Докторанттың ғылыми зерттеу жұмысы, соның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау

Зимановская Наталья Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: қолда бар білімді кеңейту және жаңа білім алу, ғылыми гипотезаларды тексеру, табиғат пен қоғамның даму заңдылықтарын белгілеу, жобаларды ғылыми жалпылау, ғылыми негіздеу мақсатында ғылыми ізденіспен, зерттеулер, эксперименттер жүргізумен байланысты жұмыс

Кредиттер саны: 123

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО
СӨЖ 450
диф.сынақ
диф.сынақ
диф.сынақ
диф.сынақ
диф.сынақ
диф.сынақ
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Қосымша оқу түрлері

Мақсат
  • докторанттарды инновациялық және зерттеу қызметіне практикалық даярлау, тағылымдама
Міндет
  • магистранттардың ғылыми зерттеулер жүргізу және диссертация жазу дағдылары мен біліктерін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ғылым тарихы мен әдіснамасын, ғылыми-зерттеу қызметінің тәсілдерін, патенттік құқықты білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Ғылыми-зерттеу процесін ұйымдастыруды, патенттік өтінімдерді ресімдеуді және беруді білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ғылыми-зерттеу процесі туралы жалпы, мақсаттар мен міндеттерді қоюдан, қорытындыларды қалыптастырғанға дейін түсінікке ие болу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өзінің өндірістік және қоғамдық қызметін кәсіби жүзеге асыру және қоршаған орта коргау саласындағы әдістер мен бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүргізу үшін қажетті ақпаратты өз бетінше табу және өңдеу қабілеті
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: ведущая (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - ізденіс-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • қарастырылмаған
Негізгі әдебиет
  • Нормативно-техническая литература Республики Казахстан