Тау-кен ісіндегі қазіргі заманға сай мәселелер
Сипаттама: Тау-кен ғылымының қазіргі мазмұны мен тұжырымдамасы ашылады. Әрине- тау-кен ғылымының ғылыми мазмұны мен әдіснамасы- кешенді және экологиялық қауіпсіз игеру мен сақтаудың заңдылықтары мен тәсілдері- ресурстарын тұрақты технологиялық қайта жаңғырту және жаңа технологиялар негізінде жер қойнауын функционалдық мақсаты.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Пайдалы қазбалар кенорындарын жер асты игерудің технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Қурстың оқу барысындағы алған білімін бекіту және нығайту. Курсты жұмысты орындаған кезде студент өзі пайдалы қазба кенорындарын игеру процессінде тау жыныс массивінің күйін басқару сурақтарын шешіп, әдебиетпен және берілген шаралармен танысып, ұйренеді. Курстық жұмыстың мақсаты пайдалы қазба кенорындарын эксплуатация кезіндегі бір қазу жүйесінде массив күйін басқару тәсілі тұралы білімін бекіту және кенорының ашу кезіндегі тау қазбаларының қасындағы массивтің сірескен күйін анықтау (ашу және дайындау сатында).
Міндет
- Пәннің негізгі мақсаты тау жыныс массивінің күйін басқарудағы есептерді шешу және талдап таңдау жасай білу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 1. Тау жыныс массівінің сірескен күйіндегі басқару заңдастықтарын меңгеру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1. Тау жыныс массівінің сірескен күйіндегі басқару заңдастықтарын қолдану білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1. Тау жыныс массівінің сірескен күйіндегі басқару заңдастықтарын жобалауда қолдана білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1. Тау жыныс массівінің сірескен күйіндегі басқару заңдастықтарын қолданып командада жұмыс істей білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1. Білімтану, жұмыстарды орнымен және уақытымен орындау
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | дәрісті талқылау | 0-100 |
Пратикалық сабақтарды орындау | ||
Реферат (презентация) | ||
Жеке семестрлік тапсырма | ||
2 рейтинг | дәрісті талқылау | 0-100 |
Пратикалық сабақтарды орындау | ||
Реферат (презентация) | ||
Жеке семестрлік тапсырма | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Современное состояние и проблемы при разработке месторождений полезных ископаемых
- Ресурсы Республики Казахстан
- Разработка месторождений на больших глубинах
- Новые технологии разработки месторождений без оставления рудных целиков
- Новые технологии добычи тонких и весьма тонких рудных залежей
- Разработка месторождений вблизи природоохранных зон
- Комплексная разработка ураносодержащих угольных месторождений
- Подземная газификация при разработке угольных месторождений
- Технология скважинной гидродобычи
- Комплексная технология получения различных продуктов при разработке угольных месторождений
- Современные проблемы разработки и эксплуатации угольных месторождений
- Разработка месторождений с расположением закладочных комплексов под землей
- Разработка месторождений урана путем скважинного выщелачивания с поверхности
- Современные проблемы в области разрушения горных пород
- Современные проблемы и основные технические направления дальнейшего совершенствования технологии открытых горных работ
Негізгі әдебиет
- 1 Андрейко С.А. Современные проблемы науки и производства в области горного дела, Издательство Пермского государственного технического университета, 2010 2 Каплунов Д.Р., Калмыков В.Н., Рыльникова М.В. Комбинированная геотехнология-М.: Руда и металлы, 2003-560 с. 3 Опарин В.Н., Русин Е.П., Тапсиев А.П. и др. Мировой опыт автоматизации горных работ на подземных рудниках: Изд-во СО РАН, Новосибирск, 2007.99 с. 4 Трубецкой К.Н. Развитие горных наук и проблемы подготовки инженерных кадров в области освоения недр// Маркшейдерия и недропользование, №6, 2009 5 Каплунов Д.Р., Блюм Е.А., Болотов Б.Б. и др. Развитие подземной добычи при комплексном освоении месторождений.М.: Наука, 2002.-256 с. 6 Царикаев В.К. управление технологическими потоками и экологической безопасностью горных предприятий.-Владикавказ: Терек, 2001.-271 с.