Инженерлік білім беруге кіріспе

Айтказина Аяжан Калелхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән студенттердің құрылыс туралы бастапқы білімдерін, құрылыстың рөлі мен міндеттерін, оны одан әрі дамыту перспективаларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттерді құрылыс материалдары мен конструкцияларының негізгі түрлерімен, азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттар мен имараттардың сәулет-жоспарлау шешімдерімен және құрылымдық жүйелерімен таныстыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент құрылыстағы кәсіптік білім беруді дамыту үрдістеріне бағдарланатын болады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Ғылымның қазіргі жай - күйі туралы теориялық және практикалық білім алу-инженерлік құрылыс; осы мамандықтың мәнін түсіну үшін; құрылыстың әртүрлі салаларында конструкция элементтерін есептеу әдістерін жетілдірудің негізгі бағыттары туралы; жобалық шешімдер кезінде пайдаланылатын нормативтік және кез келген анықтамалық құжаттаманы қолдана білу үшін.
Міндет
  • "Инженерлік құрылыс" ғылымының мәнін зерттеу; осы "инженерлік құрылыс" ғылымының дамуы мен қалыптасу тарихын зерттеу, құрылыстың әртүрлі салаларында шешілетін негізгі инженерлік міндеттермен танысу - мысалы: автомобиль жолдары; қала құрылысы; ғимараттар мен құрылыстар; жасанды құрылыстар және т.б.; инженерлік проблемалар мен міндеттерді шешу кезінде қолданылатын нормативтік-анықтамалық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Стандартты пакеттер мен автоматтандырылған жобалау құралдарын пайдалана отырып, құрылыстағы объектілер мен технологиялық процестерді жобалау мақсатында кешенді инженерлік қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын, Математикалық талдау және модельдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеу негіздерін пайдалану білігі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Инженерлік міндеттерді шешу кезінде арнайы дереккөздерді таңдау үшін оқу-әдістемелік әдебиеттерді өз бетінше талдай білу; Берілген әдістемелер бойынша нәтижелерді өңдеу және талдау арқылы эксперименттер жүргізе білу, жалпы құрылыстың әрбір саласына сәйкес пайдаланылатын материалдардың физикалық-механикалық қасиеттері мен технологиялық көрсеткіштерін анықтау бойынша стандартты сынақтар әдістерін қолдана білу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жобалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізу, құрылыс конструкцияларының элементтерін таңдау білігі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Командада жұмыс істей білу, өндірістік міндеттерді шешу; өндірістік міндеттерді шешу үшін жауапкершілік алу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жобалаудың кез келген бөлімі мен құрылыс саласы үшін энергия үнемдейтін және экологиялық таза Құрылыс конструкцияларын әзірлеу үшін заманауи әдістерді қолдану білігі.
Оқыту әдістері

Оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы дәрістердің қысқаша курсы түрінде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда және практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио ақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг "Ғимараттар, құрылыстар, Конструкциялық материалдар және конструкциялық элементтер туралы жалпы мәліметтер"тақырыбы бойынша бақылау жұмысы 0-100
2  рейтинг "Жобалау-сметалық іс туралы негізгі мәліметтер" тақырыбы бойынша Реферат 0-100
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бүкіл оқу процесі PDCA циклі бойынша жүзеге асырылады (ISO 9001: 2015): - жоспарлау: пәннің мақсатын, міндеттерін әзірлеу, оқу нәтижелерін тұжырымдау, ресурстарды анықтау, нәтижеге жету үшін қажетті пәнді оқу талаптарының жүйесі. - жасаңыз: жоспарланған нәрсені орындау. - - тексеру: үлгерім ведомостарында көрсетілген пән бойынша оқытудың мақсатымен, міндеттерімен және нәтижелерімен салыстырғанда ағымдағы бақылау, аралық аттестаттау мониторингі. "Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ" КЕАҚ оқыту нәтижелерін бағалау саясаты "000-I-2023 "ШҚТУ"КЕАҚ тармағын басшылыққа алу қажет. жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді ол күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • "Құрылыс" мамандығының оқу жоспарының құрылымы
  • Ғимараттар мен құрылыстар туралы жалпы мәліметтер
  • Ғимараттар мен құрылыстардың материалдары туралы негізгі мәліметтер
  • Ғимараттар мен құрылыстардың құрылымдық элементтері туралы негізгі мәліметтер
  • Ғимараттардың құрылымдық схемалары
  • Ғимараттар мен құрылыстардың инженерлік жабдықтары туралы негізгі мәліметтер
  • Жобалау-сметалық іс туралы негізгі мәліметтер
  • Құрылыстағы нормативтік құжаттар жүйесі туралы негізгі мәліметтер
  • Құрылыстағы өнімнің мөлшерін типтеу және Стандарттау туралы жалпы мәліметтер
  • Құрылыс процесіне қатысушылар туралы негізгі мәліметтер
  • Құрылыстағы перспективалық технологиялар
Негізгі әдебиет
  • Основная литература: 1. Бубнович Е.В. Строительные конструкции-І: Учебное пособие для технических специальностей / Е. В. Бубнович, Б. Т. Бегжигитов. - Алматы : ТОО "Лантар Трейд", 2021. - 133 с. 2. Основы архитектуры и строительных конструкций : учеб для вузов / ред. А. К. Со-ловьев. - Москва :Юрайт, 2015. - 458 с. 3. Справочник по строительным материалам и изделиям / В. Н. Основин, Л. В. Шуляков, Д. С. Дубяго. - Ростов н/Д : Феникс, 2005. - 444 с. 4 Справочник строителя. Строительная техника, конструкции и технологии. Том II. Ст. под ред. Х. Нестле. – М.: Техносфера, 2007. – 344с. 5. https://www.youtube.com/watch?v=exU6yG-qFQQ&list=LL&index=1&pp=gAQBiAQB
Қосымша әдебиеттер
  • 6.https://www.do.ektu.kz/PReports/Curriculum/Curriculum.asp?page=3&CurriculumID=7066 7. Сетков В.И., Сербин Е.П. Строительные конструкции. -М.:ИНФА-М, 2015.-447с. 8. Сахи Д., Зайцев Ю., Дуамбеков М., Хуснутдинов Р. Основы расчета строительных конструкций.- Астана: Фолиант, 2011.-488с. 9. АГСК -1- 2022. Перечень нормативных пра-вовых актов и нормативно-технических документов в области архитектуры, градостроитель-ства и строительства, действующих на территории Республики Казахстан (по состоянию на июнь 2022 года) / Пр. академия "KAZGOR" – Нур-Султан, 2022 - 393 с.