Жылу электрлік станциялар

Байдилдина Айжан Толеубековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жылу электр станцияларының негізгі түрлері туралы, олардың тағайындалуы, параметрлер мен орнатылу шарттары, энергетикалық қондырғылардың принципті сұлбалары мен олардың есептеу әдістері, технологиялық станциялары, сонымен қатар, жұмыс үдерісінде жылуды жоғалтуы туралы білімдерін алады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Жылумассасының алмасуы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Жылу электр станцияларын пайдалану және жобалау негіздерімен міндеттерді қою мен шешу, өндірістік кәсіпорындардың жылу энергетикалық жүйелерінің қызметі, құрылымы, жалпы принциптері туралы білімді студенттердің игеруі
Міндет
  • Берілген пәнді оқу нәтижесінде студент білуі қажет: - жылу электр станцияларының негізгі түрлері, олардың тағайындалуы, параметрлер мен орнату шарттары. - жылумен қамту жүйелерінің жылу жүктемелерін есептеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • ЖЭО-ның энергетикалық көрсеткіштерін анықтау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ЖЭО жобалау бойынша негәзгә заңдар мен әдістерді білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • ЖЭС негізгі және қосалқы қондырғыларын таңдай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ТЭС жобалау бойынша интернационалдық және халық аралық пәндер бойынша кешенді есептерді шеше білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • ЖЭС жобалау жайлы жаңа нормативті - техникалық қорларды игере білу
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: басқарылатын пікірталас немесе әңгіме; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу)

берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру

ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс № 1 "Жылуландыру туралы түсінік." 0-100
Практикалық жұмыс № 2 "Электр станциялардың жұмыс режимінің көрсеткіштері (ЖЭС, АЭС)"
Практикалық жұмыс № 3 "Электр станциялардың (ЖЭС, АЭС) жылу тиімділігі және техникалық-экономикалық көрсеткіштері"
Практикалық жұмыс № 4 "Конденсатты электр станциялары (ЖЭС)"
№1 СӨЖ "Электр энергиясы мен жылуды тұтыну және өндіру, ЖЭС түрлері"
№ 2 СӨЖ "ЖЭС Негізгі жабдығы"
№3 СӨЖ " Будың аралық қызуы"
№4 СӨЖ "Қоректік суды Регенеративті жылыту"
№1 аралық бақылау
2  рейтинг Практикалық жұмыс № 5 "Жылу электр орталықтары (ЖЭО)" 0-100
Практикалық жұмыс № 6 "ЖЭО-да жылу мен электр энергиясының құнын есептеу"
Практикалық жұмыс № 7 "Энергетикалық қондырғылардың іске қосылуы"
Практикалық жұмыс № 8 "Газ түтіктеріндегі күл мен күл бөлшектерін тұтату"
№5 СӨЖ "Бу мен конденсаттың жоғалуы және оларды толықтыру"
№6 СӨЖ "Қоректік судың термиялық деаэрациясы"
№7 СӨЖ "ЖЭО-дан жылу беру"
№8 СӨЖ "ЖЭС қағидатты жылу схемасы"
№2 аралық бақылау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық сабақтардағы жұмыс Талап етілетін есептеу әдістері тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық орындады; Жауабын жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана біледі. бір қате немесе екіден аз кемшілік жіберілді, оны студент өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады; жауап білімді жаңа жағдайға қолданбай берілді Жұмысты толық орындамаған, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Жұмысты толық аяқтамады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетті.
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат Осы курстың теориялық білімі, терминологиясы және негізгі заңдылықтары игерілген; құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және жүйелі түрде түсіндіреді; мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына тез жауап бере алады. Осы курстың теориялық білімі, терминологиясы және негізгі заңдылықтары игерілген; құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және жүйелі түрде түсіндіреді; мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге ол өз бетінше немесе мұғалімнің шамалы түзетуімен түзететін болмашы қателіктер жібереді. Теориялық білімі таяз, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуде, терминологияда, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жеткіліксіздігін көрсетеді, мұғалімнің түзетуімен ғана түзетілетін қателіктер жібереді. Пәннің теориялық негіздерінен хабарсыздығын, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді.
Аралық бақылауға арналған тест түріндегі тапсырмалар 100-90% дұрыс жауаптар 89-70% дұрыс жауаптар 69-50% дұрыс жауаптар 49-0% дұрыс жауаптар
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Электр станциясының классификациясы
  • Өнеркәсіптік электр станцияларының сипаттамалары
  • ЖЭО техникалық-экономикалық көрсеткіштері
  • Аралас жылу және энергия өндірісі
  • ЖЭО-дағы будың бастапқы және соңғы параметрлері
  • Регенеративті суды жылыту
  • Қолданыстағы жылу электр станцияларының кеңейтімдері мен қондырмалары
  • Өнеркәсіптік ЖЭО-да жылу беру
  • Ыстық су жіберу
  • Бу мен конденсаттың шығыны және оларды азайту шаралары
  • Бу қазандықтарының, бу түрлендіргіштерінің, буландырғыштардың және жылу желісінің макияж суларының қоректендіретін суларына қойылатын талаптар
  • Бу турбиналы электр станцияларының жылу схемалары
  • Жобаланатын ЖЭО-ға қойылатын талаптар
  • Өнеркәсіптік ЖЭО-ның жұмыс режимі және жүктеме кестесі
  • Жанармаймен қамтамасыз ету, түтін газдарын тазарту, күлді кетіру
Негізгі әдебиет
  • Буров В.Д., Дорохов Е.В., Елизаров Д.П. и др. Тепловые электрические станции. – М.; Издательский дом МЭИ, 2009.
  • Стерман Л.С., Лавыгин В.М., Тишин С.Г. Тепловые и атомные электростанции. – М.: Издательский дом МЭИ, 2010.
  • Федорович Л.А., Рыков А.П. Методика выбора тепломеханического оборудования ТЭС – М.: Издательский дом МЭИ, 2007.
  • Г.И. Жихар. "Теплотехнические расчеты", 2017.
Қосымша әдебиеттер
  • Жидких В.Ф., Лавыгин В.М., Тимошенко Н.И., Тишин С.Г., под. ред. Елизарова Д.П. Сборник задач по тепловым и атомным электростанциям – М.: Издательский дом МЭИ, 2006.
  • Быстрицкий Г.Ф. Энергосиловое оборудование промышленных предприятий. – М.: Энергоиздат, 2003.
  • Баженов М.И., Богородский А.С. Сборник задач по курсу «Промышленные тепловые электростанции». – М.: Энергоатомиздат, 1990.