3D ортасының модельдеу объектілерді мен визуализация

Бакланова Ольга Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: 3D үлгілеу әртүрлі нысандарды, құбылыстарды және тәжірибені жасауға мүмкіндік берді визуалды деректер үлгілерін, оларды жасау және пайдалану тәсілдерін әзірлеу және жетілдіру қажеттілігін көрсетеді. Кеңістіктік ақпаратты тексеру, түсіндіру және талдау жүргізуге мүмкіндік беретін көп компонентті визуалды 3D-модельдерді құру тәсілдері қарастырылады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Информациялы-коммуникацилық технологиялар

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Оқушылардың кеңістіктегі қиялын және ойлау қабілетін дамыту
Міндет
  • Қоршаған ортаны заманауи жобалау мен дамытудың негізгі құралы ретінде 3d технологияларды еркін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Күрделі көріністерді құру және камералар мен жарық көздерін орнату принциптері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Дұрыс жарықтандыруды, камераны баптауды, жоғары сапалы материалдар жасауды және арнайы эффектілерді қолдануды қоса алғанда, жоғары сапалы көрсетілімге қол жеткізу дағдылары
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Үшөлшемді модельдерді құру кезінде зерттелген үрдістің немесе құбылыстың түсінігін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ұжымда ұйымдастырушылық-басқарушылық функцияларды орындау қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 3D модельдеу процесінде жаңа білім алу дағдыларыны ие болу
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Ақпараттық-коммуникациялық технология; - Сыни ойлауды дамыту; - Жобалау технологиясы; - кіріктірілген оқыту технологиясы; - деңгейлік дифференциация технологиясы; - дәстүрлі технологиялар (дәріс, зертханалық сабақтар);

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс 1 0-100
Зертханалық жұмыс 2
Зертханалық жұмыс 3
Зертханалық жұмыс 4
Зертханалық жұмыс 5
Аралық тест 1
2  рейтинг Зертханалық жұмыс 6 0-100
Зертханалық жұмыс 7
Зертханалық жұмыс 8
Зертханалық жұмыс 9
Зертханалық жұмыс 10
Аралық тест 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Үш өлшемді графиканың негізгі түсініктері
  • Модельдеудің негізгі концепциялары
  • Үш өлшемді объектілерді модельдеудің негізгі әдістері
  • Интерьер мен экстерьерді модельдеу әдістері
  • Табиғи ландшафтыларды модельдеу әдістері
  • Компьютерлік анимацияның негізгі әдістері
  • Жарықты визуалдау үрдісі
Негізгі әдебиет
  • Айриг С., Айриг Э., Подготовка цифровых изображений для печати. – Минск: Попурри, 2007.
  • Келлби С, Уайтер Т. InDesign CS. Советы знатоков. – М.-СПБ.-Киев: Издательский дом «Вильямс», 2008.
  • Аббасов И.Б. Основы трехмерного моделирования в 3Ds MAX 2009 [Электронный ресурс]: учебное пособие /Абасов И.Б.– Москва: ДМК Пресс, 2009. -176 с.
  • П. Стид. Анимация персонажей для игр в реальном времени / П. Стид; пер. с англ. М. И. Талачевой. - М. : ДМК Пресс, 2004.
  • Аббасов И.Б. Двухмерное и трехмерное моделирование в 3Ds Max. –М.: ДМК Пресс, 2012
  • Кононыхин, Андрей 3D-МОДЕЛИРОВАНИЕ / Андрей Кононыхин. - М.: LAP Lambert Academic Publishing, 2016. - 176 c.
  • Прахов, Андрей Blender: 3D-моделирование и анимация. Руководство для начинающих / Андрей Прахов. - М.: БХВ-Петербург, 2018. - 334 c.
Қосымша әдебиеттер
  • Меженин А.В. Технологии 3d моделирования для создания образовательных ресурсов. Учебное пособие.– СПб., 2008.- 112 с.
  • Тозик, В.Т. 3ds Max Трехмерное моделирование и анимация на примерах / В.Т. Тозик. - СПб.: BHV, 2008. - 880 c.
  • Осипа, Джейсон 3D-моделирование и анимация лица. Методики для профессионалов / Джейсон Осипа. - М.: Диалектика, Вильямс, 2020. - 416 c.