Сандық құрылғылар
Алимханова Аслима Жеңісқызы
Сипаттама: Ең қарапайым кодерлер мен мультиплексорлардан ақырлы автоматтарға, сүзгілер мен сигнал генераторларына дейінгі комбинациялық құрылғыларды бағдарламаланатын логикалық интегралды схемада құру және енгізу. Тұрақты және өзгермелі нүкте арифметикасы, цифрлық құрылғыларды модельдеу, сигнал жарыстары және метатұрақтылық. VHDL программалау тілінің теориясын және логикалық интегралдық микросхеманың заманауи бағдарламаларын құру ерекшеліктерін зерттеу.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Электроника
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Улкен және орташа интеграция дәрежесі бар интегралдық сұлба негізінде, технологиялық қондырғыларды басқару мен бақылау, сандық электронды түйіндерді құру әдістері мен мүмкіндіктерін қарастыру.
Міндет
- Технологиялық қондырғылармен автоматты басқару жүйелері мен элементтердің құрау аумағында іс-тәжірибелік және зерттеу жұмыстарына мамандарды дайындау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Сандық интегралды элементтердің атқару принциптері, тізбектелуі, маркировкасы, принципиалды-электрлік сызбадағы шартты белгілері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Интегралды жасауда оқытылатын функционалды түйіндердің құрылымы.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Микропроцессорлық және интегралдық техникамен жұмыс жасау, техникалық әдебиетпен қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Студент білу қажет: сандық микросхемалар негізінде құралған, оқытылатын қондырғылардың жұмыс жасау принциптерін, сандық автоматтар мен комбинациялық сұлбаларды синтездеу және есептеу әдістерін.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Өлшеу аспаптардың түйіндерін және микропроцессорлық және интегралды техника негізінде автоматты бақылау мен технология қондырғыларын басқару жүйелерін жобалау дағдылары.
Оқыту әдістері
1. - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практика 1 | 0-100 |
Практика 2 | ||
Практика 3 | ||
Тестирование | ||
2 рейтинг | Практика 4 | 0-100 |
Практика 5 | ||
Практика 5 | ||
Тестирование | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Сандық құрылғылардың математикалық негіздері
- Логика алгебрасы
- Қарапайым логикалық функциялар
- Логикалық функцияларды азайту
- Типтік коммутациялық құрылғылар
- Шифраторлар мен декодерлер
- Қосқыштар
- Триггерлер
- Регистрлер
- Санауыштар
Негізгі әдебиет
- 1 Новожилов О.П. Основы цифровой техники. –М.: РадиоСофт, 2004. 2. Антонов О.Г Цифровые устройства и микропроцессоры. 3.Селиванов П.В. Аналоговые и цифровые электронные устройства. Методические указания к лабораторным работам. Усть-каменогорск, 2003.