Аймақты геология
Сипаттама: Оқу пәні арнайы геологиялық пән болып табылады, ол жер қыртысының (ЖҚ) жоғарғы бөліктерінің геологиялық құрылымы мен геологиялық тарихын, сондай-ақ Еуропаның шығыс бөлігі мен Азияның солтүстік бөлігі шегіндегі жер қыртысының аймақтық құрылымдарын зерделеуді қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Жалпы және тарихи геология
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- ТМД және Балтық маңы елдері мен оларға көршілес өңірлердің геологиялық құрылыс ерекшеліктерімен, сол аймақтардың жер қыртысына тиесілі геологиялық құрылымдардың даму заңдылықтарымен, сол сияқты олардағы пайдалы қазба кенорындарының түрлерімен, орналасу ретімен және олардың геологиялық жағдайымен таныстыру.
Міндет
- ТМД және Балтық маңы елдері аумағының геологиялық құрылыс ерекшеліктері және ондағы пайдалы қазба кенорындарының орналасу орны мен оларды кіріктіретін геологиялық жаралымдардың стратиграфиялық деңгейлермен танысу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Пән бойынша алған теориялық білім болашақ кәсіби жұмысында (геологиялық картаға түсіру және пайдалы қазба кенорындарын іздеу) қолданылады.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Республика аумағымен көршілес орналасқан өңірлердің геологиялық ерекшеліктерін жете білу. Геологиялық деректерді салыстыра саралауға, түрлі дәрежедегі тектоникалық құрылымдардың геологиялық даму заңдылықтарын және олардың ауқымында орналасқан пайдалы қазба кенорындарының орналасу заңдылықтарын оқып білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Жаралу тегі мен қалыптасу уақыты тұрғысынан әр түрлі елдер аумағында орналасқан ұқсас және деңгейлес кенорындарды бір-бірімен салыстыра талдауға, сөйтіп болашақ маманның нақтылы іс-әрекеттері барысында тиімді нәтижелер алуына болады
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - ақпаратты алу, сақтау мен өндеудің әдістерді және құралдарды қолдану; - геоақпараттық технологиялар арқылы әр саладағы жаңа мағлуматтарды алу Болашақта өз бетімен және топта жұмыс тиімді істеу, атқаратын жұмыстар бойынша жауап беру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Әр түрлі дәрежедегі тектоникалық құрылымдардың геологиялық даму заңдылықтарын және олардың ауқымында орналасқан пайдалы қазба кенорындарының орналасу заңдылықтарын туралы тұжырымдау. Әр түрлі мазмұндағы аймақтық геологиялық карталармен жұмыс істей білуге машықтандыру
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - Пән бойынша дәріс сабақтарын өткізу оқушылар пассивті тыңдаушылар емес, оқытушының сұрақтарына жауап беретін сабақтың белсенді қатысушылары болатын оқытудың белсенді әдісіне негізделеді. Мұғалімнің сұрақтары материалды игеру процестерін белсендіруге, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға бағытталған. Мұғалім ассоциативті ойлауды ынталандыратын және бұрын игерілген материалмен байланыс орнататын сұрақтардың тізімін алдын-ала белгілейді.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Дәрістер 1-8 | 0-100 |
Практикалық сабақтар 1-4 | ||
Өздік жұмыс | ||
Ағымдық бақылау | ||
2 рейтинг | Дәрістер 9-15 | 0-100 |
Практикалық сабақтар 5-8 | ||
Өздік жұмыс | ||
Ағымдық бақылау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық сабақтар | жұмысты толық көлемде орындады | 1-3 кемшіліктер жіберілді | жұмысты толық орындаған жоқ, бірақ көлемнің кемінде 50% | жұмыстың 80 % орындамады |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- "аймақтық геология" оқу курсының мақсаттары мен міндеттері
- Шығыс Еуропа платформасы
- Сібір платформасы
- Орал-Моңғол белдеуінің бүктелген аймақтары: Орал-Жаңа Жер бүктелген аймақтар
- Оңтүстік Тянь-Шань
- Алтай-Саян бүктелген аймақ
- Саян-Енисей бүктелген аймағы
- Еуразияның жас эпипалеозой плиталары: скиф және Тұран плиталары
- Еуразияның жас эпипалеозой тақталары: Батыс Сібір тақтасы
- Еуропалық масштабтағы кайнозой (Альпі) қатпарларының қосмекенділер белдеуіне жататын аймақтар: Шығыс Карпат және таулы Қырым
- Еуропалық масштабтағы кайнозой (Альпі) қатпарлануының қосмекенділер белдеуіне жататын аймақтар: Таулы-Кавказ облысы
- Азиялық масштабтағы кайнозой (Альпі) қатпарлануының астық белдеуіне жататын аймақтар: Копетдаг және Памир
- Мезозой және кайнозой (әлпілік) қатпарлығының Тынықмұхиттық белдеуіне тиесілі облыстар: Верхоян-Чукот және Камчатка-Коряк облыстары
- Кайнозойлық (әлпілік) қатпарлықтың Тынықмұхиттық белдеуіне тиесілі облыстар: Ресейдің Қиыр Шығысындағы Моңғол-Охот, Сихотэ-Алин және Сахалин облыстары
- Тынықмұхиттық және Арктикалық белдеулердің шеткі теңіздері
Негізгі әдебиет
- 1. Сейітов Н., Аршамов Я.К. Аймақтық геология: оқу құралы. - Алматы: ҚазҰТУ, 2015. - 162 б. 2. Айтжанов А. А. Қазақстан геологиясы: оқу құралы. - Алматы: ҚазҰТУ, 2016. - 200 б. 3. Есенов Е. Е. Қазақстанның геологиялық құрылымы және пайдалы қазбалары. - Алматы: ҚазҰТУ, 2017. - 250 б. 4. Мусабеков М. М. Қазақстанның геологиялық картасы. - Алматы: ҚазҰТУ, 2018. - 180 б. 5. Сейтжанов С. С. Қазақстандағы геологиялық зерттеулер. - Алматы: ҚазҰТУ, 2019. - 220 б.
- 6. Ковалев, С. Г. Историческая и региональная геология : учебное пособие для СПО / С. Г. Ковалев. — 2-е изд. — Саратов, Москва : Профобразование, Ай Пи Ар Медиа, 2024. — 65 c. — ISBN 978-5-4488-2193-6, 978-5-4497-3498-3. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/142510.html 7. Мохнач, М. Ф. Геология. Основные этапы развития временных представлений в геологии : учебное пособие / М. Ф. Мохнач. — Санкт-Петербург : Российский государственный гидрометеорологический университет, 2007. — 44 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/12483.html