Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі

Иноземцева Татьяна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән магистранттарды ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу саласындағы негізгі ережелермен таныстырады. Ғылыми зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми ақпаратты іздестіруді, жинақтауды және өңдеуді қамтитын ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері ашылады. Сәулет-көркемдік, қала құрылысы, әлеуметтік-функционалдық, инженерлік-конструктивтік ақпаратты синтездеу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Жобалау алдындағы анализ

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 45
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны шығармашылық емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • сәулет-қала құрылысы қызметіндегі ғылыми-зерттеу жұмыстарының заманауи теориясын, әдіснамасын және әдістемесін зерттеу.
Міндет
  • сәулет және қала құрылысы қызметінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымда жаңа білім алудың шығармашылық әдістері мен әдістерін меңгеруде практикалық дағдыларды меңгеру;
  • ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, сәулет объектілерін зерттеу нәтижелерін өңдеу және ұсыну.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • сәулет және көркемдік мәселелер тәжірибесін білу; шығармашылық концепциялар, заманауи шеберлердің жаңашыл идеялары.
  • соңғы сәулет, өнер және қала құрылысының даму ерекшеліктерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Мақсатты, міндеттерді, зерттеу объектісі мен пәнін тұжырымдай білу, шекараны белгілеу үшін қолдана білу
  • Зерттеу мәселесін білу дәрежесін түсіну және ғылыми зерттеулер арсеналын толықтыру үшін авторлық құқық туралы білімдерді қолдану. Өзіндік зерттеудің ғылыми және практикалық маңыздылығын анықтау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ғылыми зерттеудің өзектілігі мен мәселелерін тұжырымдау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Архитектура саласындағы жетекші сарапшылармен белсенді жұмыс істеп, дағдыларыңыз бен қабілеттеріңізді қолданыңыз.
  • Сәулет және қала құрылысы объектілерін жобалау мен салуда жаңа технологияларды қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • сәулеттік жобалау мен құрылыста заманауи нормативтік талаптармен жұмыс істей білу, алынған ғылыми зерттеулердің тиімділігін дәлелдеу.
Оқыту әдістері

Қазіргі кәсіби компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қолдану. Сәулет және қала құрылысы объектілерін жобалау мен салуда ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерін пайдалану

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Нормативтік-анықтамалық құжаттамадан, электронды кітапханадан арнайы әдебиеттер бойынша ақпараттарды іріктеумен жұмыс 0-100
Зерттеу тақырыбының өзектілігін тұжырымдау: мақсаты, міндеттері, пәні және зерттеу объектісі.
2  рейтинг Архитектуралық жобалау әдістемесінің ерекшеліктерін анықтау; арнайы әдебиеттер бойынша ақпаратты таңдау 0-100
Ғылыми зерттеу құрылымын қарау және бекіту
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Магистрлік диссертацияның ғылыми зерттеу бағытын тұжырымдау
  • Зерттеу бағытын бекіту үшін магистрлік диссертация тақырыбын тұжырымдау
  • Ғылыми зерттеудің өзектілігі мен мәселелерін тұжырымдау
  • ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мәселені білу дәрежесі
  • Ғылыми зерттеу мәселесі бойынша ғылыми-техникалық конференцияға тезистер дайындау
  • Ғылыми зерттеу жұмысын мақаланы жариялауға дайындау
  • Мәтін бөлігін зерттеу құрылымы және зерттеу экспозициялық материалының макетін
  • Зерттеу объектісінің белгілерін, белгілерін анықтау; Елді мекендердің сәулет-қала құрылысының қазіргі тенденцияларын анықтау
  • Шығармашылық процестің әдістемесі, зерттеу жұмысының нәтижелеріне сыни талдау жүргізу
  • Диссертация тақырыбы бойынша материалдарды қорғауға дайындау және ресімдеу
Негізгі әдебиет
  • 1. Сосновский В.А., Русакова Н.С. Прикладные методы градостроительных исследований – М., Архитектура-С, 2006. 2. Сабитов Р.А. Основы научных исследований: Учеб. пособие – Челябинск, 2002. 3. Лудченко А.А. и др. Основы научных исследований: Учеб. пособие – К., Знания, 2001 4. Спесивцева О. И. Основы научных исследований: Учеб. пособие / Челяб. гос. ун-т.Челябинск, 2000.
Қосымша әдебиеттер
  • 5. Доблаев Л.П. Психологические основы работы над книгой. — М.: Книга, 1970. - 72 с. 6. Кедров Б.М. Проблемы логики и методологии науки. Избранные труды.- М., Наука,1990 - 352 с. 7. Кузин Ф. А. Магистерская диссертация: Методика написания, прави¬ла оформления и процедура защиты: Практ. пособие для студентов-магистрантов. - М., 1 998. 8. Основы научных исследований: Учеб. для техн. вузов / В. И. Крутов, И.М. Грушко, В.В. Попов и др.; Под ред. В.И. Крутова, В.В. Попова. - М., 1989. 9. Приходько П. Т. Азбука исследовательского труда. - Новосибирск, 1979. 10. Рузавин Г.И. Концепции современного естествознания. – М., Юнити, 1997. 11. Сиденко В.М., Грушко И.М. Основы научных исследований: Учеб. пособие для вузов. - Харьков, 1979. 12. Чкалова О.Н. Основы научных исследований . К.: Вища шк., 1978. — 120 с. 13. Фридман И. Научные методы в архитектуре – М., Стройиздат, 1983.