Электрэнергетика жүйесін жобалау

Байдилдина Айжан Толеубековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл пән электр қондырғыларын, электр станцияларын және жаңартылатын энергия көздеріне негізделген кешендерді жобалаумен айналысады; электромеханикалық кешендер мен жүйелерді жобалау, оның ішінде оларды бақылау және реттеу; электрлік және электрондық құрылғыларды пайдалану.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Инженерлік білім беруге кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша эмтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқудың мақсаты – қазіргі заманғы компьютерлік технологиялар мен инновациялық әдістерді кеңінен қолдана отырып, техникалық құжаттаманы жобалау және құрудың негізгі кезеңдерін оқып үйрену.
Міндет
  • Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар мыналарды меңгеруі керек: бұрыннан алған білім көлемін іс жүзінде қолдану.
  • Нормативтік-техникалық және анықтамалық материалдарды ескере отырып, оларды практикалық жобалау мақсатында шығармашылықпен қолдана білу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Электрмен жабдықтау жүйелері мен тораптарын жобалаудың негізгі кезеңдері мен реттілігін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Стандартты әдістерді қолдана отырып, электр желілері мен жүйелерінің жекелеген учаскелері мен тораптарын жобалай білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Техникалық-экономикалық есептеулер негізінде электр желілері мен жүйелерінің жабдықтары мен режимдерін негізделген таңдау жасай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ұжымда электр желілері мен жүйелерін зерттеу бойынша кешенді тапсырмаларды орындай білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Магистрлік диссертация жазу үшін білімді арттыру және осы саладағы білімді арттыру
Оқыту әдістері

1. Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар көбінесе белсенді және шығармашылық түрде өткізілуі тиіс. Білім алушыларды білімді іздеу мен басқаруға тартуға, Міндеттерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістемелер мен технологиялардың қатарында: проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы; оқу-зерттеу қызметінің технологиясы; коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)); кейс әдісі (жағдайды талдау); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Сипаттамалық режимдерде тұтынушылардың қуатын анықтау 0-100
Желі конфигурациясын құру
Есептеу-графикалық жұмыс. Аудандық электр желісінің электр есебі
Ауызша сұрау
Ағымдық бақылау
2  рейтинг Желі учаскелерінде қуаттарды бөлуді алдын ала есептеу 0-100
Электр желісінің техникалық-экономикалық көрсеткіштерін есептеу
Желінің негізгі режимдерін электрлік есептеу
Коллоквиум
Ағымдық бақылау
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Білу: · электр энергетикалық жүйелердің сенімділігін талдаудың физикалық негіздері; · электр энергетикалық жүйелердің сенімділік көрсеткіштерін есептеу әдістері; · берілген сенімділік деңгейінде электр энергетикалық жүйелер мен желілерді синтездеу әдістері. Істей білу: · электр энергетикалық жүйелердің сенімділік деңгейінің көрсеткіштерін есептеу; · берілген сенімділік деңгейі бойынша электр энергетикалық жүйелердің диаграммаларын синтездеу; Меншік: · электр энергетикалық жүйелер мен желілердің сенімділік көрсеткіштерін есептеу үшін эквивалентті сұлбаларды жобалау дағдылары. Қойылған сұраққа толық, жан-жақты жауап беріледі, объект туралы саналы білімдердің жиынтығы көрсетіледі, тақырыптың негізгі ережелері тұжырымды түрде ашылады; жауапта ашылатын ұғымдардың, теориялардың, құбылыстардың мәнін көрсететін нақты құрылым, логикалық жүйелілік көрсетіледі. Объекті туралы білім оны түсіну аясында берілген ғылым жүйесінде және пәнаралық байланыстарда көрсетіледі. Жауабы әдеби тілде ғылыми тұрғыда айтылады. Жауап беру барысында студент өз бетінше түзететін ұғымдарды анықтауда кемшіліктер болуы мүмкін. Қойылған сұраққа толық, бірақ жеткіліксіз дәйекті жауап беріледі, бірақ сонымен бірге маңызды және маңызды емес белгілерді және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау мүмкіндігі көрсетіледі. Жауап логикалық және ғылыми терминдерде C+ 70-74 көрсетілген. Негізгі ұғымдарды анықтауда 1-2 қате жіберілуі мүмкін, оны оқушы өз бетімен түзету қиынға соғады Анықтамалардағы елеулі қателермен сұрақ тақырыбы бойынша шашыраңқы білімді білдіретін толық емес жауап берілді. Бөлшектену және қисынсыз ұсыну бар. Студент бұл ұғымның, теорияның, құбылыстың пәннің басқа объектілерімен байланысын түсінбейді. Тұсаукесердің қорытындылары, ерекшелігі және дәлелдері жоқ. Сөйлеу сауатсыз. Мұғалімнің қосымша және нақтылайтын сұрақтары студенттің тек қойылған сұраққа ғана емес, сонымен қатар пәндер бойынша басқа сұрақтарға да жауабын түзетуге әкелмейді. Пәннің негізгі сұрақтары бойынша жауаптар алынған жоқ
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Электр энергетикалық жүйелерді жобалау және құру принциптері
  • Жобалау мақсаттары
  • Энергия жүйесін басқару мен жүргізудің жалпы мәселелері
  • Электр энергетикасының салаларының сипаттамасы және даму тенденциялары
  • Энергия жүйесінің жұмыс режимдерін басқару
  • Электр желілерінің қабылданған жіктелуіне сәйкес тұтынушыларды қоректендіру сұлбасын құру
  • ХЭК классификациясы бойынша электрмен жабдықтау жүйелерінің түрлері
  • Электр жүйесінің режимдерін жоспарлау (әзірлеу)
  • ЭЭЖ жүктемелері және оларды болжау
  • Әр түрлі уақыт деңгейлерінде ЭЭЖ жұмыс режимін әзірлеу
  • Электр энергетикасы жүйесінің резервтері
  • Қалаларды электрмен жабдықтау жүйелерін жобалау негіздері
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындарды электрмен жабдықтау жүйелерін жобалау негіздері
  • Ауыл шаруашылығы тұтынушыларын электрмен жабдықтау жүйелерін жобалау негіздері
  • Шетелдік тарату желілерін құру ерекшеліктері
Негізгі әдебиет
  • 1. А.В. Балаков Ю.Н., Мисриханов M.Ш, Шунтов Проектирование схем электроустановок:Учебное пособие для вузов. Второе издание Издательский дом МЭИ - 2006 год., 2. Идельчик, В.И. Электрические системы и сети: Учебник для вузов. / В.И. Идельчик. - М.: Альянс, 2016. - 592 c. 3. Хрущев, Ю.В. Электроэнергетические системы и сети. электромеханические переходные процессы: Учебное пособие для прикладного бакалавриата / Ю.В. Хрущев, К.И. Заподовников, А.Ю. Юшков. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 153 c. 4. Климова, Г.Н. Электроэнергетические системы и сети. энергосбережение: Учебное пособие для прикладного бакалавриата / Г.Н. Климова. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 179 c. 5. Герасименко, А.А. Электроэнергетические системы и сети: расчеты, анализ, оптимизация режимов работы и проектных решений электрических сетей: Учебное пособие / А.А. Герасименко, В.Т. Федин. - Рн/Д: Феникс, 2016. - 48 c. 6 Лыкин А.В. Электрические системы и сети : учеб.пособие / А.В.Лыкин . - Новосибирск : Изд-во НГТУ, 2019. - 247 c.
Қосымша әдебиеттер
  • 1 Основы современной энергетики в 2 т. : Учеб. : рек. Мин. обр. РФ :Т 2. Современная электроэнергетика/ под ред. Е.В. Аметистова. – М.: Издат. дом МЭИ, 2010. – 632 с. 2 Кужеков С.Л. Практическое пособие по электрическим сетям и электрооборудованию/ С. Л. Кужеков, С. В. Гончаров. -3-е изд.. -Ростов н/Д: Феникс, 2011. -493 с. 3 Поспелов Г.Е., Федин В.Т., Лычев В.П. Электрические системы и сети. Изд-во Технопринт. 2012 4 Герасименко А.А. передача и распределение электрической энергии. Изд-во Технопринт. 2009