Шетел тілі
Кайролдина Арай Каныбековна
Сипаттама: Курс шеңберінде студент оқу, тыңдау, жазылу және сөйлеу дағдыларын игереді; күнделікті және кәсіби бағытталған қарым-қатынаста белсенді қолдану үшін қажетті шет тілі бойынша практикалық білімін дамытады; коммуникативтік, лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктері қалыптасады.
Кредиттер саны: 10
Пререквизиты:
- Шетел тілі
- Шетел тілі. Мектеп курсы
- Шетел тілі. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
реферат | |
Қорытынды бақылау нысаны | реферат |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | жазбаша емтихан |
Компонент: Міндетті компонент
Цикл: Жалпы білімдік пәндер
Мақсат
- Шетел тілін күнделікті қарым-қатынаста белсенді қолдану үшін оны практикалық білуге үйрету.
Міндет
- - тілдік және этномәдени білімдердің белгілі бір көлемін меңгеру
- бастауыш деңгейде ауызша, жазбаша сөйлеу, оқу және сөйлеуді түсіну дағдыларын қалыптастыру;
- - білім беру бағдарламалары бағыттары бойынша болашақ мамандарды даярлауды ізгілендіруді жүзеге асыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- - қарым-қатынастың тақырыптары мен жағдайларына сәйкес тілдік құралдарды (фонетикалық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық) білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- жазбаша және ауызша мәтіндегі оқытылатын лексикалық бірліктерді (сөздер, сөз тіркестері, сөйлеу этикетінің клишелері) және грамматикалық құрылымдарды тану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- зерттелетін тақырып аясында өз пікірін, алған әсерлері мен қалауларын, контекстік түсінікті айта білу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - коммуникативтік мәселелерді шешу үшін сөйлеу әрекетінің төрт негізгі түрін (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) пайдалану;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- - тілдік материалды оқып-үйрену және пайдалану кезінде өзіндік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыра білу.
Оқыту әдістері
Интерактивті практикалық сабақ («Сұрақ-жауап-пікірталас»)
Проблемалық оқыту әдістері
- АКТ арқылы іздеу әдісі
Мини - жобалар
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | тестілеу | 0-100 |
ауызша сұрау | ||
практикалық сабақтардағы жұмыстар | ||
СӨЖ арналған тапсырмалар | ||
жазбаша сұрау | ||
2 рейтинг | тестілеу | 0-100 |
ауызша сұрау | ||
Практикалық сабақтардағы жұмыстар | ||
СӨЖ арналған тапсырмалар | ||
жазбаша сұрау | ||
Қорытынды бақылау | реферат, емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Ауызша | Монологтық сөйлеуде еркін, сұрақтарға жылдам жауап беру қабілетін көрсетеді | Сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге болмашы қателіктер жібереді, оны өз бетінше немесе мұғалімнің шамалы түзетуімен түзетеді. | Сөйлеудің жеткіліксіз еркіндігін, баяндау логикасы мен жүйелілігін көрсетеді, мұғалімнің түзетуі арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. | Сөйлеуді нашар меңгерген, баяндау логикасы мен жүйелілігі жоқ, мұғалімнің түзетуімен түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақта жауап беруден бас тартады. |
Жазбаша сұрақ | Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, жұмысты толық көлемде орындады. | «5» бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік болды. Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе азғантай көмек арқылы түзете алады. | Жұмысты толық орындамаған, бірақ жұмыстың 50% кем емес, жұмыс барысында қателіктер жіберілген. | Жұмыстың 50%-дан азын орындады, 3 деген бағаға қажетті қателер мен кемшіліктер жіберілді. |
Тестілеу | 90-100% дұрыс жауаптар | 70-89% дұрыс жауаптар | 50-69% дұрыс жауаптар | 0-49% дұрыс жауаптар |
Реферат | Барлық талаптарға сай толтырылған және презентация өте жақсы тілдік деңгейде | Презентация жақсы деңгейде жазылған және ауызша презентация кезінде біраз қателер жіберген | Толығымен барлық талаптарға сай келмейді және презентация жеткілікті түрде дайындалмаған | Толығымен талаптар орындалмаған және презентация істелінбеген немесе жаман дайындалған |
Емтихан | 90-100 балл | 70-89 балл | 50-69 балл | 0-49 балл |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
Негізгі әдебиет
- Murphy Raymond. Essential Grammar in Use. Elementary. Cambridge University Press. – 2013
- Soars, Liz and John. New Headway, Fourth Edition, Oxford University Press, 2014.
- Azar, Betty Sch., Understanding and Using English Grammar, Edition – 2015
- Oxford University Press, Student’s Site, New Headway Elementary Fourth Edition https://elt.oup.com/student/headway/elementary4/?cc=ro&selLanguage=en
Қосымша әдебиеттер
- 4. Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden. English File Third Edition
- 5. Англо-казахский словарь = Kazakh-English dictionary С. Г. Ахметова, Ж. Б. Турсунбаева, Ж. И. Искакова, Е. Ф. Яровая. – Алматы: Мектеп. – 2006
- 6. Баданбекқызы , З. Ағылшын және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы: учебник / З. Баданбекқызы . - Алматы : Бастау , 2010.