Сәулетті жобалаудың әдістемесі

Иноземцева Татьяна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнаралық кешенді және проблемалық, аймақтық және ғылыми-зерттеу, зертханалық және сәулет өнерінің басқа да

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Диплом алдындағы жоба

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 60
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан / Теориялық тест және берілген критерийлер бойынша графикалық эскиз (шығармашылық тапсырма)

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • магистранттар арасында аналитикалық кәсіби сананы қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлауға тәрбиелеу, шығармашылық әдіс туралы өзіндік ойды дамыту.
Міндет
  • студенттердің әдістемелік ойлауын дамытуға ықпал ету.
  • магистранттардың аналитикалық ойлауын дамытуға ықпал ету.
  • педагогикалық процесті жүйелі түрде түсінуге ықпал ету; игерілген білім, білік және дағдының көлемін негіздеу кәсіби қызметте.
  • педагогикалық процестің тұтас, жүйелі жобасы ретінде педагогикалық технология туралы білімдерін қалыптастыру;
  • магистранттардың өз бетінше ғылыми-танымдық әрекетін ынталандыру әдістері мен тәсілдерін меңгеруіне, мультимедиялық оқу құралдарын пайдалануға ықпал ету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • магистранттардың өз бетінше ғылыми-танымдық әрекетін ынталандыру әдістері мен тәсілдерін меңгеруіне ықпал ету
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдана білу дағдылары мен дағдыларын дамытуға ықпал ету; практикалық жұмыс тәжірибесінің нәтижелерін теориялық түсіну.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • магистранттарды оқыту әдістемесін, жобалау әдістерін, сәулет ғылымының материалдарын жүйелеу дағдыларын талдау,
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • оқу процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуге және кәсіптік қызметке қатысушылардың әртүрлі санаттарымен оқу қызметін өткізуге дайын болу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • оқу-әдістемелік және тәрбие процесін ұйымдастырудың жас, тұлғалық-психологиялық, мазмұндық, мәдени-шығармашылық ерекшеліктеріне сәйкес дидактикалық, әдістемелік және басқа да педагогикалық құралдарды зерделеуге және пайдалануға дайын болу.
Оқыту әдістері

Оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және магистранттардың өзіндік жұмыстары. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылады. Дәріс материалын баяндау кезінде дәрістің басында және соңында мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда мәтіндік, аудио және бейне ақпарат, графиктер, кестелер қолданылады

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Сәулеттік білім берудің оқу жоспарының тәртіптік құрылымының сызбасы 0-100
Дәріс конспектісі
2  рейтинг Эксперименттік-зертханалық жобалау 0-100
Архитектуралық дизайнды әдістемелік талдау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Сәулетшінің жұмыс істеу әдісі; Прицкер сыйлығы
  • Архитектура ғылымының құрылымы
  • Сәулетшінің кәсіби білім кешені
  • Оқу жоспары-сәулеттік білім берудің негізі ретінде
  • Курстық жобалауға арналған оқу тапсырмалары
  • Сәулетшінің шығармашылық ойлауы және шығармашылық қызметі
  • Идеяларды қалыптастыру
  • Бархин БГ бойынша сәулеттік дизайнды оқыту әдістемесі; (МАРХИ)
  • Архитектуралық жобалау әдістері; Мұнара және лабиринт
  • Академиялық және іргетастардың құлауы
  • Сәулет өнерінің сиқыры
  • Жарыс үздіктерді оңтайлы таңдау формасы ретінде; интуиция және дискурс
  • Сәулет ғылымындағы парадигмалардың өзгеруі; Функционализм, интеракционизм, тұтынушылық
  • Экологиялық парадигма; Феноменологиялық парадигма
  • Архитектуралық білім беру мәселелері
Негізгі әдебиет
  • 1 Бархин Б.Г. Архитектуралық жобалау әдістері. Мәскеу: Стройиздат, 2012 ж. 2 Шипицына О.А., Тарасова И.В. Сәулет сынының парадигмасы: стратегиялық өлшемдегі сәулеттік сыни белсенділік / О.А.Шипицына, И.В. Тарасова // Томск мемлекеттік сәулет-құрылыс университетінің хабаршысы. - 2007. - № 2. – С.52–59.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Қислых Т.А. Сәулет объектісін сыни зерттеу әдістерін жүйелеу моделі [Электрондық ресурс] / Т.А. Қислых // Сәулет және дизайнның өзекті мәселелері: Мат-лы науч. студенттік конф. // Архитектон: ЖОО ​​жаңалықтары. № 22 (Қосымша). 2008. - URL: http://archvuz.ru/2008_22/38 2. Рунге В., Сенковский В. Жобалау теориясы мен әдістемесінің негіздері: Оқу құралы. - М .: Баспасөз - 2003. 2. Гейл Ян. Адамдарға арналған қалалар. 2012. 3. Джейкобс Д. Американың ірі қалаларының өлімі мен өмірі. 2011. 4. Иконников А.В. Сәулет өнерінің шеберлері сәулет туралы. М.: Өнер, 1972. -343 б. 5. Хайт В.Л. Сәулет өнері, оның тарихы және мәселелері туралы: Ғылыми мақалалар жинағы. 2003. 6. Кириченко Е.И., Нащекина М.В., Щеболева Е.Г., Анисимова Е.Қалалар және елді мекендердің жаңа түрлері. 2003.