Зертханалық зерттеу әдістері

Матайбаева Индира Едылевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән шеңберінде кендер мен тау жыныстарын зертханалық зерттеудің заманауи әдістері, минералдар мен олардың оптикалық және физикалық қасиеттері бойынша өзара өсу диагностикасы қарастырылады. Шағылған жарықта негізгі кен минералдарының қасиеттерін зерттеу әдістемесі келтірілген.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Кенді геология
  • Кенді геология

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқу мақсаты: Пәннің мақсаты – кендерді зерттеудің зертханалық әдістері, минералды заттардың диагностикасы, оның физикалық қасиеттері мен химиялық құрамын, құрылымдық қасиеттерін зерттеу саласында (басқалармен қатар) теориялық және практикалық білімі бар білікті мамандарды дайындау. ерекшеліктері, құрылымы, құрылымы және т.б. Бұл әдістер барлау, болжамды бағалаудан бастап алдын ала және егжей-тегжейлі барлауға дейінгі барлау процесінің барлық кезеңдерінде кеңінен қолданылады. Сондай-ақ олар пайдалы қазбаларды, кен емес объектілерді іздеу негіздерін жетілдіру, олардың минералдық шикізатының сапасын сипаттау, оны барынша толық өнеркәсіптік өндіру, өндірудің технологиялық шегінің схемаларын жетілдіру мақсатында пайдалы қазбалардың кен орындарын пайдалану кезінде жүзеге асырылады. кендерді және қоршаған ортаны қорғау шараларын сақтау.
Міндет
  • әнді оқудың міндеттері: - кенді жыныстарды, кендерді, пайдалы қазбаларды және олардың пайда болуын анықтайтын зерттеу процестерін зерттеудің осы және басқа әдістерін қолдану, кешендегі магистранттардың білімін жетілдіретін және кен түзілу өрісін бағалауға жауапты. Зертханалық зерттеулерсіз кендердің генезисін қазіргі заманғы талдау қазірдің өзінде мүмкін емес. Дәрістер курсы жаңадан бастаған геологтар үшін ғана емес, сонымен қатар кендерді және олардың құрамдас минералдарын зертханалық талдаудың заманауи әдістерінен хабардар болуға ұмтылатындардың барлығына пайдалы болуы мүмкін.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқыту нәтижелері тиісті білім деңгейіне арналған Дублин дескрипторлары негізінде анықталады және құзыреттіліктер тұрғысынан көрсетіледі. Білу және түсіну: пәнді оқу барысында алған білім магистранттың материалды сипаттамаларды, кенді минералдар мен негізгі жыныстардың химиялық құрамын, сонымен қатар минералдардағы элементтердің пайда болу формаларын, технологиялық қасиеттерін анықтау қабілетін қамтамасыз етуі керек. кенді минералдар
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білім мен түсінікті қолдану: білімді, түсінікті және өндірістік есептерді шешу қабілетін қолдану; жобаның инновациялық әлеуетін, инновациялық тәуекелдерді бағалау; әдістемелік және нормативтік құжаттарды, техникалық құжаттаманы әзірлеу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пәнді оқу құзыреті пайдалы қазбалар кен орындарында геологиялық барлау жұмыстарын жобалау, ұйымдастыру және жүргізу, геологиялық құжаттама жүргізу, қазіргі заманғы техникалық құралдармен пайдалы қазбалардың денелерін іздеу және шекараларын анықтау, жер қойнауындағы және өндірілген тау жыныстары массасындағы пайдалы қазбаларды сынау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. , жер қойнауындағы пайдалы қазбалардың қорын бағалау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Қарым-қатынас дағдылары: ұжымдық жұмыс істеу үшін қажетті қолданбалы және ғылыми мазмұндағы бәсекеге қабілетті идеялар мен инновациялық тапсырмаларды жүзеге асыру үшін ұжымдық ынтымақтастық қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Пәнді оқу барысында алған дағдылар жас мамандарға кандидаттық диссертацияларды қорғауда, пайдалы қазбалар кен орындарын іздеу және бағалау және барлау жұмыстарын тәжірибеде және болашақта өндірісте жұмыс істеуде көмектеседі.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - Негізгі білім беру технологиялары – пайдалы қазбалар кен орындарының қорын есептеудің теориялық негіздері мен әдістері. депозиттерді бағалаудың компьютерлік әдістерімен, жіктеу саласындағы терминдер мен анықтамалармен байланысты; қорларды жіктеу ережелері мен тәртібі. Геологиялық барлау деректерінің базасын және қорларды есептеу үшін бастапқы мәліметтерді сауатты дайындау қажет; MICROMINE пакетінде жұмыс істеу: бастапқы деректерді импорттау, деректерді тексеруді орындау, VizEx 3D ортасына деректерді жүктеу, геологиялық объектілерді контурлау, сымдық модельді құру, блок моделін құру, әртүрлі әдістерді қолдана отырып қорларды есептеу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Тәжірибелік жұмысты қорғау 0-100
Аралық бақылау
Өзіндік жұмыс
Ручеге тестілеу
2  рейтинг Тәжірибелік жұмысты қорғау 0-100
Аралық бақылау
Өзіндік жұмыс
Ручеге тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2 Құрал-жабдықтар (микроскоптар және басқа аспаптар мен жабдықтар) және зерттеу объектілері
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • Тақырып 8
  • Тақырып 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
  • Тақырып 13
  • Тақырып 14
  • Тақырып 15
Негізгі әдебиет
  • 1. Черненко З.И. Учебное пособие (курс лекций). Методы лабораторных исследований. ВКГТУ им. Д. Серикбаева. Усть-Каменогорск. 2016, 83с. 2. Электронное учебное издание УМКД по дисциплине «Рудничная геология» (программа для ЭВМ, задачник по лабораторным работам. (ИС 010003). Авторское свидетельство о государственной регистрации прав на объект авторского права. № 2300 от 10 октября 2017г. 3. Электронное учебное издание УМКД по дисциплине «Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых» (программа для ЭВМ, задачник по лабораторным работам. ИС 009029). Авторское свидетельство о государственной регистрации прав на объект авторского права. № 1491 от 21 июня 2017г. 4. Modern technology of non-ferrous metals and metal extraction: учебник / Engineers India research institute. - New Delhi : Eiri, [s. a.]. - 342 p.
Қосымша әдебиеттер
  • 5. Черненко З.И. Рудничная геология. ВКГТУ, 2015.-125с. 6. Черненко З.И. Рудничная геология и современные методы подсчета запасов месторождений полезных ископаемых. ВКГТУ, 2013.-135с. 7.Черненко З.И., Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Учебное пособие, ВКГТУ, 2012.-167с. 9. Черненко З.И., Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Курс лекций, часть I, ВКГТУ, 2006.-65с. 9. Черненко З.И., Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Курс лекций, часть II, ВКГТУ, 2006.-95с.