Шешімдерді қабылдау теориясы

Бакланова Ольга Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс негізгі пәндердің бірі болып табылады және математикалық бағдарламалау мәселелерін зерттеуді, сызықты емес бағдарламалау мәселелерін шешуді, анық емес сандар мен жиындарды, олармен операцияларды қамтиды. Ойын теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамалары және матрицалық ойындарды шешу әдістері, анықталмағандықтарды сипаттаудың ықтималды-статистикалық әдістерін қолдану үшін қызмет көрсету теориясының математикалық аппараты толығырақ қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Информациялы-коммуникацилық технологиялар

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Қолданылуы автоматтандырылған жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша технологиялық шешімдерді жетілдіруге мүмкіндік беретін математиканың қолданбалы бөлімдерін зерделеу.
Міндет
  • қазіргі қолданбалы ғылымдардағы шешім қабылдау әдістерінің рөлі және пәннің арнайы бөлімдермен байланысы туралы түсінік алу;
  • әртүрлі жағдайларда қолданбалы шешім қабылдау есептерін шешу үшін практикалық есептеу дағдыларын меңгеру;
  • шешім қабылдау әдістері саласындағы білімді өз бетінше толықтыру дағдыларын меңгеру;
  • тапсырманы талдау және оны шешу жолдарын таңдау, сонымен қатар қолданылатын есептеу алгоритмдерін оңтайландыру қабілетін қалыптастыру;
  • практикалық бағдарламалау дағдыларын тереңдету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Проблеманы шешу үшін ақпаратты іздеу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндігін иелену, оны сыни талдау ақпарат пен қабылданған идеялар мен тәсілдерді негіздеу шешім
  • математиканың негізгі әдістерін білу бағдарламалау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • жүйелі тәсілді меңгеру, математикалық, процесінде статистикалық және эвристикалық әдістер шешім қабылдау.
  • қабылдаудың математикалық үлгілерін қолдана білу шешімдер.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • нәтижелерді өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін талдау және тәжірибеде қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Практикалық есептерді шешу барысында топпен жұмыс істей білу, даулы мәселелерде өз көзқарасын білдіру және дұрыс қорғау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • тәжірибеде іздеу, негіздеу және оңтайлы шешімдер қабылдау кезінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдана білу;
  • жүйелерді әзірлеуде жұмыс орындарын, шағын бригадалардың жұмысын және сапаны бақылауды ұйымдастыра білу
  • Пәннің әртүрлі салаларындағы нақты мәселелерді шешу әдістері мен дағдыларын меңгеру арқылы кәсіби және жеке өсуге ұмтылу, инженерлік, өндірістік және ғылыми мәселелерді одан әрі шешуге көмектесу
Оқыту әдістері

Проблемалық оқыту: Оқу іс-әрекетінде проблемалық жағдаяттар тудыру және оны шешу үшін оқушылардың белсенді өз бетінше әрекетін ұйымдастыру, нәтижесінде білім, білік, дағдыны шығармашылықпен меңгеру пайда болады, ақыл-ой қабілеттері дамиды. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: Білім беру мазмұнын өзгерту және шектеусіз байыту, кіріктірілген курстарды пайдалану, INTERNET желісіне қолжетімділік.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық тапсырма 1 0-100
Практикалық тапсырма 2
Практикалық тапсырма 3
Межелік бақылау 1
2  рейтинг Практикалық тапсырма 4 0-100
Практикалық тапсырма 5
Практикалық тапсырма 6
Межелік бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Математикалық бағдарламалау мәселесін қою
  • Сызықтық бағдарламалау мәселесі
  • Сызықтық емес бағдарламалаудың міндеттері
  • Шектеулер болған кезде сызықтық емес бағдарламалау әдістері
  • Бұлыңғыр жиындар мен сандар
  • Бұлыңғыр сандар мен анық емес екілік қатынастардағы операциялар
  • Бұлыңғыр логикалық айнымалылар
  • Ойын теориясындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар
  • Қарапайым ойындар, ойыншылардың стратегиялары
  • Көп сатылы шешім қабылдау процестері
  • Кооператив ойындарында шешім қабылдау
  • Жаппай қызмет көрсету теориясының математикалық аппараты
  • Жаппай қызмет көрсету жүйелері (СМО) СМО-дағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар: талаптар, талаптардың кіріс ағыны, қызмет көрсету уақыты
  • Жаппай қызмет көрсету жүйелерін талдау
  • Жаппай қызмет көрсету желілері
Негізгі әдебиет
  • Глобальная культура кибербезопасности : , Москва: Горячая линия -Телеком, 2018
  • Основы политики безопасности критических систем информационной инфраструктуры. Курс лекций. : учеб. пособие для вузов., Москва: Горячая линия -Телеком, 2018
  • Черняк В.З. Методы принятия управленческих решений : Учебник для студ. учреждений высш. проф. образования / В. З. Черняк, И. В. Довдиенко. - М.: ИЦ "Академия", 2013. - 240 с. - (Бакалавриат). - Список лит.: с. 232.
Қосымша әдебиеттер
  • Орлов А.И. Теория принятия решений [Электронный ресурс]: Учебное пособие /. - М.: Изд-во «Март», 2004. -656с. // ЭБС ЕДИНОЕ ОКНО- http://www.window.edu.ru/resource/907/65907 (дата обращения: 21.08.2015).- Режим доступа: свободный
  • Зуб А. Т. Принятие управленческих решений. Теория и практика [Электронный ресурс]: учеб. пособие. - М.: ИД «ФОРУМ» : ИНФРА-М, 2014. – 400 с. : ил.- (Высшее образование). // ЭБС Znanium.com. – URL: http://www. znanium.com/ (дата обращения: 17.08.2015).- Режим доступа: ограниченный по логину и паролю.