Кәсіпорынның үдерісін автоматтандыру
Сипаттама: Пән бейіндік пәндерге жатады, университеттің міндетті компоненті. Өндірісті автоматтандыру әдістері мен құралдарын зерттеуге арналған. Пәнді оқу процесінде студент қазіргі заманғы өндірістің дамуының жалпы заңдылықтары мен тенденциялары туралы білімді меңгеруі, құрылыс негіздерін, автоматтандырылған өндірістің технологиялық процестерін есептеу әдістерін, автоматтандырылған станоктарды, шеберханаларды жобалау принциптерін, және салалар.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Информациялы-коммуникацилық технологиялар
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Студенттердің өндірістік процестерді автоматтандыру әдістері, құралдары және автоматтандырылған және автоматты өндірістік процестерді құру заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар студенттерді әртүрлі салалардағы өндірістік процестерді автоматтандырудың теориялық және қолданбалы мәселелерін өз бетінше шешуге дайындау.
Міндет
- Технологиялық процестердің негізгі параметрлерінің негізгі ұғымдарын, бақылап-өлшейтін техниканы; технологиялық процестер мен басқару жүйесінің математикалық үлгілеуі; ТПАБЖ есептеу техникасының қолдану аясының негізгі техникалық мінездемесі, өндірістік желінің құралдары, сигналдарды түрлендірушілер, атқарушы механизмдер. Апаттық сигнал беру мен құлыптауды орналастыру принципі мен жұмыс жасауы.
- изучение основных понятий о параметрах производственных процессов;
- математическое моделирование производственных процессов и систем управления;
- анализ современных аппаратных и программных средств получения, обработки, передачи информации и управления производством;
- развитие у студентов умения самостоятельно приобретать и углублять знания, полученные при изучении курса.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Технологиялық процестердің негізгі параметрлерінің негізгі ұғымдарын, бақылап-өлшейтін техниканы; технологиялық процестер мен басқару жүйесінің математикалық үлгілеуін; ТПАБЖ есептеу техникасының қолдану аясын негізгі техникалық мінездемесін, өндірістік желінің құралдарын, сигналдарды түрлендірушілер, атқарушы механизмдер. Апаттық сигнал беру мен құлыптауды орналастыру принципі мен жұмыс жасауы.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Технологиялық процестерді қолдануды жүзеге асыру орнатылу тұжырымын мақсаттау; қойылған шарт пен пайдалануға байланысты ТПАБЖ бірыңғай жүйесінің элементтерін құрастыруды жүзеге асыру; басқарылатын бағдарламаның жұмыс істеу алгоритмін құрастыру және ТПАБЖ арналған бағдарламалық қамсыздандыруды құрастыруға лайықты орта таңдау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Автоматтандыру нысаны ретінде дискретті және толассыз технологиялық процестердің математикалық суреттеуі мен талдауы; ТПАБЖ негізгі компоненттерін таңдау және есептеу, басқару жүйесінің қолданбалы бағдарламасын құрастыруды қамтамасыз ету.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Халықтық шаруашылықтағы технологиялық процестердің түрлері мен ерешеліктерін, автоматтандырылған басқару жүйесінің түрлерін, құрылымын, жұмыс жасау принциптерін;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Технологиялық процестердің негізгі параметрлерінің негізгі ұғымдарын, бақылап-өлшейтін техниканы; технологиялық процестер мен басқару жүйесінің математикалық үлгілеуін; ТП АБЖ есептеу техникасының қолдану аясын негізгі техникалық мінездемесін, өндірістік желінің құралдарын, сигналдарды түрлендірушілер, атқарушы механизмдер.
Оқыту әдістері
технологии учебно-исследовательской деятельности
коммуникативные технологии
информационно-коммуникационные технологии
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Освоение лекционного материала | 0-100 |
Выполнение задания 1 | ||
Защита практического задания 1 | ||
Выполнение задания 2 | ||
Защита практического задания 2 | ||
Выполнение задания 3 | ||
2 рейтинг | Освоение лекционного материала | 0-100 |
Защита практического задания 3 | ||
Выполнение задания 4 | ||
Защита практического задания 4 | ||
Выполнение задания 5 | ||
Защита практического задания 5 | ||
Рубежный контроль 1 | ||
Рубежный контроль 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Введение в автоматизацию производственных процессов
- Структура и компоненты автоматизированного производства
- Основы технологических процессов и их автоматизация
- Проектирование автоматизированных систем управления
- Программируемые логические контроллеры (ПЛК) и их применение в производстве
- Автоматизированные станочные системы
- Цифровизация производства и интеграция промышленных систем
- Автоматизация цехов и производственных участков
- Системы мониторинга и диагностики производственных процессов
- Принципы построения и управление роботизированными комплексами
- Современные методы управления производственными системами
- Автоматизация транспортных и складских операций
- Безопасность и надежность автоматизированных систем
- Энергосберегающие технологии в автоматизированных производствах
- Перспективы и тренды в развитии автоматизации, роль искусственного интеллекта и интернета вещей (IoT)
Негізгі әдебиет
- Молдабаева М.Н. Автоматизация технологических процессов и производств: учебное пособие. Москва, 2019. 224с.
- Федотов А.В. Автоматизация управления в производственных системах: учебное пособие. Омск, 2001. - 354с.
Қосымша әдебиеттер
- Автоматизация технологических процессов Бородин И. Ф., Судник Ю. А. М.: изд.: КОЛОСС, 2007г.
- Мазуров В.М. Теоретические основы построения АСУ ТП. М. : Изд-во ЭРА, 2003 г – 436с.