаны жақсы архитектуралық-көркемдік деңгейде қабылдауды қиындатпайтын әртүрлі стильдік әдістерді пайдалана отырып, жобаны графикалық түрде беруге рұқсат етіледі. 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға толығымен сәйкес келеді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 50-ден 69% - ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға сәйкес орындалды. Жобаны шамалы түзету кезінде оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. Мүмкін, қала құрылысын жобалаудың барлық мәселелері жеткілікті ұтымды шешілмеген шығар. 3. Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі ішінара немесе ресми түрде табиғи ландшафтпен байланысты. Тұрғын үй білімі мен қоғамдық орталықтың ортасы ішінара сәулеттік-типологиялық ерекшеліктерді көрсетеді. 4. Жобаны қанағаттанарлық сәулет-көркемдік деңгейде графикалық түрде беруге жол беріледі. 1.Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға сәйкес келмейді. Жоба элементтерін пысықтау дәрежесі және оларды оқытушымен келісу 50% - дан кем. 2. Жоба түзету кезінде жойылмайтын және тұрғын үй білімін немесе қоғамдық орталықты түбегейлі қайта құруды талап ететін нормативтік талаптарды Елеулі бұзушылықтармен орындалды. Қала құрылысын жобалау мәселелері ұтымсыз шешілді. 3.Бас жоспардың архитектуралық-композициялық шешімі табиғи ландшафтты ескермейді. Тұрғын үй білімі мен қоғамдық орталықтың ортасы сәулет-типологиялық ерекшеліктерге сәйкес келмейді. 4. Жобаның графикалық берілуі қанағаттанарлықсыз сәулет-көркемдік деңгейде орындалды. 5. Жоба плагиат элементтерін толығымен немесе ішінара қамтиды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • "Тұрғын аудан
  • Аумақтың архитектуралық-ландшафттық талдауы (М 1:5000 схемасы), жоспарлау шектеулерінің схемасы
  • Шағын ауданның шекараларын және орналасқан жерін анықтау
  • М 1: 1000 шағын ауданының бас жоспарының эскизін әзірлеу
  • Бас жоспардың эскизін көлік-жаяу жүргіншілер қозғалысының шешімімен түзету, мәдени-тұрмыстық қызмет көрсету, көгалдандыру объектілерін орналастыру
  • Шағын аудан құрылысының көлемдік-кеңістіктік шешімінің эскизі
  • Ғимараттың көлемдік-кеңістіктік шешімі
  • М 1:1000 бас жоспарын әзірлеу, аумақтың балансы, құрылыстың техникалық-экономикалық көрсеткіштері
  • Мәдени-тұрмыстық қызмет көрсетуді, көлік-жаяу жүргіншілер қозғалысын, көгалдандыруды ұйымдастыру схемаларын әзірлеу
  • Графикалық материалды түзету, планшеттерде орналасу
  • Тұрғын ауданының қоғамдық орталығы
  • Тұрғын ауданның мәдени-тұрмыстық қызмет көрсету объектілерін есептеу, аумақтың балансы
  • Идеяның эскизін жасау
  • Көлік-жаяу жүргіншілер қозғалысы, функционалдық аймақтарға бөлу схемаларын әзірлеу
  • Іргелес аумақты абаттандырумен қоғамдық қызмет көрсету (сауда, тамақтану) объектісінің сәулет-жоспарлау шешімі
  • Қоғамдық орталықтың архитектуралық-кеңістіктік құрылымы
  • Кәсіби графикалық бағдарламаларды қолдана отырып жобаны графикалық безендіру
Негізгі әдебиет
  • Свод принципов комплексного развития городских территорий. Книга 1. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 296 с.
  • Градостроительство и планировка населенных мест/А.В.Севостьянов, Н.Г.Конокотин, Л.А.Кранц и др.; - М., КолосС, 2012. – 398 с.
  • Козлов М.В. «Основы градостроительства», электронное учебное пособие, ВКГТУ, 2010;
Қосымша әдебиеттер
  • Иодо И.А., Потаев Г.А. «Градостроительство и территориальная планировка», Ростов-на-Дону, 2008
  • Косицкий Я.В. и др., «Основы теории планировки и застройки городов», М., 2007;
  • СП РК 3.01-101-2013 «Градостроительство. Планировка и застройка городских и сельских населенных пунктов»
  • Лежава И.Г. Вектор градостроительной эволюции.- ж.: «Градостроительство», №3,2010, с.47-52. 2.
  • Крашенинников А.В. Градостроительное развитие жилой застройки: исследование опыта западных стран: Учеб.пособие. – М.: «Архитектура-С», 2005. – 112 с.
  • Сосновский В.А., Русакова Н.С. Прикладные методы градостроительных исследований/ Сосновский В.А., Русакова Н.С.: Учеб.пособие. – М.: «Архитектура-С», 2006. – 112 с.
  • Глазычев В.Л. Политическая экономия города: учеб.пособие. – М.: Издательство «Дело» АНХ, 2009. – 192 с.