Энергия өндірудің заманауи технологиялары
Сипаттама: Пән курсында энергия өндірудің заманауи тенденциялары мен негізгі принциптері, ең алдымен жылу қарастырылады. Негізгі бағыттар ұсынылған: цифрландыру және дәстүрлі энергетиканың энергия тиімділігін арттыру, жаңартылатын энергия көздері, атом энергетикасы технологиялары
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Жылу энергетикасындағы ресурс үнемдеу технологиялары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- білім алушыға энергия өндіру технологияларының кәсіби саласындағы ғылым дамуының қазіргі тенденциялары туралы түсінік беру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- энергия өндіру технологияларының даму тенденцияларын білу және түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- алынған білім мен түсінікті таңдалған ғылыми зерттеу тақырыбын қолдануда байланыстыру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- энергия өндірудің заманауи технологиялары деңгейінде таңдалған ғылыми зерттеу тақырыбын дамыту
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- ғылыми зерттеулердің нәтижелерін энергия өндірудің заманауи технологиялары тұрғысынан дәлелді негіздей білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- зерттеу нәтижелерін энергия өндірудің заманауи технологиялары тұрғысынан талдау, энергия өндірудің заманауи технологияларын өз бетінше тұрақты іздеуді, мониторингті және талдауды жүзеге асыру
Оқыту әдістері
Изучение теории в связке с оборудованием используемого на тепловых станциях. Проведение исследовательских работ по теме диссертации
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Методы расчета нормативов потерь тепловой энергии при передаче по тепловым сетям. | 0-100 |
Методы расчета нормативов удельных расходов топлива на отпущенную электрическую и тепловую энергию от тепловых электростанций и котельных. | ||
Методы расчета нормативов потерь электрической энергии при передаче по электрическим сетям. | ||
Устный опрос | ||
Рубежный контроль 1 | ||
2 рейтинг | Методика сбора и анализа исходных данных по системам энергопотребления. | 0-100 |
Оценка потенциала энергосбережения, разработка мероприятий по энергосбережению | ||
Составление энергетических балансов. Методика сбора и анализа исходных данных по системам энергопотребления. | ||
Устный опрос | ||
Рубежный контроль 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Тапсырманың барлық түрі 100 баллмен бағаланады (есептеу әдістері, ауызша сұрау, аралық бақылау және т.б.): · электр энергетикалық жүйелердің сенімділігін талдаудың физикалық негіздері; · электр энергетикалық жүйелердің сенімділік көрсеткіштерін есептеу әдістері; · берілген сенімділік деңгейінде электр энергетикалық жүйелер мен желілерді синтездеу әдістері. Істей білу: · электр энергетикалық жүйелердің сенімділік деңгейінің көрсеткіштерін есептеу; · берілген сенімділік деңгейі бойынша электр энергетикалық жүйелердің диаграммаларын синтездеу; Меншік: · электр энергетикалық жүйелер мен желілердің сенімділік көрсеткіштерін есептеу үшін эквивалентті сұлбаларды жобалау дағдылары. | Қойылған сұраққа толық, жан-жақты жауап беріледі, объект туралы саналы білімдердің жиынтығы көрсетіледі, тақырыптың негізгі ережелері тұжырымды түрде ашылады; жауапта ашылатын ұғымдардың, теориялардың, құбылыстардың мәнін көрсететін нақты құрылым, логикалық жүйелілік көрсетіледі. Объекті туралы білім оны түсіну аясында берілген ғылым жүйесінде және пәнаралық байланыстарда көрсетіледі. Жауабы әдеби тілде ғылыми тұрғыда айтылады. Жауап беру барысында студент өз бетінше түзететін ұғымдарды анықтауда кемшіліктер болуы мүмкін. | Қойылған сұраққа толық, бірақ жеткіліксіз дәйекті жауап беріледі, бірақ сонымен бірге маңызды және маңызды емес белгілерді және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау мүмкіндігі көрсетіледі. Жауап логикалық және ғылыми терминдерде C+ 70-74 көрсетілген. Негізгі ұғымдарды анықтауда 1-2 қате жіберілуі мүмкін, оны оқушы өз бетімен түзету қиынға соғады. | Анықтамалардағы елеулі қателермен сұрақ тақырыбы бойынша шашыраңқы білімді білдіретін толық емес жауап берілді. Бөлшектену және қисынсыз ұсыну бар. Студент бұл ұғымның, теорияның, құбылыстың пәннің басқа объектілерімен байланысын түсінбейді. Тұсаукесердің қорытындылары, ерекшелігі және дәлелдері жоқ. Сөйлеу сауатсыз. Мұғалімнің қосымша және нақтылайтын сұрақтары студенттің тек қойылған сұраққа ғана емес, сонымен қатар пәндер бойынша басқа сұрақтарға да жауабын түзетуге әкелмейді. | Пәннің негізгі сұрақтары бойынша жауаптар алынған жоқ |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Мировой энергетический баланс
- Энергосбережение и экологическая безопасность
- Порядок расчета норм потребления и потерь топливно-энергетических ресурсов
- Методы расчета нормативов потерь тепловой энергии при передаче по тепловым сетям
- Методы расчета нормативов потерь электрической энергии при передаче по электрическим сетям
- Нормирование потребления энергоресурсов в зданиях и сооружениях
- Расчет потребления топливно-энергетических ресурсов
- Методика сбора и анализа исходных данных по системам энергопотребления
- Методика сбора и анализа исходных данных по системам энергопотребления
- Тепловизионное обследование энергетических и технологических объектов
- Теоретические основы применения конденсационных утилизаторов теплоты влажных газов
- Применение конденсационных теплоутилизаторов в системах вентиляции и кондиционирования воздуха
- Теоретические основы применения теплонасосных установок
- Проблема эффективного использования водных ресурсов
- Ресурсосбережение при утилизации твердых бытовых отходов
Негізгі әдебиет
- Голубков Б.Н. «Теплотехническое оборудование и теплоснабжение промышленных предприятий, М: Энергия, 2009г-544с.
- Бакластов А.М. «проектирование, монтаж и эксплуатация теплоиспользующих установок, М: Энергия, 2007-289с.
- Плановский А.Н. «Процессы и аппараты химической технологии», С.Петербург: Химия, 2009г-303с.
Қосымша әдебиеттер
- Соловьев Ю.П. «Вспомогательное оборудование ТЭЦ, центральных котельных и его автоматизация», М: Энергия, 2008г,318 с.