Салалар экономикасы
Сипаттама: Зерттеу бағыттарын әртүрлі нарықтық жағдайларда нарықтық механизм арқылы өндірістік қызмет тауарлар мен қызметтерге деген сұранысқа сәйкес және нарықтық механизмнің жетілмегендігі және ондағы өзгерістер экономикалық қажеттіліктерді қанағаттандыруда қол жеткізілген прогреске қалай әсер ететіндігі қарастырылған.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Экономикалық теория
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан. |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Курстың мақсаты болып автокөлік транспортындағы өндірістік қатынастар мен нарықтық экономика кезіндегі даму ерекшеліктерін оқыту,автокөлік қызметінің техникалық- пайдалану көрсеткіштерін жоспарлау ерекшеліктерін оқыту, жұмысшылардың жалақы жүйесін оқыту, материальдық шығынды жоспарлау мен тасымалдаудың өзіндік құнын қалыптастыру ерекшеліктері. Сметалық іс саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру және сметалық құжаттаманы жасай білу.
Міндет
- - өндірістік сектор салаларының функцияларын, орны мен рөлін, сондай-ақ тұтастай алғанда ұлттық экономиканың дамуын зерделеу;
- - салалық мамандануды ескере отырып, нарық жағдайында ұлттық экономиканың нақты секторында экономикалық қызметті ұйымдастыру процестерін зерделеу;
- - сала деңгейінде де, микро деңгейде де өндірістік кешеннің әртүрлі салаларын реттеу мен басқарудың нысандары мен әдістерін зерттеу;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- -автокөлік кәсіпорынының қызмет ерекшеліктерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Белгілі бір мәселелерді шешуде пәнді оқу процесінде алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданыңыз.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Өндірісті ұйымдастыру нысандарын пайдаланудың тиімділігін бағалай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Нақты өндірістік міндеттерді шешуде пәнді оқу процесінде алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Экономикалық қызметтің негізгі жіктеуішін қолданыңыз.
Оқыту әдістері
білім алушыға бағытталған дамыта оқытуды қолдану
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Ауызша сауал | 0-100 |
"Салаларды жіктеу"тақырыбындағы презентациялық материал | ||
№ 1 Бақылау жұмысы. | ||
Тест тапсырмалары аралық бақылауға арналған нысан 1 | ||
2 рейтинг | Ауызша сауал | 0-100 |
Презентациялық материал | ||
№ 2 Бақылау жұмысы. | ||
Тест тапсырмалары аралық бақылауға арналған нысан 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Ауызша сауалнама | білім алушы жүйелі теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді | білім алушы берік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетулерімен тез түзететін маңызды емес қателіктер жібереді | білім алушы таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды, дәлелді қорытынды жасай алмауды және мысалдар келтіре алмауды көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді | білім алушы пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен презентация дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, жауап беруден бас тартады |
Презентация материалы | Барлық қойылатын талаптарға жауап береді. Презентация тақырыбы толығымен ашылды.Жоғары деңгейде жұмыс ресімделді | "өте жақсы" бағалау сияқты талаптар. Сауатты дизайн. | Презентация материалы сәйкес келмейтін, тиісті дәлелсіз баяндалған. Дизайн бойынша кемшіліктер бар | Тұсаукесер ешқандай талаптарға сәйкес келмейді. Материал дұрыс таңдалмаған (ескірген). Презентация оқылмайды. |
Бақылау жұмысы | 90-100% дұрыс шешілген | 70-89% дұрыс шешілген | 50-69% дұрыс шешілген | 0-49% дұрыс шешілген |
Тест тапсырмалары аралық бақылауға арналған нысанда | 90-100% дұрыс жауаптар | 70-89% дұрыс жауаптар | 50-69% дұрыс жауаптар | 0-49% дұрыс жауаптар |
Жазбаша емтихан 3 сұрақтан тұрады: 2 теориялық сұрақ (60 мин) және бір практикалық тапсырма (40 мин). Емтиханның ұзақтығы 1 сағат 40 мин. емтихан материалы 60% теориялық материалдан тұрады 40% практикалық материал егер қорытынды баға 50% - дан жоғары болса, Студент модульді тапсырды. | Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. | Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. | Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін | Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Өнеркәсіп экономиканың жетекші саласы ретінде
- Ұлттық экономикадағы өнеркәсіптің экономикалық рөлі
- Қоғамдық өндіріс құрылымындағы өнеркәсіптің орны
- Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің даму сипаттамасы
- ҚР өнеркәсіп дамуының жай-күйін талдау
- Экономиканың нақты секторын дамыту
- Өнеркәсіптің салалық құрылымы
- Өнеркәсіптік өндірістің шоғырлануы және мамандануы
- Маманданудың мәні мен бағыттары
- Өндірісті ұйымдастыру формаларының экономикалық тиімділігі
- Саладағы реинжиринг бизнес-процестерді қайта құру
- Өнеркәсіпті орналастыру
- Қазақстан Республикасының өнеркәсібіндегі қаржы-бюджет саясаты
- Қазақстан Республикасындағы өнеркәсіптегі Инвестициялық саясат
- Халықаралық экономикалық қызметте қолданылатын бағалар
Негізгі әдебиет
- 1. Алиев В.С. Практикум по бизнес-планированию с использованием программы Project Expert. – М.: Инфра-М, 2017.
- 2. Куатова Д.Я. «Экономика предприятия». Учебное пособие. – Алматы: «Экономика».2018 – 352 с
- 3. Логинова Н.А. Экономическая синергетика: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2018.
- 4. Пападюк Т.Г. Бизнес-планирование. Учебник. – М.: Вузовский учебник, 2016.
- 5.http://www.akorda.kz/ru/addresses/addresses_of_president/poslanie-glavy-gosudarstva-kasym-zhomarta-tokaeva-narodu-kazahstana.
- 6. http:// www.pro-invest.com.
- 7. http://www.cfin.ru
- 8. http://www.risk-management.ru
Қосымша әдебиеттер
- 9. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru
- 10. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.
- 11. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com
- 12http://stat.gov.kz/.