Білім процесстерді жаңартпашылық әрекеттің негіздері
Сипаттама: Білім берудегі жаңартпашылық білім беруді дамыту және білім беру жүйесін оңтайландыру мақсатында басқарылатын процестің мақсаттарына, мазмұнына және ұйымдастырылуына жаңасын енгізуді көздейді. Білім беру тәжірибесінде жүзеге асырылатын кез-келген жаңартпашылық -бұл ерекше байланысқан компоненттердің дамып келе жатқан динамикалық жүйесі. Оның дамуында инновациялық идеяны қалыптастыру, мақсат қою, инновация жобасын әзірлеу, тәжірибелік енгізу, жаңа тәжірибені көбейту және тарату кезеңдері ерекшеленеді. Оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын қолдану.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәннің негізгі мақсаты тау ісі облысындағы ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметі туралы магистранттарға білім беру.
Міндет
- 6М070700 – «Тау кен ісі» мамандығының магистранттары үшін тау өнеркәсібінің және жоғарғы оқу орнының ғылыми мен инновациялық қызметімен байлаулы пәндермен бірге негізгі болып келеді. Пәннің негізгі мәселелері – студентке тау өнеркәсібінде және жоғарғы оқу орнында инновациялық қызметімен басқару, ғылыми қызметінің әдестері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы мәліметтерді беру және сол бағытта білім беру. Осы пәнді оқу кезінде студенттер ғылыми-зерттеу қызметінің қортындыларын еңгізу туралы және интеллектуалды мен инновациялық қызметі туралы тәжірибе алып, теория жағынан білім алады. Пәннің тағы да бір мақсаты Қазақстан Республикасының тау-металлургия кешеніндегі негізгі ғылыми-зерттеу бағытындағы жұмыстармен студенттерді таныстыру, ғылыми-техникалық әдебиетпен жұмыс істеуді үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 1. эксперименттегі алынған сынақтарды интерпретациялау және магистерлік диссертацияның арнайы бөлімін жазу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1. сынақтарды жүргізу әдістерін білу және оларды қортындылау білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1. Сынақтардан қортынды жасау білу және сол қортындыларды қолдану білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1. эксперимент жасау барысында орындаушы немесе қолдаушы ретінде коллективте тіл табысу 2. шет тілдерін білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1. өз сала бойынша өзара білімінді нығайту қажет
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Введение
- Инновационные процессы в современном образовании: сущность, структура, особенности
- Содержание инновационного образования: цели и принципы построения
- Инновационная педагогическая деятельность: содержание и структура
- Индивидуальный стиль инновационной деятельности педагога
- Психологические барьеры при инновациях в сфере образования
- Инновационные процессы в образовании как объект управления
- Планирование, организация и ресурсное обеспечение инновационной деятельности в образовательном учреждении
- Инновационные технологии в образовании
Негізгі әдебиет
- 1. Послание Президента народу Казахстана «К конкурентоспособному Казахстану, конкурентоспособной экономики, конкурентоспособной нации», Астана, 2014 г. 2. Трансформация технического вуза в инновационный университет: методология и практика / Под ред. Г.М. Мутанова. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2007. – 480 с. 3. Гунин В. Инновационная активность пред¬приятий: сущность, содержание, формы. М., ИНФРА-М, 2000. - 102 с. 4. Гурков И., Авраамова Е., Тубалов В. Инновационная деятельность российских промышленных предприятий // Вопросы экономики. 2001. № 7. С. 71-85 5. Астапов К. Об инновационной активности предприятий отечественной промышленности // Аналитический вестник Совета Федерации федерального собрания Российской Федера¬ции. 2002. № 9 (165). С 50-64 6. Дзекунов В., Пердебаева Р., Батпенов Т., Кречетова О., Тамабаева С. Обследование развития инновационной деятельности на промышленных предприятиях // АльПари. 2002. № 2-3. С. 76-80