Кенді дайындау үрдістері және жабдықтар

Еркешева Меруерт Сарсенбаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Энергетикалық, кинетикалық және фракциялық-бөлу заңдылықтары тұрғысынан материалдарды бұзу теориясы зерттелуде. Кен дайындау жабдықтарының сұлбалары, конструкциялары және құрылымы сипатталған: елеуіштер, сұрыптауыштар, ұсатқыштар мен диірмендер. Технологиялық жабдықты есептеу және таңдау әдістері, оны пайдалану ережелері, технологиялық сипаттамалары қарастырылған.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Минералды шикізатты байыту және өңдеу негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар 15
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Студенттердің кенді дайындау процестерінің және ұсату-ұнтақтау жабдықтарының теориясы мен тәжірибесін игеруі; кенді дайындаудың технологиялық процестерін неғұрлым ұтымды жүзеге асыруға, сондай-ақ кенді дайындау процестері мен жабдықтарын зерттеу, фабрика мен жаңа жабдықтарды жобалау және құрастыру бойынша жұмыстар жүргізуге қабілетті байытушы мамандарды даярлау.
Міндет
  • - кенді дайындаудың технологиялық сұлбаларын негіздеу және есептеу; - кендерді ұсату, ұнтақтау, елеу және сұрыптау процестері үшін жоғары өнімді отандық немесе шетелдік үлкен бірлік қуатты жабдықты таңдау, негіздеу және есептеу; - кенді дайындау цехтарындағы озық отандық және шетелдік фабрикалардың жобалау-құрастыру шешімдерінің негіздерімен танысу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • кенді дайындау мен байытуда қолданылатын әртүрлі процестер мен аппараттарды бағдарлай білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ұсату-ұнтақтау жабдығының конструкциялары туралы кеңістіктік түсінікке ие болу, сұлбалардың технологиялық есептеулерін орындау және кенді дайындауға арналған жабдықты таңдау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • жабдықты таңдау кезінде бастапқы шикізат пен байыту өнімдерінің ірілігінің сипаттамаларын құру және пайдалану, алынған деректерді өңдеу және эксперименттер жүргізу дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • жаңа технологиялар мен құрылғылармен танысу және талдау үшін ғылыми, техникалық және жарнамалық әдебиеттерді қолдана білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • барлық тапсырмалар мен емтиханды сәтті тапсыру
Оқыту әдістері

- оқытудың интерактивті технологиялары; - компьютерлік оқыту технологиялары; - оқу міндеттерін шешу; - оқу процесі кезінде студенттердің өзіндік зерттеу жұмысы.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыстар (есептер) 0-100
Бақылау жұмыстары
Дәрістер конспектісі
Аралық тестілеу
2  рейтинг Практикалық жұмыстар (есептер) 0-100
Реферат
Бақылау жұмыстары
Дәрістер конспектісі
Аралық тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыстар (есептер) қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бақылау жұмыстары қатесіз және кемшіліксіз орындалған жұмыс үшін қойылады, тапсырмалардың кемінде 90% - ы орындалуы тиіс онда бір өрескел қатеден және бір кемшіліктен, үш кемшіліктен аспайтын жұмыс үшін қойылады. Тапсырмалардың 70-тен 89% - на дейін орындалуы керек егер білім алушы барлық жұмыстың кемінде 50%-всей дұрыс орындаған болса немесе төрт-бес кемшілік болған кезде бір өрескел қателік пен екі кемшілік, бір өрескел және бір дөрекі қателік, үш дөрекі қателік, бір өрескел қателік және үш кемшілік жіберген болса қойылады егер қателер мен кемшіліктер саны 3 бағалау нормасынан асып кетсе немесе барлық жұмыстың 50% - дан азы дұрыс орындалса қойылады
Аралық тестілеу 100-90% дұрыс жауаптар 89-70% дұрыс жауаптар 69-50% дұрыс жауаптар 49-0% дұрыс жауаптар
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Фабрикаға дейін кенді дайындаудың мәні
  • Кендер мен байыту өнімдерінің гранулометриялық сипаттамасы
  • Елеу
  • Елеуіштердің жіктелуі
  • Елеуіштерді пайдалану
  • Ұсату
  • Жақты ұсатқыштар
  • Конусты ұсатқыштар
  • Білікшелі және балғалы ұсатқыштар
  • Ұсату сұлбалары
  • Ұнтақтау
  • Диірмендердің ұсату ортасы
  • Кеннің өздігінен ұнтақталуы
  • Ұнтақтау процестерінде сұрыптау
  • Ұнтақтаудың және сұрыптаудың сұлбалары
Негізгі әдебиет
  • Дробление, измельчение и подготовка сырья к обогащению. Андреев Е.Е., Тихонов О.Н. Санкт-Петербургский государственный горный институт, Санкт-Петербург, 2007 г., 439 стр. ISBN: 978-5-94211-308-7
  • Цыпин Е.Ф. Обогащение в стадиях рудоподготовки. УГГУ, Екатеринбург, 2015 г., 303 стр. ISBN: 978-5-8019-0330-9
  • Газалеева Г.И., Цыпин Е.Ф., Червяков С.А. Рудоподготовка. дробление, грохочение, обогащение. Монография. Типография "Уральский центр академического обслуживания", Екатеринбург 2014, 914 с. ISBN: 978-5-9906027-0-0.
  • Авдохин В.М. Основы обогащения полезных ископаемых. Том 1. Обогатительные процессы. Издательство Московского государственного горного университета, Москва, 2021 г., 420 стр. ISBN: 978-5-98672-531-4.
Қосымша әдебиеттер
  • Александрова Т.Н., Кусков В. Б., Львов В. В., Николаева Н. В. Обогащение полезных ископаемых. Учебник. Санкт-Петербург: Санкт-Петербургский горный университет, 2015. – 528 с. ISBN 978-5-94211-731-3.
  • Перов В.А., Андреев Е.Е., Биленко Л.Ф. Дробление, измельчение и грохочение полезных ископаемых. Недра, Москва, 1990 г., 301 стр. ISBN: 5-247-00984-3.
  • Сажин Ю.Г. Расчеты схем рудоподготовки и выбор оборудования для дробления, грохочения, измельчения и классификации. Учебное пособие. – Алматы, КазНТУ, 2005.
  • IPR SMART http://www.iprbookshop.ru
  • ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.
  • EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com