Жылумен қамтамасыздандыру жүйесі
Сипаттама: Пән жылумен жабдықтау жүйелері саласындағы білімдерін дамытады және жылу энергиясын тасымалдау және абоненттерді жылумен және ыстық сумен сапалы қамтамасыз ету принциптерімен танысады. Жылумен жабдықтау жүйелерінің негізгі элементтерімен және диаграммалармен қарастырылады. Тұтынушыларды конденсатты қайтаратын және қайтармайтын бумен жылыту жүйелеріне, сондай-ақ конденсатты жинауға арналған ашық және жабық резервуарларға қосу туралы білімдерін дамытады.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Жылумассасының алмасуы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
курстық жұмыс | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәннің білім негізінде, студенттер жылыту жүйелерін жобалау дағдыларын меңгереді. Пәндерді сапалы оқуға мүмкіндік алады. «Жылу жүйелері» пәнін оқу нәтижесінде студенттер жылу көлік және сапалы абоненттерін жылыту бағдарламалық және ыстық сумен қағидаттарына таныс болуы тиіс. Барысында студенттер ауылының жылыту жүйесін жобалау дағдыларын бар және өз техникалық шешімдерді жасау және оларды ақтау үшін үйренеді.
Міндет
- Жылыту жүйесінің құрылымымен студенттерді таныстыру. Жылу ағындары анықтау білу; жылу желісін таңдау есептеу және негіздеу;желілерін пьезометрикалық графиктер салу; нормативтік әдебиеттерді пайдалану
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Өлшеулер мен байқаулар жүргізу, және шолулар, баяндамалар мен ғылыми мақалалардың жасау үшін деректер дайындау, ғылыми-зерттеу сипаттамаларын құру. Жылу энергиясын тарату және өндіру принципін, жылу схемаларының түрлерін, жылыту жүйесінің жұмыс істеу негіздері білу
- технологиядлық құрылғылырдың және коммуналдық жылу жүйелері мен жылутехникалық құрылғылардың жұмыс нысанына сәйкес сынақ , ретеу және қолдану әдістемесін игеру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Техникалық тапсырмага сәйкес стандартты автоматизация жобалау құралдарын қолдана отырып жеке бөлшектер мен құрамаларды типтік әдістеме бойынша есеп жүргізу мен жобалау, жылумен жабдықтау жүйесін, жылу тасымалдағыш және қосымша қондырғылардың түрлерін таңдай білу,
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Экологиялық қауіпсіздікті өндірісте сақтау, өндірісте энерго-ресурс қорғау іс-шараларына және экоқорғау шараларын іске асыру жобаларына қатысу. Қоршаған ортаға энергиясының зиянды факторлардың әсерін азайту бойынша шараларды әзірлеу мүмкіндігі болу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Жұмыс орнын техникалық қамтамассыз ету, технологиялық өндіріске, техникалық қауіпсіздік нормаларымен және өндірістік санитарияға сәйкес технологиялық құрылғыларды орналастыру,
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Өндірістік аудандарда технологияық үдерістерді менеджмент сапасына сайкес құжаттарды дайындау және экологиялық, энергетикалық қауіпсіздікті қадағалау, өндірісте знерго және ресурс қорғау шараларын жобалап , іске асыру. Жылуэнергеткалық қондырғылардың нормативтик және нақты көрсеткіштеріне талдау және есеп жүргізу
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар көбінесе белсенді және шығармашылық түрде өткізілуі тиіс. Білім алушыларды білімді іздеу мен басқаруға тартуға, Міндеттерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістемелер мен технологиялардың қатарында: - проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы; -оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; -коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)); - кейс әдісі (жағдайды талдау); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (соның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Есептік жұмыс №1 -Жылу тұтыну графиктері | 0-100 |
Есептік жұмыс №2 - Жылыту үшін жылумен жабдықтауды реттеу | ||
Есептік жұмыс №3 - Желілік суды тұтынуды анықтау | ||
СӨЖ №1 - Жылыту, желдету және ыстық сумен жабдықтауды жылумен жабдықтауды реттеу | ||
СӨЖ №2- Реттелетін және реттелмейтін лифтілер. Араластыру құрылғыларының сипаттамасы және оларды таңдау. | ||
СӨЖ №3- Әртүрлі климаттық жағдайларда жылу желілерін төсеу. Су бөгеттері арқылы және инженерлік коммуникациялармен қиылысқан жерге төсеу. | ||
Ауызша сұрау | ||
Аралық бақылау | ||
2 рейтинг | Есептік жұмыс №4 - Жылу желілерінің гидравликалық есебі | 0-100 |
Есептік жұмыс №5 - Су жылу желілерінің гидравликалық режимдері | ||
Есептік жұмыс №6 - Жылу оқшаулаудың қалыңдығын есептеу | ||
СӨЖ №4-Құбырлар үшін өтемақы құрылғылары. | ||
СӨЖ №5-Жылу желілері жабдығының құбырларын коррозиядан қорғау. | ||
СӨЖ №6-Құбырлардың жылжымалы және бекітілген кеуектері. | ||
Ауызша сұрау | ||
Аралық бақылау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жұмыс | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтары бойынша әңгімелесу | жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді | ол күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді | Таяз теориялық білімін көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуде, терминологияда, логикалық және баяндау жүйелілігін жеткіліксіз меңгереді, түзету арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. мұғалім. | Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгереді, терминологияны білмейді, логикалық және жүйелілік жетіспеушілігін көрсетеді презентация, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақта жауап беруден бас тартады |
Практикалық (семинар) сабақтарында жұмыс | талап етілетін әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дәл толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. | «5» деген баға талаптарын орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберді. Студенттің сұрақтарға жауабы 5-жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда үйренген материалмен байланысын қолданбай беріледі; Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады. | жұмысты толық орындамаған, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін кейбір мәселелер туындайды; бір өрескел қатеден және екі олқылықтан артық емес. | жұмысты толық аяқтамады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 балл алу үшін қажет мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Аралық бақылауға арналған тест түріндегі тапсырмалар | 100-90% дұрыс жауаптар | 89-70% дұрыс жауаптар | 69-50% дұрыс жауаптар | 49-0% дұрыс жауаптар |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Жылу энергиясын тұтыну
- Системы теплоснабжения
- Жылу жүктемесін реттеу
- Жылу желілерінің гидравликалық есебі
- Жылу желілері және олардың жабдықтары
- Жылу желілері және құбырларды төсеу әдістері
- Құбырлар тіректері
- Құбырлардың температуралық деформацияларының орнын толтыру
- Жылу құбырларының дизайны
- Құбырлар мен фитингтер
- Жылу нүктелері
- Жылу оқшаулау және жылу шығындары
- Жылу оқшаулағышын тағайындау
- Жылулық есептеу
- Жылумен жабдықтау жүйелерін пайдалану негіздері
Негізгі әдебиет
- Основы энергетики: учебное пособие Лебедев В.А., Пискунов В.М. 2019.
- Таранов, А.В., Биличенко, А.П. Теплоэнергетические системы и энергоиспользование: Электронные учебник. - Караганда: КарГТУ, 2017.
- http://rmebrk.kz/book/1162453.
- Исаев В.Л. Таранов А.В.Булатбаев Ф.Н «Спецвопросы сжигания топлива». - Учебное пособие; Караганда: Изд-во КарТУ, 2020.
- Теплотехника: учебник / под ред. С.В. Пузача, Ю.А. Кошмаров, С.В. Пузач, О.С. Лебедченко / 2-е изд., перераб, и доп. – М.: Академия ГПС ИЧС России, 2019. – 502 с.
- А.А. Кибарин Режимы работы и эксплуатация котельных установок. Учебное пособие. - Алматы: АИЭС, 2019.
Қосымша әдебиеттер
- Запатрина И. В. Перспективы развития систем теплоснабжения в Украине; Экономика - М., 2013. - 200 c.
- Ливчак И. Ф., Кувшинов Ю. Я. Развитие теплоснабжения, климатизации и вентиляции в России за 100 последних лет; Издательство Ассоциации строительных вузов - М., 2013. - 778 c.
- Ливчак, И.Ф.; Кувшинов, Ю.Я. Развитие теплоснабжения, климатизации и вентиляции в России за 100 последних лет; АСВ - М., 2012. - 366 c.
- Магадеев В. Ш. Источники и системы теплоснабжения; Энергия - М., 2013. - 272 c.