Банк секторын макроэкономикалық талдау және реттеу
Сипаттама: "Макроэкономикалық талдау және банк саласын реттеу" пәнін оқу барысында магистранттар банк саласының қызмет етуіне байланысты саладағы экономикалық білім алады, банк саласындағы талдаудың әдістері мен заманауи тәсілдерін меңгереді және кредиттік ұйымдармен жұмыс жасауда алынған білімдерді пайдаланады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Қаржы менеджменті
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- "Макроэкономикалық талдау және банк саласын реттеу" пәні мынадай мақсаттарды көздейді: - магистранттарда ҚР-дағы екінші деңгейдегі банктердің қызметін реттеу және қадағалау туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру; - банктік қадағалаудың мәні мен мазмұнын сипаттайтын тұжырымдамалық-терминологиялық аппарат беру; - барлық ұғымдардың өзара байланысын, олардың ішкі логикасын және ҚР банк қызметін реттеу моделін ашу.
Міндет
- Пәннің міндеттері-банк заңнамасының ерекшеліктерін, тұтастай алғанда банк жүйесінің және оның жекелеген салаларының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктерін зерделеу, банк қызметін реттеудің рөлі мен маңыздылығын ашу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Пәнді оқу барысында магистранттар білуі және түсінуі керек: - кредиттік ұйымдардың, олардың өнімдері мен қызметтерінің жұмыс істеуіне байланысты негізгі теориялық мәселелер; - банк саласын реттеу саласындағы нормативтік және заңнамалық актілер.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Білу: - қазіргі заманғы банк өнімдерін талдау және бағалау және қызметтерге; - даму статистикасының деректерін талдау және түсіндіру даму тенденцияларын анықтау; - банк саласының негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерін есептеуді жүргізу,графиктер, диаграммалар, гистограммалар жасау макроэкономикалық талдау үшін.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Пәнді оқу барысында магистрант экономиканың банк саласындағы әртүрлі құбылыстар мен заңдылықтарды жүйелеу және бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби ортада оңай бейімделе алады, кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларын меңгерген
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: 1) проблемалық және жобалық - бағдарланған оқыту технологиялары; Жоба әдісі бойынша оқыту бірнеше нақты, логикалық байланысты тапсырмаларды қою арқылы қандай да бір мәселенің (теориялық немесе практикалық) шешімін табу процесі ретінде құрылады. Бұл ретте жобалардың тақырыбы пән бойынша бекітілген оқу бағдарламасы шеңберінде тұжырымдалады. Жоба белгілі бір уақыт аралығында және білім алушылардың әртүрлі құрамымен (жеке, жұптық, топтық оқыту) орындалады. 2) кейс әдісі (жағдайды талдау); Кейс-технология білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, шағын топтардың құрамында күрделі тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастырады, мамандарға күтпеген жағдайды талдау қабілеттерін ойдағыдай меңгеруге, шешім қабылдау алгоритмдерін дербес әзірлеуге көмектеседі. 3) ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқу нәтижесіне қол жеткізу мақсатында студент пен оқытушы арасындағы оңтайлы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. 4) коммуникативтік технологиялар (пікірталас, миға шабуыл қойылған мәселелердің шешімін табу үшін шығармашылық, ұжымдық жұмыстың нысаны ретінде).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Жеке тапсырма | 0-100 |
Жеке тапсырма | ||
Аналитикалық жазбаша жұмыс | ||
Аналитикалық жазбаша жұмыс | ||
Аналитикалық жазбаша жұмыс | ||
Аралық тестілеу 1 | ||
2 рейтинг | Аналитикалық жазбаша жұмыс | 0-100 |
Сауалнама, реферат | ||
Сауалнама, реферат | ||
Аналитикалық жазбаша жұмыс | ||
Аралық тестілеу 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Тапсырманың түріне байланысты әртүрлі жұмыс түрлері 5-тен 30 балға дейін бағаланады. Бұл ретте, балл санына қарамастан, оларды қою кезінде бағалауда мынадай критерийлерге сәйкес 100% шкала пайдаланылады | 90-100% - дық баға жұмыстардың тамаша орындалуы кезінде, яғни толық (егжей-тегжейлі түсіндірмелермен және есептеулер мәдениетімен), түпнұсқа және дұрыс жауаптар және жұмыстың жоғары сапалы ресімделуі болған кезде, сондай-ақ курстың мазмұны бойынша сұрақтарға толық, дұрыс жауап берілген кезде қойылады | 70-80-89% баға курстың мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс және дұрыс жауаптар болған кезде, бақылау жұмыстарын сауатты орындаған кезде, бірақ жоғарыда аталған белгілердің кез келгені болмаған кезде қойылады, мысалы: егжей-тегжейлі есептеулер немесе түсініктемелер, сапалы ресімдеу | 60-69% баға курстың мазмұны бойынша сұрақтарға жауаптарда жекелеген дәлсіздіктер болған кезде және бақылау жұмыстарын орындау кезінде немесе қағидаттық емес сипаттағы өз бетінше жұмысқа ескертулер болған кезде қойылады (тізімдемелер, арифметикалық сипаттағы кездейсоқ қателер, грамматикалық қателер); 50-59% - дағы баға жауаптар мен бақылау жұмыстарында дәлсіздіктер болған жағдайда қойылады. мәселелерді түсінбеуді көрсететін және тақырыптық материалдарға қосымша жүгінуді қажет ететін қателер | 40-49% - дағы баға бақыланатын тақырып бойынша елеулі қателіктер мен білімдегі олқылықтар болған кезде қойылады; 30-39% - дағы баға орындалған бақылау жұмыстарында тек жекелеген оң сәттер болған кезде және курстың мазмұны бойынша сұрақтарға берілген жауаптар болған кезде қойылады; 20-29% - дағы баға орындалған бақылау жұмыстарында және сұрақтарға берілген жауаптарда оң сәттер толық болмаған кезде қойылады курс мазмұны бойынша; 0-19% балл кездейсоқ жазбалар, дұрыс емес жауаптар, сонымен қатар, сауатсыздықтың немесе зерттелетін тақырыпқа және жалпы тақырыпқа этикалық емес көзқарастың қандай да бір көріністерімен бірге жүретін жағдайларда қойылады |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Банк саласын макроэкономикалық талдауға кіріспе
- Банк саласының институционалдық құрылымын талдау
- Қазақстанның қазіргі банк саласын талдау және институционалдық ерекшеліктері
- Банк саласының кредиттік-инвестициялық әлеуетін талдау
- Банк саласының кредиттік-инвестициялық әлеуетін іске асырудың негізгі бағыттары
- Банк саласының тұрақтылығы, тұрақтылығы, сенімділігі мен тепе-теңдігі
- Макроэкономикалық тиімділік және банк саласының қауіпсіздігі
- Қазақстан Республикасындағы коммерциялық банктерді нормативтік реттеу
- Банктердің қызметін реттеу және депозиторлардың мүдделерін қорғау
- Қазақстан Республикасында коммерциялық банктерді консервациялау Банкті сақтау ұғымы
- Банктерді тарату және мәжбүрлеп қайта ұйымдастыру Банктерді таратудың түрлері мен негіздері
Негізгі әдебиет
- Соколова А.А. Банковский анализ : учебное пособие (практикум) / Соколова А.А.. — Ставрополь : Северо-Кавказский федеральный университет, 2018. — 140 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
- Колесникова А.В. Основные аспекты банковского кредитования и розничный бизнес : учебное пособие / Колесникова А.В., Самойлова Я.В.. — Санкт-Петербург : Международный банковский институт имени Анатолия Собчака, 2023. — 112 c. — ISBN 978-5-4228-0149-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
- Состина Е.В. Математический анализ для экономистов : учебное пособие / Состина Е.В.. — Санкт-Петербург : Международный банковский институт имени Анатолия Собчака, 2020. — 168 c. — ISBN 978-5-4228-0115-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
- Синиченко О.А. Банковское дело. Организация деятельности коммерческого банка : учебное пособие / Синиченко О.А.. — Таганрог : Таганрогский институт управления и экономики, 2018. — 156 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
- Бочкарева, Е. А. Регулирование банковской деятельности, денежного обращения и валютных операций : конспект лекций / Е. А. Бочкарева, И. В. Сурина. — 2-е изд. — Москва : Российский государственный университет правосудия, 2024. — 124 c. — ISBN 978-5-00209-101-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
- Управление банковскими рисками : учебник / Е.В. Бережная [и др.].. — Москва : Дашков и К, 2020. — 180 c. — ISBN 978-5-394-03808-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
Қосымша әдебиеттер
- Закон "О банках и банковской деятельности в Республике Казахстан" от 31 августа 1995 г. (с изменениями и дополнениями по состоянию на 10.01.2025 г.)
- Закон "О национальном банке Республики Казахстан" (с изменениями и дополнениями по состоянию на 20.08.2024 г.)
- Официальный сайт Национального Банка РК www.nationalbank.kz
- Колесникова А.В. Банковский менеджмент в зарубежных странах : учебное пособие для студентов, осваивающих основные образовательные программы подготовки бакалавров / Колесникова А.В., Самойлова Я.В.. — Санкт-Петербург : Международный банковский институт имени Анатолия Собчака, 2022. — 152 c. — ISBN 978-5-4228-0135-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/