Құрылыс жүйелерін инженерлік және экологиялық қауіпсіздігі

Махиев Бекболат Еспулович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Апаттар мен апаттардың жіктелуі, ғимараттар мен құрылыстардың құрылыс конструкцияларының құлау себептері және олардың алдын алу жолдары, құрылыс индустриясы кәсіпорындарының қоршаған ортаны ластау көздері, құрылыс қалдықтарын кәдеге жарату және құрылыс кәсіпорындарын экологиялық паспорттау

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • BIM-технологияларды пайдалана отырып, құрылыс объектілерін заманауи жобалау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • ознакомление с современными проблемами в области обеспечения безопасности людей при авариях и катастрофах
Міндет
  • Ознакомление с современными проблемами в области обеспечения безопасности людей при авариях и катастрофах
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Құрылыс өндірісіндегі заманауи технологияларды, ғимараттар мен құрылыстардың құрылыс процестері технологиясындағы жаңа әдістер мен әдістерді білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • правильно выбирать строительные конструкции зданий с учетом пожарной и аварийной безопасности
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • знать причины обрушения зданий и пути их предотвращения, пути предотвращения загрязнения окружающей среды предприятиями строительной индустрии
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • обладают способностью сформировать мероприятия, направленные на повышение надежности и безопасности строительных систем и сделать выводы
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • студент должен приобрести навыки работы со справочной, нормативной и учебной литературой в области проектирования инженерных систем с точки зрения экологической безопасности при строительстве.
Оқыту әдістері

- поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность магистрантов в процессе обучения); - решение учебных задач.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Оқу және техникалық әдебиет бойынша рефератты пайдалана отырып, жеке тапсырманы орындау 0-100
Жеке тапсырма бойынша шекті күйлердің қасиеттерін , отқа төзімділік дәрежесін, конструктивтік және өрт қауіптілігін анықтау
2  рейтинг Құрылыс кәсіпорындарының экологиялық паспортын жасау 0-100
реферат
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, нақтылау сұрақтарына жылдам жауап береді берік білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар жасайды, бірақ болмашы қателіктер жібереді, ол өз бетінше немесе мұғалімнің түзетуімен түзетеді білімі таяз, мысал келтіру қабілеті жеткіліксіз, терминологияны жеткіліксіз меңгерген, мұғалімнің түзетуі арқылы ғана түзетілетін қателіктер жібереді. Пәннің негіздерін білмегендігін көрсетеді, дәлелді қорытынды жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, терминологияны білмейді, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді
Практикалық жұмыс сыныптар талап етілетін әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық орындады; жауапта барлық жазбалар мен кестелерді дұрыс және дәл толтырады, қателерді дұрыс талдайды. 2-3 кемшіліктер жіберілді. Студенттің сұрақтарға жауабы негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ бір қате немесе екі кемшілікті студент өз бетінше немесе мұғалімнің аздаған көмегі арқылы түзете алады; жұмысты толық орындамады; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап бергенде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде қиындықтар туындады, бір өрескел қатеден артық емес және екі кемшілік жіберілді. Кейбір жұмыстар дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; көптеген қателер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Апаттар теориясы туралы жалпы мәліметтер
  • Апаттар мен апаттар теориясына математикалық көзқарасты қалыптастыру мысалдары
  • Апаттар мен апаттардың салдары
  • Жарылыстар, өрттер, құрылыс конструкцияларының құлауы, күшті әсер ететін улы заттардың шығарындылары
  • Техногендік апаттар және олардың алдын алу жолдары
  • Ғимараттар мен құрылыстардың өрт-техникалық жіктелуі
  • Өрт жағдайындағы құрылыс конструкцияларының мінез-құлқының ерекшеліктері
  • Ғимараттар мен құрылыстардың құрылыс конструкцияларының құлау себептері
  • Пайдалану процесінде жүктемелердің ұлғаю жағына қарай өзгеруі
  • Құрылыс индустриясы кәсіпорны үшін экологиялық қауіпсіздікті арттыру жолдары
  • Қоршаған ортаның ластану көздері және олардың табиғатқа және құрылыс құрылымдарына әсері
  • Экологиялық төлқұжат
  • Жер сілкінісінің зақымдануын анықтау
  • Тікелей, жанама және толық зиян
  • Жер сілкінісі кезінде және одан кейінгі мінез-құлық ережелері
Негізгі әдебиет
  • 1.Скрыпник, А. И. Основы экологической безопасности и эксплуатации зданий, сооружений и инженерных систем : учебное пособие / А. И. Скрыпник, С. А. Яременко, А. В. Шашин. — Москва : Ай Пи Ар Медиа, 2021. — 84 c. — ISBN 978-5-4497-1053-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/108356.html (дата обращения: 27.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • 2.Пожарная безопасность общественных и жилых зданий : справочник / под редакцией С. В. Собуря. — 8-е изд. — Москва : ПожКнига, 2023. — 280 c. — ISBN 978-5-98629-115-4. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/130354.html (дата обращения: 22.05.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • 3.Гридэл, Т. Е. Промышленная экология : учебное пособие для вузов / Т. Е. Гридэл, Б. Р. Алленби ; перевод Э. В. Гирусов ; под редакцией Э. В. Гирусов. — Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2017. — 526 c. — ISBN 5-238-00620-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop
  • Парфёненко, А. П. Аудит пожарной безопасности зданий и сооружений : учебно-методическое пособие / А. П. Парфёненко. — Москва : МИСИ-МГСУ, ЭБС АСВ, 2022. — 45 c. — ISBN 978-5-7264-3077-5. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/131552.html (дата обращения: 05.07.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Безопасность в строительстве и архитектуре. Промышленная безопасность при строительстве и эксплуатации зданий и сооружений : сборник нормативных актов и документов / составители Ю. В. Хлистун. — Саратов : Ай Пи Эр Медиа, 2015. — 89 c. — ISBN 978-5-905916-55-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/30267.html (дата обращения: 12.06.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
Қосымша әдебиеттер
  • 1.СП РК 2.03-30-2017Строительство в сейсмических районах (зонах) Республики Казахстан : научное издание. - Астана : [б. и.], 2017. - ~Б. ц.
  • 3.Технический регламент о безопасности зданий и сооружений / . — Москва : Издательский дом ЭНЕРГИЯ, 2013. — 52 c. — ISBN 978-5-98908-167-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/22751.html (дата обращения: 02.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • 4. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru 5. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 6. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com