Жоғары мектептің педагогикасы

Касентаева Карлыгаш Уразбековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнді оқытудың өзектілігі жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялық процестерге белсенді қатыса алатын жоғары оқу орнының кәсіби - құзыретті оқытушысын озық даярлау қажеттілігімен байланысты. Курс магистрлерді жоғары мектепте оқытушылық қызметке дайындауға бағытталған. Курстың мазмұны университеттің білім беру процесін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын, жаңа білім беру технологияларын көрсетеді, жеке шығармашылық қызмет стиліне бағытталған.

Кредиттер саны: 3

Пререквизиты:

  • Әлеуметтану

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны ауызша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • ЖОО-ның болашақ оқытушыларын кәсіби даярлауды жетілдіру, оларды жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, жоғары мектепте білім беру процесін талдауға, жоспарлауға және ұйымдастыруға заманауи тәсілдермен таныстыру
Міндет
  • - 1.Жоғары мектеп жағдайында педагогика ғылымының өзекті мәселелерін , қазіргі кезеңдегі ЖОО оқытушысы қызметінің мәнін түсіну. 2.ЖОО-да білім беру процесін құру және ұйымдастыру дағдыларын игеру. 3.Қазіргі білім беру технологияларын меңгерудің коммуникативтік дағдылары мен дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - Кәсіптік деңгейде сабақтарда инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру,
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • сабақ өткізудің түрлі әдістерін қолдана білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • the ability to convey the idea of global changes in the field of education
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • пәндерді оқыту бойынша білімді беру кезінде тиімді коммуникативтік қабілеттерді қалыптастыру қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • когнитивті дағдылар ойлау, талдау, синтездеу және проблемаларды шешу қабілеттерін қамтиды. Өзін-өзі оқыту және Тәуелсіздік дағдылары. Өзін-өзі оқыту және өз бетімен білім алу қабілеті
Оқыту әдістері

жеке жобалау технологиясы;о-бағдарланған, диалогтық, проблемалық оқыту, ақпараттық технологиялар және басқалар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1-7 семинар тақырыбы 0-100
2  рейтинг 8-15 семинар тақырыбы 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады. теориялық сұрақтар бойынша толық және дұрыс жауаптар берілді дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілген теориялық сұрақтарға жауаптар толық емес және үстірт емес теориялық сұрақтарға дұрыс емес жауаптар
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениеті
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • Тақырып 8
  • Topic 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
  • Тақырып 13
  • Тақырып 14
  • Жоғары мектепті басқару
Негізгі әдебиет
  • . Основная: 1. Закон РК «Об образовании» 2. Закон РК «О высшем образовании» 3. Государственная программа развития системы образования РК до 2029 г. 4. Концепция развития системы образования РК до 2029 г. 5. Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы – М., 2018. 6. Загвязинский В.И. Дидактика высшей школы. Текст лекций. – Челябинск., 2017 г. 7. Краевский В.В. Общие основы педагогики. – М., 2013 г. 8. Карамян Г.Г. Теория и мастерство лекционного преподавания в высшей школе. – Ереван ,2013 г. 9. Джуринский А.Н. .Сравнительная педагогика. М, 2020
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Смирнов В.Д. Педагогика.- М., 2021. 2. Кабанова Т. А., Новиков В.А. Тестирование в современном образовании М., 2020 3. Завалко Н.А., Искаков б.А. Развиваем медиакомпетентность. Учебно-методическое пособие. Усть-Каменогорск, 2010 4. Завалко Н.А., Искаков Б.А.. Рекомендации для учителя по развитию медиакомпетентности. Учебно-методическое пособие. Усть-Каменогорск, 2010 5.Мынбаева А.К. Основы педагогики высшей школы. Учебное пособие, Алматы, 2013.- 183 с. 6.Мынбаева А.К. и др. Образовательная политика, Алматы, 2014 – 225 с. 7.Мынбаева А.К., Вишневская А.В. Психолого-педагогическая диагностика и развитие творческого потенциала и креативности студентов и магистрантов.- Алматы, 2014.- 184 с.