Кристалдардағы наноөлшемді ақаулар
Сипаттама: Негізгі бөлімдер оқытылады: құрылымдық кристаллография; нүктелік ақаулар; дисклинация, дәндер мен субзерен шекаралары; дислокация тежеуі және кристалды материалдардың беріктігі.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Электронды микроскопиялық талдау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Қатты фазалы қосылыстардың нақты (ақаулы) құрылымы теориясының негізгі мәселелерін баяндау, Заттың құрылысы мен қасиеттерінің өзара байланысы туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру, берілген кешенмен материалдарды әзірлеу мүмкіндігін зерттеу кезінде алынған білімді кейіннен пайдалану үшін қажетті қасиеттерді қолдану үшін.
Міндет
- кристалдық және аморфты заттардың құрылымы туралы жалпы түсініктерді; монокристалдардың тензорлық физикалық қасиеттерін қамтитын конденсацияланған күй физикасы негіздерін жүйелі сипаттау; нақты кристалдардың ақаулары туралы ілімді және олардың өткізгіштердің электроникасына әсерін баяндау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Кристалды құрылымдардың ақауларын зерттеудің заманауи әдістерін игеру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Кристаллография және материалтанудың негізгі элементтерімен танысу; сызықтық және матрицалық алгебраның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің негіздері; құрылым және олардың типтері ақауларының негізгі ұғымдары; көлемді кристалдар мен эпитаксиалды жартылай өткізгіш құрылымдарды өсіру әдістері.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Магистранттардың тұтас ғылыми дүниетанымы мен физикалық ойлауының қалыптасуына, физикалық заңдылықтарды, соның ішінде қатты кванттық физика заңдарын, тор ақауларының жалпы конденсацияланған ортадағы тасымалдау құбылыстарына және жартылай өткізгіш физикаға әсерін талдау үшін қолдана білуге ықпал етеді.қазіргі жартылай өткізгіш микро және наноэлектрониканың ғылыми–техникалық мәселелерін шешуге конструктивті көзқарастар.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кристалдық және аморфты заттардағы құрылымдық ақауларды сипаттау; кәсіби есептерді шешу үшін тензорлық есептеуді қолдану; эксперименттік нәтижелерді дербес өңдеу және талдау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- материалдардың құрылымын талдау үшін кристаллографияның негізгі арақатынасын қолдану
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді формаларын қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісіндегі студенттердің өзіндік зерттеу қызметі).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Коллоквиум | 0-100 |
Жеке тапсырмалар | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | Коллоквиум | 0-100 |
Жеке тапсырмалар | ||
Аралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
Негізгі әдебиет
- 1. Кнотько А.В., Пресняков Е.А., Третьяков Ю.Д. Химия твердого тела. - Academa М, 2006. - 301 с. 2. Вест А. Химия твердого тела - т. 1,2 - М., Мир, 1988. - 554 с. 3. Павлов П.В., Хохлов А.Ф. Физика твердого тела - М., Высшая школа, 1999. - 491с. 4. Чеботин В.Н. Физическая химия твердого тела - М., Наука, 1982. -319 с. 5. Алесковский В.Б. Химия твердых веществ - М., Высшая школа,1978. - 256 с. 6. Моррисон С. Химическая физика поверхности твердого тела - М., 1980. - 488 с. 7. Хенней Н. Химия твердого тела - М., Мир, 1971. - 223 с. 8. Кнорре Д.Г. и др. Физическая химия - М., Высшая школа, 1990. - 415 с. 9. Жданов Г.С., Хунджда А.Г. Лекции по физике твердого тела - М., МГУ, 1988. - 231с. 10. Крегер Ф.Химия несовершенных кристалолов.- М. Мир. 1969. - 654 с. 11. Жуковский В.М., Петров А.Н. Введение в химию твердого тела. Уч. gособие. - Изд-во УрГУ, Свердловск, 1987. - 112 с. 12. Рао Ч.Н.Р., Гопалакришнан Дж. Новые направления в химии твердого тела. –«Наука», Новосибирск СО, 1990. - 519 с. 13. Петров А.Н., Черепанов В.А. «Кристаллохимия твердого состояния». Уч. пособие - Изд-во УрГУ, Свердловск, 1987. - 94 с.