Геоморфология және антропогендік геология

Айтбаева Салтанат Сабидоллаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Оқу пәні пайдалы қазбалар кенорындарын болжау және іздеу үшін негізгі болып табылатын геоморфологиялық карталарды оқып, құрастыруға үйрететін арнайы геологиялық пән болып табылады. Бедерді, яғни пішіні, өлшемі, шығу тегі, жасы және даму тарихы бойынша әртүрлі Жер бетінің жиынтығын зерттейді.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Жалпы және тарихи геология

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты геоморфология және төрттік геология саласында теориялық және практикалық білімі бар білікті мамандарды дайындау болып табылады.
Міндет
  • Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:: - беденрдің түрлері мен элементтері бойынша теориялық сұрақтарды зерттеу; - геоморфология және төрттік геология саласындағы қазіргі жетістіктермен егжей-тегжейлі танысу; -геоморфологиялық карталар мен төрттік шөгінділер, карталарын,қималарын құрастыру және құру әдістерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім алушылар білуі және түсінуі тиіс: жер беті бедерінің құрылысы, жаратылуы, даму тарихы және қазіргі заманғы динамикасы туралы материалды;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білім алушылар - геоморфологиялық карталарды оқу және талдай білу; - төрттік кезендегі шөгінділердің геоморфологиялық карталары мен қималарын құрастыра білу; -әртүрлі пайдалы қазбалардың перспективті нақты аумақтар мен кенді құрылымдардың геотектоникалық және металлогениялық аудандастыру мәселелерін зерттеу кезінде геоморфологиялық талдаудың білімі мен түсінігін меңгеру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Оқыту нәтижесінде білім алушыларда жер бетіне әсер ететін факторлар мен бедер пішіндерінің даму ерекшеліктері туралы белгілі бір пайымдаулар қалыптасады.;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Білім алушылардың коммуникациялық қабілеттері олардың геоморфологияның әртүрлі мәселелерін ұжымдық талқылауда, конференцияларға, ғылыми жарияланымдарға және әр түрлі конкурстарға баяндамаларға бірлесіп қатысуда көрінеді;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқу кезінде студенттер белгілі бір теориялық және практикалық дағдыларды меңгереді, оқуға қабілеттіліктерін көрсетеді,бұл әртүрлі деңгейдегі аттестаттау комиссияларының білімдерін тексерумен расталады.
Оқыту әдістері

Проблемалық оқыту технологиялары - білім беру процесін ұйымдастыру, ол проблемалық мәселелерді қоюды, студенттердің белсенді танымдық қызметін ынталандыру үшін проблемалық оқу жағдайларын жасауды көздейді. Интерактивті технологиялар-білім беру үдерісін ұйымдастыру, ол барлық қатысушылардың белсенді және барлық қатысушылардың тәуелсізді өзара іс-қимылын болжайды , осы негізде олар үшін жеке маңызды білім беру нәтижесіне қол жеткізуді көздейді

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг тест 0-100
2  рейтинг тест 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Материктердің мегарельефі
  • Дүниежүзілік мұхит түбінің рельефі
  • Геосинклиналды аймақтардың мегарельефі
  • Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарының рельеф түзуші рөлі
  • Магматизм және жер бедері
  • Жер сілкінісі эндогендік рельефтің пайда болу факторы ретінде
  • Желге мүжілу процестері және оның жер бедерінің қалыптасуындағы рөлі
  • Беткейлер, беткейлік процестер және беткейлердің рельефі
  • Флювиалды процесс және бедер пішіндері
  • Карст және бедер пішіндері
  • Гляциалды процестер және бедер пішіндері Антропогендік бедер
  • Төрттік түзілімдердің генетикалық түрлері
  • Геоморфологиялық карталар және төрттік түзілімдердің карталары
Негізгі әдебиет
  • 1. Геоморфология 4-е изд. Учебник для академического бакалавриата 2. Звонкова Т.В. Прикладная геоморфология. - Рипол Классик, 2013.-280 с. 3. Кусaинов С. Четвертичнaя геология (основы и методы исследовaния), Litres, 2017. 4. Геоморфология с основами геологии четвертичных отложений / А.И. Трегуб, А.А. Старухин .— Воронеж : Издательско-полиграфический центр Воронежского государственного университета, 2012 .— 136 с. — 134 с.
  • 1 Құсайынов С.А. Жалпы геоморфология. Алматы, 2006 ж. 2 Байбатша Ә.Б. Геоморфология және антропоген геологиясы, Алматы 2000. 3 Звонкова Т.В. Прикладная геоморфология. - Рипол Классик, 2013.-280 с. 4 Кусaинов С. Четвертичнaя геология (основы и методы исследовaния), Litres, 2017. 5 ТрегубА. И., Старухин А.А .Геоморфология с основами геологии четвертичных отложений. Воронеж : Издательско-полиграфический центр Воронежского государственного университета, 2012 .— 136 с
Қосымша әдебиеттер
  • 5. Курс лекций. Геоморфология и четвертичная геология [Электронный ресурс] – URL: http://www.geo-logya.ru/index.php?action=list_category&id=368 6. Макарова Н.В., Суханова Т.В. Геоморфология. Учебное пособие. — М.: КДУ, 2009. — 414 7 Кизельвальтер Д.С., Раскатов Г.Н., Рыжова А.А. Геоморфология и четвертичная геология (Геоморфология и генетические типы отложений). М.: Недра, 1981. 7. Геоморфология. Академия наук СССР., 2006 8. «Геоморфология и геология антропогена». Астана, изд. «Фолиант», 2007; 9. Симонов Ю.Г. Геоморфология: Учебное пособие. – СПб.: Питер, 2005. – 427 с. 10. Копобаева А.Н., Айтпаева А.Р. методические указания к лабораторным работам по дисциплине «Геоморфология и четвертичная геология», КарГТУ, 2015;